•○19○•

411 44 0
                                    

Sėdėjau namuose ant sofos, su krūva nosinių, termometru pažastyje ir su didžiuliu kosuliu. Sloga taip pat neatsiliko. Sugebėjau pasigauti gripą. Na taip, dabar vasario vidurys, o aš lakstau tik su sijonais ir marškinėliais po miestą, bet kodėl būtent tokiu metu, kai renku naują galeriją? Nuostabu... Suskambo mano mobilus. Susiradusi jį tarp pagalvių, atsiliepiau.

○Klausau?-kimus balsas nuskambėjo kambaryje.

○Labas. Kodėl toks keistas balsas?-iš duslaus balso supratau, kad tai Harry's.

○Susirgau gripu. Manau,-nusikosėjau bei nusičiaudėjau.

○Kokia temperatūra?-numanau, kad jis susiraukęs.

Lėtai ištraukiau termometrą iš pažasties. Susiraukusi bandžiau įskaityti skaičius, nes galva šiek tiek sukosi.

○39,5,-vėl nusičiaudėjau.

○Aš tuoj atvažiuoju pas tave,-pareiškė jis.

○Ne! Nenoriu, kad pamatytum gyvą lavoną su nosinių kompanija,-nusikosėjau.

○Atvažiuosiu su savo daktaru. Atvešiu šokolado, vaisių, kažko sriubai bei vaisinių arbatų. Galiu ir nosinių atvežti,-jis šypsojosi.

○Šokoladas - nuostabu. Sriubos labai noriu, ir nosinių jau beveik nebeturiu. Tad prašau atvažiuok. Ir nenustebk, jei rasi ir Aaroną. Jis lyg nujaučia, kada aš sergu,-nusijuokusi sukosėjau.

○Bus dvi tavo auklės,-nusijuokė jis.

○Laukiu tavęs,-nusičiaudėjau.

○Tuoj būsiu,-tai pasakęs nutraukė pokalbį.

Numečiau telefoną kur papuola ir sudribau sofoje.

-Kaip bloga!-sublioviau per visus namus.

Netyčia prižadinau Derpę. Paglosčiau jos galvą, o ji toliau miegojo. Pradėjau labai daug čiaudėti ir tuo pačiu kosėti. Kai tai darydavau, labai suskausdavo galvą.

-Šūdas...-nusikeikiau.

Su pirštais pradėjau trinti smilkinius. Galva tiesiog pulsavo. Suradau telefoną ir paskambinau Lily.

○Klausau mieloji?-nuskambėjo jos švytintis balsas.

○Sergu,-nusikosėjau.

○Kas buvo?-iš kart susirūpino.

○Manau, kad gripas, bet atvykęs daktaras pasakys, kad iš tikrųjų yra,-numykiau.

○Zuikeli... Jei galėčiau, atvažiuočiau, bet esu išvykusi su Giorgio (jos sužadėtiniu) iš miesto. Esame pas jo tėvus. Bet gal man atvažiuoti?-susijaudinusi čiauškėjo.

○Lily, nusiramink. Atvažiuoja daktaras, Hazza, maistas. Viskas puiku. Bet labiausiai nerimauju dėl galerijos. Juk sirgdama nieko nenufotografuosiu,-nusikosėjau.

○Dėl to rūpinkis mažiausiai. Kai pasveiksi, tada viską ir žiūrėsim. Dar bala žino kokia čia tau liga,-ji garantuotai susiraukė.

○Gerai. Tuomet linkėjimai Giorgio ir jo tėvams. Bučkis ir sėkmės,-nusičiaudėjau.

○Sveik, mieloji,-ji kiek atsiduso ir padėjo ragelį.

Šyptelėjau. Staiga telefonas suskambo.

○Klausau Maria,-ir vėl nusikosėjau.

○Kokie čia kosuliai?-sušuko ji.

○Susirgau...-vėl nusikosėjau.

Flight.(LT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora