Çalan alarmı kapatıp yerimden doğruldum. Odamdan çıkınca burnuma yine her zamanki babaannemin yaptığı mis gibi sucuklu yumurta kokusu gelmeye başlamıştı. Bakın babaannem diye demiyorum ama ama muhteşem sucuklu yumurta yapardı. Ayy ben size kendimi tanıştırmayı unutmuştum.
"Ben Bade Vural. 18 yaşındayım. Lise son sınıf öğrencisiyim. İzmir de oturuyorum. Annem ve babam boşandıkları için ben babaannemde kalıyordum. Annem bizi terk ettiğinde ben henüz 7 yaşındaydım. O yüzden babaannem beni yanına almıştı. Babam da işleri yüzünden sürekli şehir değiştirmek zorunda kalıyordu. Babamı da iki ayda bir görüyordum"
Babaannemin yanına giderek yanağına bir öpücük kondurdum.
"Günaydın Sema Sultan bakıyorum da döktürmüşsün yine"
"Günaydın boncuğum hadi elini yüzünü yıka da gel kahvaltını yap okula geç kalma"
"Tamam Sema Sultan emredersiniz"
Banyoya girip günlük rutin işlerimi halletim. İşlerimi bitirdikten sonra Sema Sultanın hazırladığı on numara beş yıldız olan sofrasına oturdum. Ben tabağıma kahvaltılıkları alırken Sema Sultanda fırından yaptığı böreği çıkarıyordu. Börekten biraz ayrı bir tabağa koyup bana uzattı.
"Boncuğum börek daha sıcakken bir tabakta Zelihalara götür. Demir oğlum çok sever bu böreği"
"Maşallah Sema Sultan Demiri düşündüğün kadar beni düşünmüyorsun ha "dedim gülerek.
Sema Sultanda gülümseme karşılık vererek konuşmaya başladı.
"Hadi hadi söylenme de gel götür bakalım"
Masadan kalkıp Sema Sultanın elinde ki tabağı aldım. Nurcan teyzeler bizim üst komşumuzdu. Eşi Halil amca emekli öğretmendi. Nurcan teyze ise ev hanımıydı. Ve birde iki tane çocukları vardı. Demir ve Elif Berçem. Demir benim yaşımdaydı. Hatta ve hatta sınıf arkadaşımdı. Elif Berçem ise henüz iki yaşında tatlış mı tatlış bir kızdı. Zili çalıp beklemeye başladım.
İçeriden gelen seslerden anladığım kadarıyla Demir yine söyleniyordu."Anne bir kere de kapıyı siz açın ya. Hep ben mi açacağım? Ben kapı bekçisi miyim? Beni bu saate uykumdan mahrum etmek için tek bir sebep söyle-
Demirin kapıyı açmasıyla söylediği söz yarıda kalmıştı. Beni beklemediği kesindi. Çünkü beni görünce biraz afallamıştı. Elimde ki börek tabağını Demire uzattım.
"Sema Sultan yaptı. Sen çok seviyormuşsunda getirmemi istedi"dedim göz ucuyla Demire bakarak.
Demir elini ensesine götürüp kaşımaya başladı.
"Çok teşekkürler zahmet etmişsin"
Elimden tabağı alıp konuşmasına devam etti.
"Sema Sultana benim yerime çok teşekkür et. Kapıda kaldın içeri buyur istersen?"
"Yok sağol ben gideyim Sema Sultan beklemesin kahvaltı yapıyorduk. Okulda görüşürüz"
Tam gideceğim sırada Demirin bana seslenmesiyle durmuştum.
"Okula beraber gidelim olur mu ? Yani uyar mı sana ?"
"Olur sıkıntı yok"
"Tamam o zaman görüşürüz"
"Görüşürüz"
Aşağı inip kendimi içeri attım. Börekleri de götürdüğümüze göre güzel bir kahvaltı yapabilirdim şimdi.
###########
Selamün aleyküm🌼
Yeni bölüm geldi.
Umarım beğenirsiniz.
Oy ve Yorumlarınızı bekliyorum.
Allaha emanet olun 💟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞUM | Texting
SpiritualTamamlandı. 0534******:Görmüyorsun Badem beni 0534******:Gözünün önünde olmama rağmen beni görmüyorsun 0534******:Gözün Buraktan başkasını görmüyor 0534******:Çok zor Bade 0534******: Senin gözümün önünde başkasını sevdiğini görmem çok zor