#3

2.8K 113 170
                                    

Tadaaa yeni bölümle karşınızdayım. Evet bu kitabın gram okunacağını düşünmüyorum. Hala da öyle. Ama yazmayı seviyorum. Beğeniyor musunuz bilmiyorum ama ben yazmaya devam ediyorum. Neyse iyi okumalar...♥️
——————————-
Chan's Babygirls
Bu kadar yakışıklı olman can sıkıcı Chan-shi

Christopher_chan
Sende kimsin?

Chan's Babygirls
Beni tanıyorsun babacık. Sabah Lolipopu ve notumu aldığını gördüm.

Christopher_chan
Şu yalama fantezisi olan kişi?
Kimsin sen?

Chan's Babygirls
Yalama fantezisi?

Christopher_Chan
Evet  yalama fantezisi
sevmez misin?

Chan's Babygirls
Neyi?

Christopher_Chan
Benimle dalga mı geçiyorsun?

Chan's Babygirls
Asıl sen benimle dalga mı geçiyorsun?
Neyden bahsettiğini gram anlamıyorum.

Christopher_Chan
Asıl sana soruyorum. Dersten bir çıkıyorum dolabımın üzerinde bir lolipop. Sence bunu neye yormalıyım?

Harika. Daha fazla rezil olamam değil mi? Genç kız gelen mesajla yaptığı  şapşallığı düşünmeye başladı. Tamam aslında yapmaya çalıştığı şey tamamen masumcaydı. Lolipopları sevmemesi ve Chan'ın sigara içmemesi için  elindeki lolipopu ona vermek istemişti. Ancak Chan'ın bunu başka şeylere yoracağını gram düşünmemişti. Şimdi ne yapmalıyım?  Kız derin bir nefes alarak kafasındaki düşünceleri toplamaya çalışıyordu. Gözlerini kapatıp derin bir nefes alırken telefonuna gelen ikinci mesajla hemen gözlerini açarak mesaja baktı.

Christopher_chan
Ayrıca lütfen bana edebiyat kulübünde falan olduğunu söyleme. Bu gün tam olarak yapmaya çalıştığın şey neydi?
Akrostiş?

Daha fazla rezil olamam demiştim değil mi? Hayır daha fazlası olurmuş. Keşke not mot bırakmadan koysaydım o şekeri. Genç kız kendini boğma planları yaparken bir yandan da bunları düşünüyordu. Bunu yaparken aklından ne geçiyordu ki? Genç kız derin bir nefes alıp mesajlara cevap yazmaya başladı.

Chan's Babygirls
Tamam akrostiş şiir çalışmam için özür dilerim. Pek becerebildiğim söylenemez.
Ama yalama için aynı şeyi söyleyemem.

Genç kız bir anlık cesaretle yazdığı mesajla artık geri dönülmez bir yolun içerisine girdiğini anlamıştı. Ama bu konuda kendine güveni tamdı. Masumca yaptığı bi şeyin başka bir yerlere çekileceğini gram düşünmemişti ama işine gelmişti. Düşünülenin aksine çok cesur biriydi.

Christopher_Chan
Ne kadar iyi olduğunu  merak etmediğim söylenemez. Ama hala bir yerlerde eksiklik var gibi.
Etrafımda senin gibileri çok. Hem kız hem erkek. Onlardan bir farkın olmalı değil mi?

Genç kız derin nefes alırken bu durumun farkındaydı. Bunun gerçekleşeceğine de adı gibi emindi. Anca biliyordu ki o diğerlerinden farklıydı. Bunu er ya da geç Bang Chan da farkedecekti. Sadece birazcık uğraş ve zaman gerekliydi. Yakışıklı oğlumuz ise arkadaşları zoruyla-ki kesinlikle yalan kendisi daha çok gelmek istemişti- geldiği gece kulübünde bir elinde viski bardağı diğer elinde telefon ile kız kesmekle meşguldü. Bu gün kulüpte pek güzel kız yok gibiydi. Bu yüzden telefondaki onun uğraşısına uygun gelmişti. Normalde böyle şeyleri çocukça bulur, uğraşmazdı bile.  Ama şu an aşırı sıkılmıştı ve güzel kızların bir çoğu arkadaş grubuna dağılmıştı. Bu pezevenkler işlerini biliyorlar. Genç oğlan derin bir nefes alıp karşısındakinden bir mesaj bekliyordu. Henüz karşısındakinin kız ya da erkek bile bilmiyordu. Çok da merak ettiği söylenemezdi ama vereceği yanıt için heyecanlıydı.

Chan's Babygirls
Sanırım şu an fotoğraf atmam gereken yer oluyordu

Christopher_Chan
Aslında öyle bir beklentim yoktu.

Chan's Babygirls
Eee o zaman beklentin ne? Senin için ne yapabilirim?

Christopher_Chan
Neler yapacağını bilmemen beni üzdü baby girls. Beklediğimden masum çıktın. Ve ben masum kız sevmem.

Chan's Babygirls
Hey hey hey
Ben masum değilim. Masum olabilme potansiyeli taşımıyorum.

Christopher_Chan
Aslında tam olarak bu potansiyeldesin o yüzden ben gidip kendime sexy bir kız bulmalıyım.

Chan's Babygirls
Ne kızı? Ne bulması?
Ben varım işte  

Christopher_Chan
Cinsiyetinin kadın olduğunu kabul ediyorsun?

Chan's Babygirls
Evet.

Christopher_Chan
Her neyse. Ben gidiyorum küçük masum Babygirls.
Daddy kaçar.

Chan's Babygirls
Hey dur.

Genç kız elinde telefon bir umut oğlanın mesajını görmesini bekliyordu. Tamam bunu planlamamıştı. Flörtüz konuşmalar onun için kolay değildi ve şu anda hoşlandığı çocuğu kaçırmak üzereydi. Genç oğlan ise gözüne bu günkü yemini kestirmişti. Son yaşanan kürtaj olayından sonra kulüpteki kızlar Chan'a eskisi gibi bakmadıklarının farkındaydı Chan. Telefondaki kızın sıradan bir kız olduğuna kanaat getirip yeminin yanına gitmek için ayaklanmıştı. Yanında bir kızla yiyişen Changbin,Chan'ın ayağa kalkmasıyla kızdan ayrılıp bakışlarını Chan'a çevirdi. Chan çapkın sırıtışı ile yemine bakarken Changbin de hareketlenip kalkmıştı. Chan'ın kestiği kızı farkettikten sonra Chan'ın omzuna elini koydu. Chan'ın bakışları yanındaki oğlana kaydığında yanındakinin olumsuz anlamda başını salladığını gördü. "Mekanın sahibinin manitası o. Kendini öldürtmek gibi bir amacın yoksa uzak dur" Chan derin bir nefes alıp kalktığı yerine geri oturdu. Bu gün şansı pek yaver gitmiyordu. Artık yeni bir mekana geçmeleri gerekliydi. Yeni yem ararken telefonunun titrediğini farkedip eline aldı. Bakalım bu sefer masum Babygirls neler saçmalayacak. Ancak gördüğü mesajla çapkınca sırıttı Chan. bu günkü yemi çoktan bulduğunun farkına vardı. Genç kız ise attığı mesajdaki cesaretine hayranlık duymakla meşguldü. Telefona gelen bildirim sesiyle hemen telefonunu eline alıp gelen mesajı okumaya başladı. Gelen mesajı 3 defa okumasının ardından sindiren kızın kalbi delicesine atmaya başlamıştı.

Chan's Babygirls

Ananas sevdiğimi söylemiş miydim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ananas sevdiğimi söylemiş miydim?

Christopher_Chan
İşte şimdi ilgini çektin.
Ne zaman buluşuyoruz?

YES, DADDY | Bang Chan✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin