22🎶

2.2K 161 193
                                    

Uzun bir zamanın ardından sonra yatağın altına koyduğum gitarımı çıkarıp ıslak bir bezle üstünde ki tozu temizledim. Baya da tozlanmış. Babamın bana doğum günü hediyesiydi bu gitar. Bugün de doğum günümdü. Ama yanımda ne Annem nede Babam vardı. Annemle o günden sonra hiç konuşmamıştık. Konuşmamız da anlamsız olur zaten.

Telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonumu elime alıp gelen mesaja tıkladım.

Merve: Dığım ginin kıtlı ılsın cınım😤😘😘

Bade: Sağol Kanka da 😤 bu emoji ne?

Merve: Aha valla yanlışlıkla olmuş

Bade: Jskskskaxszsv

Merve: Kanka ben pastayı aldım geliyorum sende içecekleri hazırla

Merve: Doğum günü kutlamaları başlasın

Bade: İstemiyorum desem olmuyor mu?

Merve: Ne dedin ne?

Merve: Tekrar et bakim

Bade: Yok yok birşey demedim

Merve: Aferin😎

Telefonu bırakacağım sırada tekrar mesaj gelmişti.

Bay gizemli: Doğum günün kutlu olsun papatyam🌼

Bay gizemli: İyi ki doğdun

Bay gizemli... Kimdi bilmiyordum ama onu üzmeyi gerçekten istemiyordum. Onu zorla sevemezdim. Evet ona başkasını seviyorum diye yalan  söylemiştim. Ama ondan  uzaklaşmam için bunu yapmam lazımdı. Bir insana bağlı kalamazdım. Çünkü kime bağlandıysam hepsi gitti. Merve dışında.

Kulağıma dolan zil sesiyle gitarımı yatağın üzerine bırakıp kapıyı açmaya gittim. Bu kadar kısa sürede Mervenin gelmesi imkansızdı.

Kapıyı açtığımda kimseyi görmemiştim. Ta ki yerde bana göz kırpan bir buket papatya ve çikolataları görene kadar. Ama bunlar çok güzeldi. Papatyaları yerden alıp üzerinde ki notu okumaya başladım.

"Benden kurtulmak bu kadar basit mi sandın papatyam. Sen sevmesende ben seni hep seveceğim. Doğum günün kutlu olsun. Seni seviyorum"

Bu çocuk tam bir baş belasıydı gerçekten. Niye sırıtıyordum ki ?
Dış kapıdan gelen Demiri gördüğümde tebessümüm yavaş yavaş yüzümden silinmişti. Papatyaları ve çikolataları bir elime alıp diğer elimle de kapıyı sert bir şekilde kapattım. Demir bey bencil insanların yüzünü görmek istemezdi değil mi?

Dayanamayıp dürbünden baktığımda Demirin kapının önünde beklediğini görmüştüm. Kendimi tutamayıp kapının arkasından konuşmaya başlamıştım.

"Demir bey sizin eviniz üst katta kapımın önünde beklemeyin lütfen gelenlerin yolunu kapatıyorsunuz"

Salak Bade sanki çok gelen gidenin var ya.

"Öyle mi Bade hanım? Ama ben bir gelen göremiyorum"

"Sen çekil kapının önünden  gelen gelir birazdan"

"Peki madem bende evime gideyim o zaman malum gelenlerin önünü kapatmamış olurum"

"Çok iyi olur Demir bey"

Ses kesildikten sonra kapıyı yavaşça açıp Demirin gidip gitmediğine baktım. Merdivenlerin olduğu tarafa bakınca Demir ellerini cebine koymuş bana bakıp gülümsüyordu. Yine ve yine rezil oldum iyi mi? Demir boğazını temizleyip konuşmaya başladı.

"Bade hanım hayırdır bir sorun mu var?"

Merdivenlere biraz daha yaklaşıp ellerimi önümde bağladım.

ÜST KOMŞUM | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin