48🎶

1.1K 71 30
                                    

"Kanka hadi ya çabuk yürü" diyen Merveyle adımlarımı daha da hızlandırdım.

Hayır anlamıyordum ki buraya neden gelmiştik? Orman gibi bir yerdi. Ama eşsiz güzellikteydi. Üstelik bana elbise giydirip kuaföre götürmüştü. Bir şeyler karıştırıyordu ama yakında kokusu çıkardı.

"Kanka beni neden buraya getirdin? Üstelik bu kıyafetle"

Merve söylediğim sözle yutkunmuştu.

"Şey ya neden olacak öylesine temiz hava almaya" dedi gülümseyerek.

"Bu kıyafetle mi?" dedim tek kaşım havaya kalkarken.

"Bu kıyafetle mi?" dedim tek kaşım havaya kalkarken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Badenin giydiği elbise)

"Evet olamaz mı?"

Sence olabilir mi bakışı attım. Bu kız ne yapıyordu cidden?

"Oha pepe mi lan o" diyen Merveyle işaret ettiği yere baktım.

Birşey yoktu. Hem pepe ne alaka?

"Kanka ne pep-"

Arkamı dönüp merveye baktığımda koşuyordu.

"Evde görüşürüz kanka ben görevimi tamamladım" diyerek bana el salladı.

Ne oluyordu ya? Merve beni ormanda tek bırakıp hangi cehenneme gitmişti? En önemlisi BEN EVE NASIL GİDECEKTİM? Mervenin arkasından gideceğim zaman arkamdan Demirin sesini duymuştum.

"Papatyam"

Arkamı döndüğümde takım elbiseyle Demir karşımda duruyordu. Yakışıklı mıydı? Hemde fazlasıyla..

Demir ağır adımlarla yanıma gelerek ellerimden tutarak ilerde hazırlanmış olan ve benim yeni gördüğüm masaya doğru götürdü.

Ama.. Ama bu masa çok güzeldi. Masa kırmızı güller ve papatyalar ile süslenmişti. Kalpli mumlar yakılmıştı. Ve özenle hazırlanan notlar..

Elim bir nota gitmişti. İçimden notun üzerinde yazan sözü okumaya başladım.

"Neden mi sen? Bir gülüşünle 7 milyar insanı unutuyorum yetmez mi?"

Ama bende kalp vardı ya. Gerçekten çok güzel ve özenle hazırlanmıştı burası. Mervenin neden böyle yaptığı anlaşılmıştı..

Demir boğazını temizleyip önüme geçmişti ve konuşmaya başlamıştı.

(ay yazarken ben bile heyecanlandım. Peki ben bunu yazarken heijan deli ediyor şarkısını dinlemem hshshsshdh)

"Sevgilim gözlerimi her sabah seninle açmak istiyorum. Her günü, Her saniyemi, her saatimi seninle geçirmek istiyorum. Son nefesime kadar gözlerinin  içinde yaşamak istiyorum. Seninle aynı evin anahatarını cebimde taşımak istiyorum papatyam. Benimle aynı evin faturasına oha dermisin papatyam? Benimle evlenir misin?"

ÜST KOMŞUM | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin