Giydiğim bilmem kaçıncı gelinlikti. Artık denemekten bıkmıştım. Kabinden bezmiş bir şekilde çıkan Merveyi görünce bıkan tek kişinin ben olmadığını anlamıştım. Merve gelinliğini uçlarından tutarak yanıma geldi.
"Ayyy kanka valla bıktım yeter. Ne gelinlikmiş ya. Ben ne güzel pijama takımımı giyecektim" dedi önüne düşen saç telini kulağının arkasına koyarak.
"Mervecim pijama takımı giyebilseydik ilk ben giyerdim. O yüzden ayaklarını yere bas kankacım, gerçek dünyaya dön" dedim elimi Mervenin omzuna koyarak.
Kalan son gelinlikleri denemek için tekrar istemeyerek Merveyle kabinlerimize girdik.
Üzerimde ki gelinliği çıkarıp diğer gelinliği giymeye başladım. Giydikten sonra aynadan kendime baktım. Sonunda güzel duran bir gelinlik bulmuştum.
((Badenin gelinliği)
Kabinden çıktığım sırada Mervede kabinden çıkıyordu. Anlaşılan Mervede bu son giydiği gelinliği beğenmişti. Çünkü sırıtıyordu.
Mervenin gelinliği benimkine göre biraz daha sadeydi ama Merveye çok yakışmıştı.
((Mervenin gelinliği)
"Ay sonunda buldum gelinliğimi" dedi Merve.
"Evet bulduk bulduk" dedim bende ona gülümseyerek.
Biraz daha aynada kendimize baktıktan sonra tekrar kabine girip gelinlikleri çıkardık. Şimdi almayacaktık gelinlikleri. O yüzden direk mağazadan çıkıp bir cafeye geçmiştik. Masalardan birine oturup yorgunluğumu attım.
Telefonuma gelen mesajla telefonu cebimden çıkardım.
Mutluluğunum: Kuşlar haberini getirdi canım nişanlımcım. Çok özlemişsin beni
Bade: Nişanlımcım mı sjsjdjjddjj
Mutluluğum: Beğenemediniz mi Bade hanım?
Bade: Beğenmek ne kelime bayıldım Demir beycim ahahshshsh
Mutluluğum: Yüksek müsadenizle nerde olduğunuzu sorabilir miyim?
Bade: Demir tamam ya ejjeeje kendine gel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞUM | Texting
EspiritualTamamlandı. 0534******:Görmüyorsun Badem beni 0534******:Gözünün önünde olmama rağmen beni görmüyorsun 0534******:Gözün Buraktan başkasını görmüyor 0534******:Çok zor Bade 0534******: Senin gözümün önünde başkasını sevdiğini görmem çok zor