Karşımda Demiri görünce şaşkınlıktan ne yapacağımı bilmiyordum.
Demir yumruğunu sıkarak yanımızdan ayrılmıştı. Arkasından koşup ona yetişmeye çalıştım. O kadar hızlı yürüyordu ki ona yetiştim dediğim an o araya tekrar mesafe koyuyordu.
"Demir lütfen bekle yanlış anladın dedim bağırarak"
Oteldeki herkes bize bakıyordu. Ama gram umrumda değildi. Demir otelden çıktığında hızlıca ona yetişip kolundan tutup durdurdum.
"Demir açıklayabilirim"dedim ağlamaklı ses tonumla.
"Neyi açıklayacaksın ha Bade neyi? Nasıl öpüştüğünüzü mü?"
Demirin söylediği şeyle içimde bir sızı oluşmuştu.
"Demir lütfen dinle beni" dedim.
"Bade bana yalan söyleme ben gördüklerime inanırım"
"Demir hayır lü-"
Cümlemi henüz tamamlamıştım ki Demir sözümü keserek bağırarak konuştu.
"Ne hayırı lan ne hayırı ben bile daha sana kıyıp öpmezken elin iti gelmiş seni öpüyor"
"Demir birden öptü benim bir suçum yok" dedim oflayarak.
"Bade bir süre konuşmayalım"diyerek kolunu benden çekip giden Demirle arkasından baka kalmıştım.
Bir süre konuşmayalım ne anlama geliyordu? Bir süre beynimde bu söz yankılandı durdu. Bir yanlış anlaşılma yüzünden Demir benden ayrılacak mıydı?
Demir gözden kaybolunca bende çaresizce otele geri döndüm.
Merve uyanmış yatakta uzanmış telefonla uğraşıyordu. Koşarak Merveye sarıldım. Ve içimde biriktirdiğim bütün gözyaşlarımı saldım.
"Kanka ne oldu sana" diyen Merveyle kendimi Merveden çekip gözyaşlarımı sildim. Burnumu çekip konuşmaya başladım.
"Demirle kavga ettik hemde boş bir neden yüzünden" dedim.
"Ne oldu peki neden yani?"
"Şu otobüsteki çocuk Ali beni asansörde öptü ve Demir de bunu gördü. Sonra olanlar oldu zaten" dedim dudağımı büzerek.
Merve onaylarcasına başını salladı ben ise hala ağlıyordum. Merve çenemden tutup başımı yukarı kaldırdı.
"Bir erkek için ağlamak mı? Kaldır başını kızım tacın düşüyor"
"Merve ben bilmiyorum ya ağlamayayımda ne yapayım" dedim oflayarak.
Merve ayağa kalkıp telefondan müzik açıp sesi sona verdi. Ardından ellerimden tutup beni yatağa çıkardı. Ve beraber zıplamaya başladık. Hep zıplıyor hem şarkı söylüyorduk.
Atma içine söyle
Yapma bana gönderme
Haydi bi cesaretle
Söylesene sıkıyorsa suratımaGörmedim hiç alemde
Sen gibisi ömrümde
İzliyorum hayretle
Vay anasını sayın seyirciler vayDeliler gibi zıplayıp şarkı söylemek gerçekten bana çok iyi gelmişti.
Odanın telefonu çalınca Merve müziği durdurup telefonu açtı.
"Buyrun"
"Merhaba hanımefendi rica etsem biraz daha sessiz olur musunuz? Şikayete geliyorlar"
Kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum. Doğru ya burası bir oteldi.
"Kim şikayete geliyor? Burda gönlümüzce eğlenemiyecek miyiz acaba?"
"Sessizce eğlenebilirsiniz hanımefendi"
"Ama biz sesli eğlenmek istiyoruz beyefendi"
"Aman be ne haliniz varsa görün" diyerek telefonu Mervenin suratına kapatmışlardı.
Merve elindeki telefona şaşkınca bakıp söylenmeye başladı.
"Terbiyesiz, utanmaz, şeref yoksunu, karaktersiz, insanlıktan nasibini alamamış, terbiyesiz"
"Kanka terbiyesiz lafını başta söyledin ya" dedim gülerek.
"Ay doğru ya neyse boşver hadi kalk gezelim tozalım gına geldi bana"
Mervenin bu haline gülümseyip geçmiştim. Çok enerjik bir kızdı Merve. Kolay kolay yıkılmazdı. Ama onun da zayıf noktaları vardı elbet. Her insanda olduğu gibi.
"Kanka beş dakika bekle üzerimi giyineyim " diyerek kıyafetlerini alıp banyoya ilerleyen Merveye tamam anlamında başımı salladım.
Merve de hazır olduktan sonra beraber odadan çıktık.
Gerçekten kendimi şu an çok huzurlu hissediyordum. Ayakkabılarımı çıkarmış çıplak ayakla sahilde yürüyordum.
Biraz daha ilerledikten sonra görüş açıma giren Demirle yutkundum. Canım acımıştı. Onun başka bir kızla gülüp eğlendiğini görmek canımı acıtmıştı.
Arkamı dönüp gideceğim sırada Merve kolumdan tutup beni durdurmuştu.
"Yapabilirsin kanka sen güçlü bir insansın" dedi bana destek olarak.
Derin bir nefes alıp tamam dercesine başımı salladım. Ayakkabılarımı ayağıma geçirip sanki hiçbirşey olmamış gibi Demirlerin bulunduğu yere doğru yürümeye başladık.
"Oooo enişte sende mi burdaydın" diyen Merveyle alt dudağımı ısırdım.
Yalan söylemekte mastır yapmış arkadaşım Merve Işık.
"Enişte mi? Oo kuzen sen ne ara sevgili yaptın ya" dedi sarışın kız.
Demek kuzeniydi. Bende başka türlü düşünmüştüm.
"Enişte ya kuzenin miydi bu?" diyerek sarışın kızı gösteren Merveyle kolunu cimdikledim.
"Kızım ne cimdikliyorsun ya al bak kuzeniymiş işte yanlış anlama" deyip sitem eden Merveyle Demir kahkaha atmıştı.
Daha ne kadar rezil olabilirdik bilmiyorum gerçekten.
"Sen misin kuzenimin taş kalbini yumuşatan" dedi sarışın kız.
Başımı önüne eğip sorusunu cevapsız bıraktım. Çünkü bu günden sonra sevgilisi miydim bilmiyorum.
Demirin bana baktığını hissetiğimde kendimi sebepsizce kasmıştım. Şu an ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
"Merve ben otele gidiyorum"diyerek koşar adımlarla oradan uzaklaştım.
Gözyaşlarımı serbest bıraktığımda rahatladığımı hissetmiştim.
Otele gelip odaya geçmiştim. Henüz daha oturmadan kapı çalmıştı. Gözyaşlarımı silip kapıyı açmaya gittim.
Kapıyı açmamla Demirin beni kendine çekip sarılması bir oldu.
"Özür dilerim papatyam diyerek saçlarımı okşadı.
Bende boşta kalan ellerimi Demirin beline sardım.
Demir benim kendinden çekip yüzümü avuçlarının içine almıştı. Yüzüme yaklaştığında nefesim kesilecek gibi olmuştu. Ardından dudaklarımızı birleştirip beni öpmüştü.
############
Bazı insanlara anlam vermeye çalışırken duvara saatlerce baktığımı fark ediyorum...
Selamün Aleyküm
Bölüm dediniz alın size bölüm dkkdkdk
Umarım beğenmişsinizdir
Bu arada çilekli süt adlı hikayeme de bir göz atarsanız çok sevinirim.
Söyleyecek bir söz bulamıyorum o yüzden şimdilik
Allaha emanet olun💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞUM | Texting
SpiritualTamamlandı. 0534******:Görmüyorsun Badem beni 0534******:Gözünün önünde olmama rağmen beni görmüyorsun 0534******:Gözün Buraktan başkasını görmüyor 0534******:Çok zor Bade 0534******: Senin gözümün önünde başkasını sevdiğini görmem çok zor