Pradėjo lyti.
-Šaunu...-suburbėjau sau po nosimi.
Lietus vis labiau stiprėjo, o aš dariausi šlapesnė ir šlapesnė. Papūtė šaltas vėjas. Sudrebėjau. Noras dingti iš šitos skylės dar labiau padidėjo. Tolyje pamačiau mašinos žibintus. Ta mašina greit privažiavo prie manęs. Skubiai atidariau geltoną dangtį ir į bagažinę įdėjau lagaminą. Pati bėgte nubėgau prie durelių ir įšokau į automobilį.
-Labas vakaras,-šyptelėjau.
-Sveiki,-malonus balsas apiekė mano ausis.
-Galite nuvežti į oro uostą?
-Įsitaisykite patogiai,-atsakė vyras užvesdamas taksi automobilį.
Atsisukau į lango pusę. Buvo keistai niūri aplinka. Iš dėklo išsitraukiau fotoaparatą. Nustačiau viską ir pasistengusi gražiai nufotografavau lietaus lašus ant stiklo, kurie bandė aplenkti vienas kitą. Nuotrauka gavosi tikrai graži. Vyptelėjau. Fotoaparatą grąžinau į jo vietą. Atsirėmusi į sedynę pradėjau galvoti, kur ten apsistosiu. Ar rasiu darbą. Fotografe būnant pinigų turi, bet va dėl būsto... Išsitraukiau kompiuterį iš rankinės. Prijungiau internetą ir pradėjau ieškoti namo. Butų neapkenčiu. Ten labai mažai vietos, o aš mėgstu erdvius namus. Įėjusi į kažkokį tinklapį pradėjau ieškoti. Po kelių minučių mano akis patraukė naujos statybos namas šalia ežero. Namo didžioji dalis buvo iš medžio. Vidus labai modernus ir naujoviškas.Yra džekūzė, židinys, šiokai tokia terasa. O kaina, kaip tokiam namui labai pigi. 52k. svarų. Surinkau to žmogaus numerį. Po kelių pyptelėjimų atsiliepė moteriškas balsas.
-Klausau?
-Sveiki. Skambinu dėl namo Londono užmiestyje.-kuo maloniau pasakiau.
-Uh dėl namo prie ežero?-kiek supratau nusišypsojo moteris.
-Dėl to pačio,-sukikenau,-norėčiau jį nusipirkti.
-Kada galėtumėte jį apžiūrėti?-sukluso ji.
-Na neesu dabar Londone. Bet būsiu už kokių 6 valandų, tačiau šiuo menu esu Sietle. Matote, aš noriu jį pirkti be jokių apžiurų. Kiek ten yra kambarių?-su šypsena veide atsakiau.
-Didelė ir erdvi virtuvė, kuri sujunkta su svetaine. Pirmame aukšte 2 vonios kambariai ir 3 miegamieji, bei vienas kambarys su muzikos instrumentais. Antrame aukšte yra 5 miegamieji. Visi turi po atskirą vonios kambarį. Yra rūbinė bei sandeliukas. Yra antrame aukšte labai didelis ir gražus balkonas. Pro jį vaizdas eina į tūkstančių medžių viršūnes. Dar antrame aukšte yra darbo kabinetas.
-O kaip dėl įėjimo,-dar labiau išsišiepiau.
-Yra nežymus koridorius, bet net nepavadinčiau jo taip. Yra kieme džiakūzė, supynės, gėlynas. Yra keli medeliai bei krūmai. Namas aptvertas tvora. Dar yra parkingas mašinoms. Ak ir kaip galėjau pamiršti! Yra židinys su pečiumi. Pečius kurianamas malkomis arba anglimi,-išpyškino ši.
-Aš jį perku,-greit pasakiau.
-Šaunu. Atsiūsiu sms žinute sąskaitos numerį, o kai būsite oro uoste - paskambinkite man, aš jus nuvešiu į tą namą ir jūs pasirašysite namo duokumentus.
-Iki susitikimo,-atsisveikinau.
-Gero skrydžio,-padėjo ragelį ši.
Džiaugiausi. Turėsiu nuostabų nuosavą namą. Na dar reikės mašinos. Namams indų, paklodžių, rankšluoščių, vazų, gėlių, vonios reikmenų, remelių, pagalvėlių. Uh laukia ilgas darbas.
•••Londone•••
Laukiau tos moters. Prie manęs privažiavo juodas džipas. Iš jo išlipo smulki moteris.
-Sveiki. Jūs skambinote dėl namo?-pasiteiravo ji.
-Taip, tai aš. Dakota,-paspaudžiau jos ranką,-Dakota Jeams.
-Maria Holwster. Sėdame ir važiuojame. Jūsų pinigus gavau. Teliko pasirašyti duokumentus,-suplojo rankomis ši.
Ji padėjo įdėti lagaminą į bagažinę, o tada šoko į mašiną prie vairo.
-Ar toli nuo miesto?-pasiteiravau.
-Ne yra šioks toks kelio gabalėlis, bet kokios 20 minučių. Na gal daugiau,-šyptelėjo.
-Reikės automobilio,-sukikenau.
-Kas jus atvedė į Londoną?
-Tu. Vadinkite mane tu.-susiraukiau.
-Tai galioja ir TAU,-pabrežė žodį tau.
-Pabodo Sietlas. Nebebuvo jokių įdomių kadrų. Nieko įdomaus. Viskas tas pats. Niekas nevyksta. Na o Londonas visiška priešingybė Sietlui. Čia virte verda veiksmas,-svajingai atsakiau.
-Fotografė... Mhmm. Įdomu,-palinksėjo galva ši.
Plepėjome visą kelią, kol privažiavome tą nerealų namą. Sustojome jo kieme. Išlipau iš automobilio ir apsidairiau.
-Nuostabu,-išsišiepiau.
-Džiugu, kad patinka,-taip pat apsidairė. Iš bagažinės ištraukiau lagaminą.
-Eik apžiūrėti,-mestelėjo raktus.
Nuvažiavau iki durų. Nekantraudama jas atrakinau. O vidus mane net šokiravo. Taip puošnu ir gražu. Vazos jau atkrenta su gėlemis, nes jų čia buvo pakankamai. Indai taip pat buvo, tad jų nebereikės. Apžiūrėjau virtuvę. Viskas nauja, net nepaliesta. Ant didžiulės sofos buvo šusnis dekoratyvinių pagalvėlių ir keli pledai. Televizorius didžiausias. Nežinau, ar didesnį esu mačiusi. Švietuvai pakerentys. Apėjau visus miegamuosius pirmame aukšte. Net gi patalinės yra. Labai švelnios ir gražios. Yra knygų, kompiuteris naujut naujutėlis. Vonioje buvo tiek muilo su kempinėmis, tiek dantų pastos su džiovintuvu ir plaukų šepečiais. Niekas nebuvo pradaryta iš pakuotės. Net dantų šepetuką radau, šampūną. Čia buvo didžiulė vonia, dušas. Gražus tuoletas, kriauklė ir kelios spintelės. Viskas buvo šviesiai kreminės spalvos. Rankšluoščių krūva buvo padėta ant vienos iš spintelių. Pastebėjau skalbiklių ir skalbimo mašiną. Išėjusi iš vonios nubėgau didžiuliais laiptais į antrą aukštą. Ten kambariuose taip pat buvo visko, ko gali prireikti. Vonios neatsiliko nuo kambarių. Darbo kambaryje radau didelį raudonmedžio stalą su staline lempa, kompiuteriu. Aprie stalo buvo didelė sukamoji kėdė, o už jos didžiulis langas. Buvo didelė knygų lentyna. Užėjau į sandeliuką. Na sandeliukas kaip sandeliukas. Rūbinė buvo didelė. Čia tilptų labai daug rūbų. Prisiminusi balkoną tekina nubėgau jo link. Jį radau labai lengvai. O Maria sakė tiesą. Vaizdas nuostabus. Prisiminiau muzikos kambarėlį. Vėl grįžau į pirmą aukštą ir susiradusi nematytas duris įžengiau į kambarį. Ten buvo juodas fotepionas, gitara, saksafonas. Buvo lentyna su muzikos kurinių knygomis. Buvo ir fotoaparato stovas. Man čia jau patinka. Grįžau pas Maria į lauką. Ji su kažkuo kalbėjosi telefonu. Apžvelgiau kiemą. Buvo viskas tarsi iš pasakos.
-Na ir kaip namas?-išgąsdino mane ji.
-Jis nuostabus!-sušukau.-duokš čia duokumentus,-suplojau rankomis.
Ji nusijuokė ir iš portfilio ištraukusi popierius davė pasirašyti. Viską užpildžiusi išsišiepiau.
-Štai namų raktai. Sekmės gyvenime,-šyptelėjo ji,-paskambink. Gal dar kada susitiksim. Man tu patinki,-nusijuokė ir į rankas įgrūdusi popierius su raktais išvažiavo iš mano namų.
Tekina įbėgau į juos. Nusijuokiau. Griebiau lagaminą ir susiradau miegamajį pirmame aukšte. Labiau norėjau miegoti jame. Gal kada persikelsiu į antrą aukštą. Į didelę spintą susikroviau savo rūbus. Kambaryje sudėliojau nuotraukas ir visus kitus niekučius. Kitus daiktus sudėjau kituose kambariuose. Lagaminą užnešusi į antrą aukštą padėjau sandeliuke. Didelį oro gurkšnį išpūčiau iš savo plaučių. Tipenau link balkono. Įėjusi į jį prisėdau ant kedės ir stebėjau vaizdus. Čia buvo pasakiška. Tikiuosi, kad tai tik pradžia.
Na štai dar viena dalis :) Tikiuosi tiems, kurie skaito patiks. Iki kitos dalies:
YOU ARE READING
Flight.(LT)
FanfictionNiekada nežinai, kas nutiks rytoj, poryt, ar po metų. Gali tik spėlioti. Gali skristi kaip paukštis debesimis ir spėlioti, kas bus toliau. Tokį gyvenimo būdą pasirinko ir Dakota. Mergina atsikėlusi iš Sietlo į Londoną pradeda naują gyvenimą, bandyda...