#29

1.4K 76 100
                                    

Güzel şeyler çabuk ölmez.






































    Elinden geldiğince sessiz bir şekilde kapıyı açtığında derin bir nefes çekti Hyunjin. Bu gün üniversitesi de seçmeli dersi vardı ve bu yüzden hazırlanması gerekiyordu. Ancak genç kız odasında  uyuduğu için odaya girmek için oldukça tereddütteydi. Tereddütledinin galibi odaya girmesi gereken taraf olunca kendini kapının önünde bulmuştu. İlk başlarda genç kızın odanın kapısını kilitlediğini düşünse de kapı koluna yaptığı baskıyla ve kapının yerinden oynaması ile bu düşüncelerinin boşa çıktığını anlamıştı.

     Yavaş ve sessiz adımlarla odanın içine doğru ilerlediğinde yatağına bakmamak için çaba gösteriyordu genç oğlan. Çünkü biliyordu o yatağa bakarsa odadan çıkamayacağını.  Sonunda dolabının önüne geldiğinde yavaşça kapağını açıp ne giyeceğine karar vermek için bakınmaya başladı Hyunjin. Bordo gömlek, siyah pantolon? Sarı tişört, kot pantolon?

"Calvin Kleins Jeans yazılı siyah tişört, siyah dizleri yırtık kot pantolonun ve siyah saç bandı takabilirsin. "

     Bir anda arkasından gelen sesle yerinden sıçradı Hyunjin. Kafasını yavaş bir şekilde arkasında kalan yatağa çevirdiğinde yastığına koala emsali sarılan Ree ile karşılaşmıştı. Masum gözlerle ona bakan kızın bakışları ile kendi  bakışlarını birleştirdiğinde genç kızın yaptığı kombinin uyumluluğu karşısında şaşırmıştı. Yavaşça genç kızın söylediği kıyafetleri çıkarırken konuştu Hyunjin.

" Uyandırdım mı?"

" Hayır henüz uyumamıştım. "

    Genç kız uykunun verdiği mahmurlukla sarıldığı yastığı biraz daha sarılarak cevap verdi.

" Ben birazdan çıkacağım. Felix zaten çoktan çıkıp işe gitti. Sen de rahat rahat uyursun. "

     Hyunjin genç kızın önerdiği kıyafetleri koluna asıp genç kıza bakarak konuştuğunda genç kız tamam anlamında kafasını salladı.

"Ree-ya lütfen kendini rahat hisset. Eve gitmek için acele etmene gerek yok. Bana asla yük olmazsın sen. Sakın bana yük oluyormuşsun gibi düşünme, olur mu? "

    Hyunjin saçına takmak için saç bandını ve yanına bir kaç takı daha aldıktan sonra yatağa yaklaşarak konuştu.

" Tamam mı diye sordum Ree?"

" Tamam Hyunjin~ah. İyi kombin yapmamış mıyım?"

     Genç kız hevesli bir şekilde sorduğunda  evet anlamında başını salladı genç oğlan.  Gerçekçi olmak gerekirse bu kombini daha önce bir kaç kez yapmıştı Hyunjin yani en azından öyle hatırlıyordu. O yüzden kızın bu kombini yapması hoşuna gitmedi dese yalan olurdu. Yavaş adımlarla kapıya doğru yürürken konuştu Hyunjin.

" Ben üzerimi değiştirip çıkarım. O yüzden uyumaya bak Ree olur mu? Uyumaya bak üzülmeye değil!"

     Hyunjin kapıya gelip açmadan önce  kızın suratına bakarak son cümlesini söylediğinde genç kız afallamıştı. Ancak genç kız ne kadar afallasa da karşısındaki oğlanın haklı olduğu gerçeği değişmiyordu. Bu yüzden tamam anlamında kafasını salladı yeniden.

" Yeniden teşekkür ederim maskesiz gülücükler topluluğundan Hwang Hyunjin. "

    Tam kapıdan çıkmak üzereyken duyduğu hitap şekliyle istemsizce yerinde kaldı genç oğlan. Maskesiz gülücükler? Aman Tanrım beni hatırlıyor! (Hatırlamayanlar için 2. Bölümde Hyunjin kendini kıza öyle tanıtmıştı. ) Yavaşça yeniden genç kıza döndüğünde genç kız tüm samimiyetiyle gülümsüyordu. İstemsizce karşındaki kızın gülümsemesini karşılık verdiğinde aklına gelen detayla gülümsemesini yerini şaşkınlık almıştı. Elindeki kombine yeniden göz attığında etkilenmiş bakışlarını bu sefer saklamadan genç kıza bahşetti Hyunjin. Çünkü genç kızla tanıştığı gün giydiği kıyafetleri seçmişti Na Ree. Maskesiz gülücükler topluluğundan Hwang Hyunjin kombinini!

YES, DADDY | Bang Chan✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin