•••Dakota•••
Į bučinį jam atsakiau. Jis šyptelėjo bučinio metu. Lėtai atsitraukiau ir savo rankas padėjau jam ant krutinės. Šyptelėjau, apsilaižiau lūpas ir brūkštelėjusi jam krūtinę. Jis suvirpėjo, o aš sukikenau ir aplenkiau jį. Lėtai patraukiau link virtuvės.
•••Harry•••
Ji atsakė man į bučinį! Šyptelėjau bučinio metu, bet ji lėtai atsitraukė ir savo rankas padėjo ant mano krutinės, kuri kilnojosi nepaliaujamu greičiu. Ji šyptelėjo, apsilaižė lūpas ir brūkštelėjo man per krutinę. Didžiulis virpulys perėjo mano kūnu. Ji sukikeno ir lėtais žingsniais nuėjo virtuvės link. Aš atsirėmiau į staktą ir išsiviepiau. Atrodė, kad tai buvo sapnas, bet prilietus lūpas viskas paaiškėjo. Tai nebuvo sapnas. Atisėdau prie fortepiono ir pradėjau groti.
•••Niall•••
Į virtuvę įžengė švytinti Dakota.
-Ko tokia laiminga?-nusijuokiau.
-Ai... Nieko...Nieko,-keistai sukikeno.
Iš muzikinio kambario pasigirdo linksma melodija. Lėtai išėjau iš virtuvės. Pradėjau eiti link to kambario. Vaikinai ėjo taip pat link ten. Apžiūrėjau grupelę. Hazzos nebuvo. Grojo jis. Kai jis groja liūdną melodiją - jam labai liūdna, o jei linksma...
-Jis begalo linksmas ir laimingas,-išsišiepė Zayn.
-Dakota taip pat labai linksma,-nusijuokiau.
-Jis ją pabučiavo,-sušnabždėjo Zayn.
-JIS JĄ PABUČIAVO!-surekėm mes, bet ir merginos taip pat surekė.
•••Dakota•••
Merginos ir vaikinai surekė, kad 'jis ją pabučiavo'. Aš pradėjau juoktis, girdėjau, kad ir Hazza pradėjo juoktis. Raudona kaip burokas užbėgau į darbo kambarį. Žvilgtelėjau pro langą. Miške vaizdas nuostabus! Pagriebiau fotoaparatą ir nudundėjusi laiptais apsiaviau juodus conversus, užsimečiau juodą paltą, šaliką ir išbėgau į lauką. Apsidairiau. Radau platų kelią į miško vidų. Lėtais žingsniais ėjau ir dairiausi. Pamačiau gražų saulės spindulį, kuris skverbėsi pro medžius. Šyptelėjusi viską sureguliavau ir nufotografavau. Buvo taip gera. Vaikščioti nieko nevaržomai. Išgirdau žingsnius už savo nugaros. Žvilgtelėjau kas ten eina.
-Kodėl tu ne name?-paklausiau.
-Ten chaosas,-šyptelėjo jis.
-Nuo kada, tau,-bedžiau pirštu į jį,-Harry trugdo caosas? Aplink tave caosas,-nusijuokiau.
-Nejaugi?-prunkštelėjo jis.
-Leisk man susikaupti,-pyktelėjau.
-Gerai, gerai!-iškėlė rankas jis.
Pradėjau judėti į priekį.
•••Po kelių valandų•••
-Daka...Man jau šalta. Gal eime namo?-suzyzė Harris.
-Uhh, gerai,-pavarčiau akis.
Apsisukome ir grįžome iš ten, kur atėjome. Jau buvo tikrai tamsu. Pamačiau savo namą. Iš kart nusiraminau. Šyptelėjau pamačiusi susinervinusį Zayn. Įžengėme į kiemą.
-Kur jūs buvot? Perrie baigia mano nervus suėst savo verkšlenimu ir klasimais...-atsikrenkštė,-kur jie? Kur jie? Kada grįš? Dieve, jie dar negrįžta,-suploninęs balsą atkartojo.
Aš pradėjau juoktis. Pakračiau galvą ir įžengiau į namo vidų.
-Po galais, kur tu buvai? Galvojau numirsiu iš nerimo!-surekė Pezz.
-Nusiramink. Aš gyva ir sveika. Dariau nuotraukas miške. Prie manęs prisijungė Hazza. Gi neišprievartavo. Nusiramink,-nusijuokiau.
Ji iškvėpdama orą nuleido pečius ir kažką burbuliuodama nuėjo nuo manęs. Nusiaviau batus, nusivilkau paltą ir nubėgau į virtuvę. Atidariusi šaldytuvą ištraukiau buteliuką vandens. Atsigėrusi iš jo atsisėdau ant spintelės. Į virtuvę įžengė visi draugai.
-Mes važiuosime jau namo,-šyptelėjo Anne.
-Sekmės kelyje,-sukikenau.
Priėjau Anne, Jesy ir Jade. Jas apkabinau.
-Susitiksime ryt fotosesijoje!-sušuko Jesy prieš uždarant duris.
-Mes su vaikinais taip pat važiuosime. Ryt laukia repeticija,-numykė Hazza,-Po fotosesijos atvažiuok pas mus su Pezz. Ji žino, kur mums vyksta repeticijos.-su vilteis pilnomis akimis pasiūlė jis.
-Žinoma,-sukikenau.
-Iki!-sušuko jie.
Kai visi nusisuko ir ėjo link durų aš greit pakštelėjau Harriui į lūpas. Jis nustebo, bet išsišiepė.
-Eik,-sušnabždėjau.
Ji mirktelėjo man akimi ir apsiavęs batus išėjo iš mano namo.
-Likome dviese,-nusijuokė Perrie.
-Filmas?-paklausiau.
-Pica?-ji taip pat paklausė.
-Vynas?-vėl paklausiau.
-Tinka,-nusijuokė ji,-aš skambinu picos!-sušuko.
Aš pasiėmusi kompiuterį peržiūrėjau turimus atsisiųstus filus. Išrinkau filmą 'Mano vardas Khanas'.
-Pica bus už 20 min.-šyptelėjo ji,-kokį filmą žiūrėsime?
-'Mano vardas Khanas',-šyptelėjau.
-Okė. Raudono vyno?-paklausė ji.
-Eime. Aprodysiu virtuvę.-sukikenau.
Parodžiau kur kas yra.
-Na, surask taures 2 ir raudono vyno,-sukryžiavau rankas ant krūtinės.
Ji greit surado taures, vyną ir atidarytuvą.
-Vuolia,-išskietė rankas.
-Šaunuolė, o dabar įpilk man vyno,-nusijuokiau.
Abi nuėjome į svetainę, ji taures padėjo ant staliuko, pripildė jas vyno ir tada sudribo sofoje. Išgirdau durų skambutį.
-Pica!-sušukau.
Pašokusi ant kojų nubėgau prie durų. Jas atidariusi išvydau picų išvežiuotoją.
-Sveiki. Jūsų 2 šeimyninės picos,-šyptelėjo jis.
-Šeimyninės? Perrie Edwards, galvoji aš tiek suvalgysiu,-atsilošusi paklausiau jos.
-Nu aš daug valgau!-surekė ji.
Aš pavarčiau akis ir nusijuokiau.
-Kiek aš jums skolinga?-šyptelėjau.
Sumokėjusi ir atiėmusi picas užrakinau duris ir nupėdinau pas Pezz.
-Kokios picos?-kilstelėjau antkajį.
-Abi kaprizingos,-patrūkčiojo pečiais.
-Mmm... Mano mėgstamiausia,-išsišiepiau.
Ji pagriebė vieną picą, pasidėjo šalia savęs ir isipatogino. Aš padariau ta pątį su pica, tada paleidau filmą ir atsisėdusi gurkštelėjau vyno. Nuostabus vakaras...
Na štai :) Dar viena dalis :) Tikiuosi ji jums patiks :) Laukiu VOTE, komentarų ir iki kitos dalies: Wolf-in-the-dark.
P.S. Myliu jus xoxo ♥
YOU ARE READING
Flight.(LT)
FanfictionNiekada nežinai, kas nutiks rytoj, poryt, ar po metų. Gali tik spėlioti. Gali skristi kaip paukštis debesimis ir spėlioti, kas bus toliau. Tokį gyvenimo būdą pasirinko ir Dakota. Mergina atsikėlusi iš Sietlo į Londoną pradeda naują gyvenimą, bandyda...