7🎶

3.4K 245 153
                                    

Gömüldüğüm test kitabından kafamı kaldırıp arkama yaslandım.Üç saat aralıksız matematik çalışmak mı?
Beynim artık eror vermeye başlıyordu.

Hayır yani 2+2=4 neyinize yetmiyordu da gidip x'i buldunuz kardeşim. Telefonumu elime alıp saate baktım 16:40 geçiyordu. Odamdan çıkıp salona Sema Sultanın yanına geçtim. Esra erol mu? Sema Sultandan beklendik hareket. Babaannem tam bir Esra Erol bağımlısıydı. Neymiş ona çok eğlenceli geliyormuş. Kayıp insanları bulmanın neresi eğlenceliyse artık. Boş koltuğa oturup dizlerimi bağdaş yaptım.

"Sema Sultan keyifler nasıl"

"Keyifler güzel de bu kayıp kız bulunsa  daha güzel olacak. Baksana gariban Annesi perişan oldu. Oy yavrumm"

Klasik babaannem işte. Birinin babaanneme televizyonda gördüğü her şeyin gerçek olmadığını söylesin lütfen. Çünkü ben yoruldum.

"Aman Sema Sultan boşver bunları.  Hem nerden biliyorsun belki de bunlar hepsi birer kurmacadır. Çok saçma şeyler çok"

Babaannem bana ters ters bakıp Esra Erolunu izlemeye devam etti. Ee ben şimdi sıkılırım burda ama. En iyisi bir kahve yapıp bahçeye çıkmak. Temiz hava şart yani.

"Sema Sultan kendime kahve yapıp bahçeye çıkacağım. Sende kahve ister misin?"

"Sağol boncuğum ben içmeyeceğim. Sana afiyet olsun"

Başımı tamam anlamında sallayıp mutfağa geçtim. Şimdi sütlü kahveyle falan uğraşamam. En iyisi hazıra konmaktı. Dolaptan nescafe çıkarıp kupama boşalttım. Kettleye de su koyup kaynamasını bekledim. Su kaynadıktan sonra bardağa boşaltıp karıştırdım. Masanın üzerine bıraktığım telefonu da elime alıp bahçeye çıktım.

Arka bahçeye geçip çardağa doğru yürümeye başladım. Çardakta gördüğüm Demirle hafif tebessüm ettim. Demirin yanına gittiğim de ellerini kafasının altına koyup uzanmıştı. Kulaklık kulağındaydı ve seste sondu. Bu çocuk kulaklarını patlatmak istiyordu herhalde. Müziğin sesi benim yanıma kadar geliyordu.

Seksendört: Ölürüm hasretinle

Yok artık bu çocuk aşık mı olmuştu? Çünkü kendimi bildim bileli Demir böyle şarkılar dinlemezdi. Aman be bana ne. Demire seslenip karşısına oturdum. Demir ses vermeyince bende kahvemi yudumlayarak Demiri izlemeye başladım. Neden izlediğime dair benim de bir fikrim yoktu. Gerçekten Demir uyuyunca çok masum oluyordu.

"Beni izlemen bitti mi?"

Ne? Bu çocuk uyumamışmıydı ya!
Aha da rezil oldun Bade. Bak bak utanma. Rezil oldun olacağın kadar zaten.

Kahvemi yanıma bırakarak konuşmaya başladım. Demir de uzandığı yerden doğrulup kulaklığını kulağından çıkarmıştı.

"Ben seni izlemiyordum ki sadece dalmışım"

He Bade he kesin sadece dalmışsındır.

"Hı hı kesin öyledir"

Utanarak başımı önüme eğdim.

"Utanınca daha tatlı oluyorsun"

Demirin söylediği şeyle kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Demir bey ise 32 diş sırıtıyordu. Hayır yani neye gülüyorsun.

"Şey ben şey yapıcam da şey kahve kahve mi tazeleyiceğim de içeri gideyim en iyisi"

Tam gideceğim sırada Demire döndüm.

"Sende ister misin?"

"Olur içeriz ellerinden bir kahve"

Kalbim...kalbim neden bu kadar hızlı atmaya başlamıştı ki?

############

Selamün aleyküm🌸

Yeni bölüm geldiii

Bölüm hakkında ki düşünceleriniz

Güzel bir bölüm olduğunu düşünüyorum umarım siz de beğenirsiniz

Oy ve Yorumlarınızı bekliyorum

Allaha emanet olun💟

Seviliyorsunuz🌼

ÜST KOMŞUM | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin