#12

1.7K 92 48
                                    

Yazarınız bu bölümü geç yayınladığı için özür diler. Özür dilerim. Makale yazmam gerekliydi. Yaklaşık 5000 kelimelik o yüzden bölüm düşündüğümden geç geldi. Bu arada hikayemi arkadaşlarınıza öneriyor musunuz?

    Kocaman gözlerle üstündeki gence bakıyordu genç kız. Neler olduğu hakkında hiç bir fikri yoktu. Ya da olmasını istemiyordu. Bang Chan ise o sırada düşündüğünün çok daha ötesinde bir acı çekiyordu. Ahh ölüyorum...
    O sırada sabahki dersinden yeni denen Minho, Chan'a hoşgeldin demek amacıyla odasına gittiğinde karşılaştığı manzara onu ciddi anlamda şoka sokmuştu. Oha! Allah'ın abazası kız sikmek için bari bir yerleşseydin. Chan şu anda ciddi anlamda birinin üstünde bir şeyler karıştırdığı belliydi. Minho arkadaşının bu haline Kocaman gözlerle arkasına döndüğünde arkadaşına bağırmayı da ihmal etmemişti.
"Yah! Chan-ah biriyle yatmak için keşke önce yerleşseydin! Neyse hoş geldin Bro!"
    Genç kız ev arkadaşının sesini duymasıyla gözleri sanki daha çok daha da açılacakmışçasına açmayı denedi. Yerinden kalkmak için kıkırdağında karşılaştığı tek şey Chan'dan gelen bir inleme olmuştu.
"Ihhm! Kıpırdanıp durma Na Ree"
    Bir anda Chan'ın fısıldamasıyla kocaman gözlerini yeniden Chan'a çevirdi genç kız. Chan'ın yüzünde gördüğü 'acı çekiyorum' ifadesi ve koyulaşmış gözler kızda korku yaratmaya başlamıştı. Ama hala çekici olduğu gerçeği kaçınılmaz. Chan'ın derin bir nefes alıp kendini zorlarcasına hareket etmesiyle genç kız sertliği yeniden hissetmişti. Sakin ol Na Ree. Hiç bir şey olmayacak! Sakın inleme!
"Ihmmm"
    Birden karşı taraftan gelen inlemeyle ne zaman kapattığını bilmediği gözlerini açtı Na Ree. Chan'ın yüzüne baktığında terlediğini farketti. Sadece üstümde durup bir kaç hareketle boşalmayacak değil mi?
"En azından kapınızı mı kapatsanız?"
Yeniden Minho'nun sesi duyulduğunda genç kız rahatlarken Chan sinirden ölmek üzereydi.
"Sikerim şimdi kapıyı!"
"Onu zaten altındakine yapmıyor musun?"
Chan'ın sinirine karşı Minho sanki onunla alay ediyordu. Chan derin bir nefes alarak arkasında kalan kapıya bakmak amacıyla boynunu çevirmeye çalıştı. Yönünü tam olarak kapıya çevirmesi oldukça zor ve riskliydi. Yarım yamalak gördüğü Minho ile az da olsa rahatladı.
" Minho gözünü seveyim salakça davranmayı bırak da dön bu tarafa"
" Yok ya! Kalsın senin seksini izlemeye hevesli değilim!"
    Minho arkadaşına verdiği cevaptan sonra yüzünü buruşturup yavaştan odadan uzaklaşmaya başladı. Uzaklaşan ayak seslerini duyan Chan kendinde dayanma gücünün azaldığını hissediyordu.

" Çabuk Minho'ya bağır! Çabuk!"
    Genç kız soru sorarcasına kendisine emir veren oğlanın yüzüne bakıyordu. Chan'ın 'hadi artık! Seslen şuna!' Bakışlarına maruz kalan genç kız sesini duyurabileceği bir ses tonunda en arkadaşına seslenmeye başladı.

" minho! Yah! Lee Minho! Miniiii yardım et!"

     Ev arkadaşının sesini duymasıyla keyifle yürüyen Minho birden olduğu yere çakılandı. Chan'ın altındaki kız o olamazdı değil mi? Yeniden ev arkadaşının sesini duymasıyla tekrardan adımlarını Bang Chan'ın odasına yönlendirdi. Kapıdan içeri girdiğinde Bang Chan'ın altındaki Na Ree'yi fark etmesiyle beyninde şimşekler çakmıştı.

"Lan!"

Yeniden kedi tipli ev arkadaşının odaya girdiğinin fark eden Chan içinden geçirdiği tek şey vardı. Umarım yumruk atmaz.

" Minho yumruk atmayı sonraya bırakıp da şu kutulara bir el atsan mı?"

    Genç kız, Bang Chan'ın konuşmasıyla 'yok artık!Woooaah inanılmazsın bakışlarını' Chan'a atmaya başladı. Gerçekten biz bu pozisyondayken onun kutularla mı ilgilenmesini istiyordu? Chan ise altındaki kıza baktığında dayanmanın son eşiğine gelmişti. Bu yük gittikçe ağırlaşıyordu. Ne zamandan beri taşıyorum ben bunu? Minho ise Na Ree'ye katılmışçasına gözlerini şaşkınlıkla açmıştı. Gerçekten ev arkadaşını sikerken onun kutularını yerleştirmemi mi istedi o?

"Hadi artık Minho! Na Ree'nin üzerine devrilebilir"

Chan'ın konuşmasıyla sinirinden gelen bir gülüş kapladı Minho'nun ağzını. Sinirle tısladı.

"üzerinde sen varken başka şeye ne hacet?"

"Gerzek gerzek konuşma! Biraz sonra dambıllar ve ağırlık plakları Na Ree'nin üzerine düşecek el at artık!"

    Minho sinirle ev arkadaşları dışında her yerde gezdirdiği gözlerini yeniden onlara çevirmesiyle Bang Chan'ın ellerinin olduğu yere bakmasıyla bakışları orda kalmıştı. Çünkü Bang Chan yatağa üst üste konulmuş 2 kutudan üstteki kutuyu tutmaya çalışıyordu ve o kutular Na Ree'nin üzerine düşmek üzereydiler. Minho koşarcasına Chan'a yardım etmek amacıyla kutulara ulaşmaya çalışarak yatağın üstüne çıktı. Ev arkadaşlarını ezmeden kutulara ulaştığında kutunun içerisindekileri görmesiyle sebepsizce içinde bir korku oluşmuştu. Aslında sebep belliydi. Eğer bu kutu Na Ree'nin üzerine devrilseydi yaşama ihtimali %0'dı.

    Derin bir nefes kutunun içindeki dumbılları ve plakları( Yazar notu: Spor plakları bunlar) çıkarmaya başlamasıyla Chan rahatlamaya başlamıştı. Bütün ağırlıkları bu kocaman kutunun içindeydi ve biraz önce yere koymaya üşendiği için yatağın kenarına koymuştu. Na Ree'nin takılmasıyla üstüne düşecekken son anda yetişmiş ancak çok faklı bir pozisyonda tutmak zorunda kalmıştı. Pozisyonun düzeltmeye çalışması sonuçları ise gittikçe sex pozisyonuna kayması ne kadar hoşuna gitse de tuttuğu kocaman yük bu durumu nefret edilesi bir hale getiriyordu. Tamam aşırı hoşuna gitmişti. Hatta düşündüğünün ötesinde hayal edemeyeceği kadar güzeldi ki bu yüzden istemeden de olsa sertleşmişti. Derin bir nefes alarak hafiflemiş kutuyu ittirmesiyle kutu yere düştüğünde büyük bir gürültü çıkarmasıyla altındaki kız sıçramıştı. Bakışlarını altındaki kıza çevirdiğinde onu izleyen halini görmesi oğlanda kocaman bir gülümseme yaratmıştı.

    Genç kız ise üstündeki oğlanın hayatını kurtarmasının verdiği şaşkınlıkla yakışıklı çocuğu izliyordu. Gerçekten hayatımı kurtardı. Chan'ın yavaşça üzerinden kalkmasıyla derin bir nefes aldı genç kız. Neler yaşamıştı öyle? Minho'nun uzattığı eline bakıp sonra ondan destek alarak yataktan kalktı Na Ree. Bakışlarını yeniden Chan'a çevirdiğinde oğlanın derin derin nefesler aldığını fark etti.O kutu çok ağır olmalıydı.

"Teşek-"

"Ben bir lavaboya gideyim"

    Kız, tam Bang Chan'a teşekkür edecekken Bang Chan'ın koşarak odadan çıkması hem Minho'yu hem de Na Ree'yi şok etmişti. Bang Chan ise bir an önce lavaboya ulaşmalıydı. Lavaboya ulaşmalıydı ki şu şişliği indirebilsin.

Kenan Doğulunun kandırdım şarkısı eşliğinde yazdığım bölümü umarım beğenmişsinizdir. Umarım kitabın gidişatını beğenmişsinizdir. Sizi seviyorum ♥️

YES, DADDY | Bang Chan✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin