Bugün ciddi ciddi bay gizemli ile buluşacaktım. İçimde ki heyecan bitmek bilmiyordu. Onu görünce ya aşık olsaydım ya da bir salaklık yapıp rezil olsaydım diye korkmadan da edemiyordum.
Sade beyaz bir tişört giyip üstüne de su yeşili tulumumu geçirdim. Hafif bir makyaj yapmıştım. Daha çok doğallıktan yanaydım. Az makyaj öz makyajdı benim için. Kol saatimi de koluma taktıktan sonra dolabımda duran sırt çantamı alıp evden çıktım. Umarım bir terslik çıkmazdı.
Bay gizemlinin attığı konum bizim eve yakın bir kafeydi. Demek ki evi buralardaydı. 15 dakikanın ardından konumda ki kafeye gelmiştim. Derin bir nefes aldım. Mesajlaştığım kişi şu an bu kapının arkasındaydı. Tekrardan derin bir nefes alıp içeri girdim. Hadi gazamız mübarek olsun.
Burda baya kişi vardı ama ya ben onu nasıl bulacaktım?Hayır nasıl biri olduğunu da bilmiyorum ki. Boş bir masa bulup oturdum. Çantamdan telefonumu çıkaracağım sırada masama birinin oturmasıyla başımı kaldırdım. Demir... İyi de onun burda ne işi vardı ki? Biriyle buluşmaya falan mı gelmişti acaba?
'"Aa Demir sende mi buradaydın?"
"Evet biriyle buluşmaya gelmiştim"
"Öyle mi? Kiminle peki?"
Sana ne salak Bade. Kiminle buluşacaksa buluşsun.
"Biriyle işte"
"Gelmedi mi hala?"
"Yok geldi"
"Neden yanında değilsin peki? Şey yani sonra kızmasın"
"Yanındayım zaten hatta tam karşısındayım ama o kişi beni fark etmiyor"
"Nasıl ya o na-"
Bir dakika bir dakika. Bay gizemli Demir miydi? Yok artık. Tam karşımda ama o beni fark etmiyor o kişi ben miydim? Peki ama ben bu zaman kadar bunu nasıl fark etmemiştim?
"Demir sen"
"Evet papatyam o kişi bendim. Sana mesaj atan seni deli gibi seven bendim üst komşun Demir"
Dilim tutulmuş bir şekilde Demire bakıyordum. Neden ihtimallerimin arasına Demiri de koymamıştım ki? Hoşlandığım çocuk şu an tam karşımda durmuş beni sevdiğini söylüyordu. Bu bir rüya mıydı?
"Biliyorum şaşkınsın ki şaşkın olman da gayet normal. Belki de Merve o ekran görüntüsünü atmasaydı ben buna cesaret edemezdim. Ama senin de beni sevdiğine emin olmalıydım. Ve artık eminim"
"Demir şimdi o ekran görüntüsü olayı şöyle oldu"
"Bade bana sadece sorumun cevabını ver olur mu? Beni seviyor musun?"
Senin gibi biri nasıl sevilmez ki? Demir güldüğünde onu dışımdan söylediğimi anlamıştım. Yine ve yine rezil Bade sahalarda.
"Sende haklısın aslında benim gibi yakışıklı bir çocuk nasıl sevilmez ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞUM | Texting
SpiritualeTamamlandı. 0534******:Görmüyorsun Badem beni 0534******:Gözünün önünde olmama rağmen beni görmüyorsun 0534******:Gözün Buraktan başkasını görmüyor 0534******:Çok zor Bade 0534******: Senin gözümün önünde başkasını sevdiğini görmem çok zor