32🎶

1.8K 121 278
                                    

Telefonumu yatağa bırakıp odamdan çıkıp Sema sultanın yanına gittim. Ah canım babaannem nede çalışkan mutfağı toplamış bile. Boynuna sarılıp yanağına bir öpücük kondurdum.

"Sema sultan sen bırak bu işleri ben ve Merve hepsini hallederiz"

Babaannem şok olmuş bir vaziyette bana bakıyordu. Aaa ne var canım temizlik yapamaz mıyım ben?

"Tembellikten iki saat reklam izleyen Bade mi bana bunu söylüyor. Hayatta inanmam"

"Ama Sema sultan orasını karıştırma ya o Bade eskide kaldı. Yeni Bade güncellendi merak etme sen. Evi mis gibi yapacağız sen hazırlan git güne. Ayıp olmasın sonra millete"

Babaannemin aklına yatmış olmalı ki gülümseyip konuşmaya başladı.

"İyi madem çok ısrar ettin kabul edeyim bari. Umarım evi talan etmezsiniz"

"Yok yok etmeyiz çiçek gibi yapacağız evi sen merak etme"

Babaannem elini havluyla kurulayıp mutfaktan çıktı. Bu kadar kolay kabul edeceğini hiç düşünmemiştim.

..............

"Demir pencereyi düzgün silsene bak köşede kir var"

Demir elindeki bezi bıkkınlıkla bırakıp merdivenlerden indi.

"Papatyam bırak orası da kirli kalsın suyum çıktı"

Ay kıyamam benim sevgilim çok mu yorulmuş.

"Demircim sen çok mu yoruldun?"

"Hemde nasıl biraz mola mı versek?"

"Demir çıldırtma beni ya iki tane pencere tek sildin iki tane. Nasıl yorulursun hemen?"

"Papatyam çok yorucu bana inanmıyorsan kendin dene"

"İyi be ver kendi temizliğimi kendim yaparım" deyip Demirin attığı bezi elime aldım. Merdivene çıkıp Demirin aksine daha güzel temizlemeye çalıştım.

Demir de futbol maç izliyor gibi beni izliyordu. Burda cam siliyorum cam. Elimde ki bez kirlenince onu bırakıp Demirden başka bir bez istedim.

"Demir şuradan yeşil bezi verir misin?"

Demirin getirdiği bezi alacağım sırada ayağım kaymıştı. Ben yeri boylamayı düşünürken Demir çoktan beni tutmuştu bile.

"Sevgilim bu iki oldu biraz daha mı dikkat etsen acaba yoksa bu gidişle bir yerlerini kıracaksın"

"Suç benim mi yani? Beni suçlayacağına bak o gördüğün merdiveni suçla sonuçta o beni düşürdü"

"Hı hı kesin merdivenin suçudur"

"İnanmasan inanma be neyse indir beni kucağından bir sürü işimiz gücümüz var"

"Böyle iyi bence seni indirmeye hiç niyetim yok"

"Demir saçmalama Merveler gelir şimdi çok ayıp olur"

"Nesi ayıp bunun Papatyam?"

"Demir hadi ama ya"

"Sevgilim diyorum ki-"

"Öhöm öhöm"

Gelen sesle Demir beni kucağından fırlatmıştı resmen. Evet evet fırlatmıştı. Çünkü şu an halı ile öpüşüyordum.

"Şey Bade biz Merveyle diğer odanın pencerelerini temizledik de"

Ayağa kalkıp ölümcül bakışlarımı Demire atıp gelen Merve ve Umuta yöneldim.

ÜST KOMŞUM | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin