19🎶

2.3K 174 194
                                    

Hayat çok garip değil mi arkadaşlar? Mesela bu hayatta aniden hiç beklemediğimiz şeyler olabiliyordu. Kendimden örnek vereyim. Ben şu an oturmuş İrem psikopatı ile konuşuyorum. Neden mi? Babaannem yüzünden. İrem hanım Demir beyi ziyarete gelmişti. Zaten nedense bir türlü bitmiyordu bu ziyaretleri.

Demir de evde olmadığı için bize gelmişti. Demirin evde olmadığını öğrenince Babaannem Demir gelene kadar İrem ile oturup sohbet! etmemi istemişti. Bende Babaannemi kırmayıp İrem ile güzel! bir şekilde oturmuş sohbet ediyordum. Hatta o kadar güzel sohbet ediyordum ki birazdan ayağımda ki terliği çıkarıp kafasına atacaktım.

"Pışt sazan balığı Demir ne zaman gelecek?"

Duydunuz değil mi? Bunu belki yüzüncü soruşu. Allahım sen keçilerime mukayet ol.

"Nerden bileyim ben ordan bakınca Demirin sekreteri gibi mi duruyorum?"

"Sekreteri misin değil misin bilmiyorum ama sürekli Demirle görüyorum seni"

Yok yok yavaştan bana gelmeye başlıyorladı. Bu kız benden dayak yemeyene kadar susmayacaktı anlaşılan.

Ayağa kalkıp İremin üzerine doğru yürümeye başladım. Kolundan tutup ayağa kaldırdım.

"Kalk git gebertirim yoksa seni. Senin evin yok mu? Niye sürekli buradasın? Birde gelmiş bana dimir ni zimin gilicik diye sorup duruyorsun. Bak elimde kalacaksın kimse de elimden alamaz. Kalk git evine terbiyesiz"

Bu ne ya Demir de Demir,Demir de Demir. Zıkkımın kökü Demir.

"Asıl  terbiyesiz sensin be. İnsan hiç misafirini evden kovar mı tatlım?"

"Bak o tatlım diyen dillerini keserim asabımı bozma defol git burdan"

İrem eliyle beni göstererek konuşmaya başlamıştı.

"Sen var ya sen Demirle beni kıskanıyorsun. Çatlayacaksın kızım kıskançlıktan"

"Yeter be sen artık fazla olmaya başladın diyerek İrem hanımın bukleli saçlarından tutup çektim. Oh be mis gibi stres attırıyormuş saç çekmek.

"Aa imdat yardım edin. Öldürecek beni imdat

"Bağırma lan boşuna kimse sana yardıma gelmeyecek. Geberticem seni kızım diyerek İremin saçlarını daha hızlı çekmeye başladım.

Ben hala İremin saçlarını çekerken o ise saçını ellerimden kurtarma çabasındaydı. E tabi Demir için süslenmiş o kadar. Ben Demiri sana yar eder miyim be manyak.

"Kızlar ne yapıyorsunuz siz?"

Ellerim hala İremin saçlarındayken arkamı döndüm. Demir..... Olamaz rezil oldum.

Demir koşar adım yanımıza gelip İremi benden ayırdı. Ne ayırıyorsun Demir ya biraz daha çekseydim saçını. İçimde kalacak yoksa.

"Ne yapıyorsunuz siz böyle?" diyen Demire bakıp konuşmaya başladım.

"Evcilik oynuyoruz Demircim görmüyor musun? Müsade ette oynumuza devam edelim"

Söylediğim sözün ardından İrem gidip Demirin arkasına saklandı. İşaret parmağıyla beni göstererek "Demir bu kız delirmiş ne güzel oturup sohbet ediyorduk birden gelip saçımı çekmeye başladı" dedi.

Önüme düşen saçı üfleyerek arkaya ittim.

"Sen akıllanmadın galiba İrem biraz daha ister misin?

"Bak görüyor musun Demir delirmiş bu kız bi hastaneye falan götürelim"

Demir koluna yapışan İremi kendinden ayırıp konuşmaya başladı.

"Asıl hastaneye gitmesi gereken kişi Bade değil sensin İrem. Şimdi git burdan ve sakın bir daha evime gelmeye kalkışma"

"Ama Demircim"

"Aması maması yok İrem. Ve o cim ekini de kaldırırsan çok sevinirim"

Ben Demiri hayretler içinde izlerken Demir çoktan yanıma gelmişti bile.

"Bade İyi misin? Birşeyin yok değil mi?"

Başımı hayır anlamında salladım. Vay be Demir sen böyle biri miydin?

"Bu konu burda kapanmadı görürsünüz siz "

İrem çantasını alıp sinirle bahçeden çıktı. Bende arkasından el sallayıp alayla güldüm. Gerçekten manyak bir kızdı.

"Bade hadi gel oturalım şöyle"

"Ay olur ya valla bu manyak kız geldi bütün sinirlerimi bozdu. Beni çileden çıkardı. Salak ya yemin ediyorum. Sen gelmeseydin elimde kalcaktı. Hem kim bu? Neden benim kom-

Konuşmamı yarıda kesen şey Demirin elimi tutmasıydı. Ellerimden tutup beni çardağa götürdü.

"Bade lütfen sus. Sadece beraber bu güzel havanın tadını çıkaralım olur mu?"

"Oo-ll-ur

Niye kekelemiştim ki. Salak kafam ya.

Çardağa oturduğumda Demir de uzanmış başını benim dizlerime koymuştu. Demir bana baktığında göz göze gelmiştik. Hemen gözlerimi başka tarafa çevirdim. Bana ne oluyordu böyle? Neden heycanlanmıştım?

Demir gözlerini kapattığında yüzünü incelemeye başladım. Maşallah üst komşum diye demiyorum ama fıstık gibi çocuk.

Tövbe tövbe ben ne saçmalıyordum böyle. Unut Bade Demir senin sadece üst komşun ve hep öyle kalacak.

"Demir ya niye benim dizlerimin üstünde üzerinde uyuyorsun başka yer mi kalmadı? Hem benim dizlerim ağrıyor"

Kesin dizlerin ağrıyordur Bade. Yoksa değil ki kalbinin hızlı atmasından falan.

"Kime diyorum ben Demirrr kalksana"

Uyumuştu... Demir dizlerimde uyumuştu. Ellerimi Demirin saçlarından geçirip okşamaya başladım. Bunu yaptığımda Demirin dudağının kenarında hafif bir tebessüm görmüştüm.

Gerçekten Demirin saçları pamuk gibiydi. Bu saçları ömrümün sonuna kadar okşayabilirdim her halde. Yok ben bugün gerçekten iyi değilim. Kesin hep o İrem yüzünden bunlar. Bacaklarımı sallayarak Demiri uyandırmaya çalıştım.

"Demir kalk ya dizlerimin üzerinden ne yapıyorsun sen?"

Demirden ses gelmeyince uyandırmak için son çareyi kullanmıştım. Demirin yüzüne hafif! bir tokat atmıştım.

Demir uykudan sıçrayarak uyanmıştı. Ben ise bu haline kıkırdamıştım.

"Yok artık ya ne oluyor? Ne yapıyorsun sen Bade?

"Dizlerimin üzerinde uyuya kalmıştın bende uyandırayım dedim"

Demir uyku sersemliği ile ne dediğini bilmeden konuşuyordu.

"Ne var yani bunda gayet normal. Sevdiğimizin dizlerinde de uyuyamayacağız?"

Ne? Ne? Ne? Demir ne demişti öyle? Sevdiğim mi? Yok artık bunlar bana gerçekten çok fazlaydı.

Demir sonradan ne dediğini anlamış olacaktı ki şaşkınca bana bakıp konuştu.

"Şey Bade ben öyle birden şey ettim. Sende çok şey etme yani. Yanlışlıkla söyledim. Öyle birşey yok"

Neden bilmiyorum ama Demirin söylediği sözle kalbim de bir yerlerde kırılma olmuştu.

Sesi size de geldi mi?

Sinirle çardaktan ayrılıp eve doğru ilerledim. Kapının önünde beliren kişi ile donup kalmıştım. Onun ne işi vardı burda?

#############

Selamün aleyküm

Umarım bölümü beğendiniz

Bu arada lütfen bana dua edin olur mu? Bu aralar duaya çok çok ihtiyacım var

Sizleri çok seviyorum💙

Oy ve Yorumlarınızı bekliyorum

Allaha emanet olun💜

ÜST KOMŞUM | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin