•••Harry•••
Vaikščiojau prekybos centre. Reikėjo vyno, naujo kaklaraiščio, marškinių, batų. Na tokių nereikšmingų dalykų. Ieškojau reikiamos parduotuvės, bet niekaip jos neradau. Visi į mane skersai žiūrėjo, na juk aš garsus. Susiraukiau. Nežinojau kur eiti. Pastebėjau merginą. Ji buvo su balta suknele, melsva rankine ir fotoaparatu rankose. Mergina su šypsena fotografavo vaikus su tėvais, pauglius susikibusius už rankų, pardavėjus, apskritai visus. Trumpam nusisukau, nes suskambo telefonas, bet jaučiau kažkieno žlilgsnį. Atsisukęs pamačiau, kad mergina mane nufotografavo. Pažiūrėjo į nuotrauką ir šyptelėjo. Na ji nepanaši į žurnalistę. Labiau į fotografę. Po kelių minučių ji išėjo link maisto prekių parduotuvės. Aš pagaliau pajudėjęs pastebėjau kaklaraiščių ir marškinių parduotuvę. Pačiu laiku.
•••Dakota•••
Atsigėriau vyno iš savo taurės.
-Oh... Nagi, pabusk,-apsiverkusi komentavau.
Žiūrėjau filmą 'Jei pasilikčiau' Tikrai gražus.
-Yes!-tyliai sušukau, kai ji pabudo.
Nusivaliau ašaras ir padėjusi taurę ant kavos stalelio išjungiau televizorių. Pakilusi nuo minkštos ir didžiulės sofos pagriebiau rankinę. Iš jos ištraukiau fotoaparatą. Nuo valgomojo stalo paėmiau kompiuterį ir lėtais žingsniais užlipau į darbo kambarį. Atsisėdusi už raudonmedžio stalo pajungiau kompiuterį. Įjungiau ir tą naują, tik kad juodą Apple. Į abu sukėliau nuotraukas. Su savo kompiuteriu pradėjau jas redaguoti. Nebuvo sunku, nes tame prekybos centre buvo labai geras apšvietimas. Liko paskutinė nuotrauka. Ją įjungusi pamačiau to vaikino atvaizdą. Jis tikrai labai gražus. Pradėjau tą nuotrauką redaguoti. Kai baigiau nuotrauka buvo nuostabi. Šyptelėjau. Prisijungiau prie interneto ir naršiau, kas pasaulyje gero. Pamačiau patį naujausią įrašą 'Garsioji grupė One Direction grįžo iš po pasaulinio turo'. One Direction? Kas jie per vieni? Nesidomiu visiškai garsių žmonių gyvenimu. Nedvejojusi paspaudžiau ant nuorodos. Pamačiau 5 vaikinų nuotrauką. Ir vienas buvo tas pats vaikinukas iš mano nuotraukos! Garbanėlė. Pasiskaičiusi pamaniau 'Tiesiog dėmesio ištroškę vaikinai. Nieko įdomaus'. Kai pabodo tas visas naršymas išjungiau kompiuterius. Pakilau nuo kėdės ir atsistojau prieš langą.
-Laukia daug darbo...-atsidusau.
•••Po keturių mėnesių. Galerijos pristatime•••
-Malonu, kad atvykote apžiūrėti mano parodos. Esu ne naujokė fotografijoje. Fotografuoju apie 8-9 metus. Bet mane paroda pati pirmoji,-pasakius šiuos žodžius į galeriją įžengė vaikinukų banda.
Ten buvo tie... Kaip gi... Ak! One Direction.
-Buvo labai įdomu dirbti. Šią parodą pavadinau 'Flight'. Tai simbolizuoja mano sėkmę Londone, atskridus iš Sietlo. Mano visas gyvenimas pasikeitė. Apsivertė aukštyn kojomis. Tikiuosi, kad paroda jums padarys kažkokios įtakos pasikeisti ir siekti užbrėžtų tikslų.-nusišypsojau.
-Ačiū Dakotai Jeams. Pradėkime parodą,-suplojo rankomis Lily Beykl. Pati pradėjau žiūrinėti savo nuotraukas ir žiūrėti, ar yra klaidų. Prie manęs priėjo mergina. Na gal mano amžiaus.
-Dakota Jeams? Aš esu Emilly Grokserden. Kritikė,-šyptelėjo ji,-jūsų darbai be priekaištų!-tyliai sušuko ji,-aš norėčiau su jumis pasikalbėti dėl darbo. Reikėtų fotografuoti gamtą. Keliautumėte ir panašiai,-informavo.
-Labai malonu Emilly Grokserden, bet šiuo metu nesvarstau ir negalvoju apie darbą. Kolkas gyvenu puikiai. Jei apsigalvočiau, pranešiu,-linktelėjau gavusi vizitinę kortelę.
BINABASA MO ANG
Flight.(LT)
FanfictionNiekada nežinai, kas nutiks rytoj, poryt, ar po metų. Gali tik spėlioti. Gali skristi kaip paukštis debesimis ir spėlioti, kas bus toliau. Tokį gyvenimo būdą pasirinko ir Dakota. Mergina atsikėlusi iš Sietlo į Londoną pradeda naują gyvenimą, bandyda...