•○9○•

495 47 0
                                    

•••Dakota•••

Sedėjome jau ilgą laiką. Na... Juk buvo jau 03am. ryto. Su šiais žmonėmis taip smagu! Net nesinori nuo jų atsitraukti.

-Gal eime miegoti?-paklausė Parrie.

-Taip, žinoma. Pezz, dar prisimeni, kur tavo kambarys?-sukikenau.

-Taip, zuika,-nusijuokė ji,-Zayn su manimi!-surekė ji.

Jie abu atsisveikino ir dingo už durų. Anne, Jesy ir Jade paguldžiau viename kambaryje. Lovoje tilps. Louis su El į kitą kambarį, Liam su Soph į dar kitą. Niall užprotestavo, kad nemiegos su Hazz, o daugiau kambarių Harriui nebeturiu, tad liko manasis kambarys.

-Gerai! Laimėjai! Įgrysai iki gyvų kaulų! Miegok čia, o aš su Hazza. Labanakt,-atsidusau.

Paėmiau Hazz ranką ir pradėjau vestis žemyn link mano kambario.

-Vonia,-parodžiau į vienas duris,-ten ir ten,-parodžiau į kitas duris.

-Gerai,-šyptelėjo jis,-aš einu nusiprausti,-pranešė jis.

Linktelėjau ir dingau kambaryje. Neturėjau konkrečių naktinių. Teko pasiimti savo juodą, neriniuotą apatinį trikotažą, nes kito - normalaus neradau. Na ne tokio iššaukenčio. Pagriebiau tuos baltus marškinius ir nubėgau į kitą vonią. Ten greit apsiprausiau, išsiploviau galvą. Išlipusi iš dušo kabinos susisukau į rožinį rankšluostį. Čia net nežinojau, kad yra džiovintuvas!  Greit išsidžiovinau plaukus, apsivilkau naktinius ir lėtai patraukiau kambario link. Bus nejauku miegoti su Hazz. Lėtai atidariau duris. Ant lovos į  telefoną pasinėręs sedėjo Harry. Jis manęs greičiausiai neišgirdo. Drąsiai patraukiau link lango. Naktis neatrodo būsianti šalta, tad pradariau langą.

-Net neišgirdau, kaip...-nutilo jis,-atėjai...

-Am... Tyli aš,-sukikenau.

Supratau, kodėl jis nutilo. Kur nenutilsi, kai mergina su vos užpakalį dengiančiais marškiniais stovi prieš tave.

-Jei nori, galiu aš miegoti ant sofos. Ji išsitiesia,-menkai šyptelėjau.

-Viskas gerai. Gulkis,-sukikeno jis.

Patraukiau lovos link. Palindau po pūkine kaldra. Pajaučiau, kaip jis atsisuka į mane.

-Kodėl mūsų nemėgai?-pasigirdo jo dūslus balsas.

-Nemėgstu garsių žmonių. Net nežinau kodėl. Bet susipažinusi su merginomis Anne, Jasy, Jade ir Parrie mano nuomonė pasikeitė. Jos linksmos, mielos ir draugiškos. Su jumis susipažinusi supratau, kad ir jūs neralūs! Jūs mieli, draugiški ir begalo linksmi,-nusišypsojau ir lėtai atsisukau į jį.

-Nejaugi?-sukikeno jis.

-Taip,-šyptelėjau.

-Saldžių, gražuole,-sukuždėjo jis.

-Ir tau, garbana,-vyptelėjau ir nusisukusi užmigau.

•••Rytas•••

Pajaučiau rankas ant savo liemens. Išsprogdinau akis, bet prisiminusi, kad garbana čia, nusiraminau. Tai jis. Vis raminau save. Pasimuiščiau. Jis suniursgėjo ir dar labiau mane prispaudė prie savęs. Uh... Atsargiai nuėmiau jo rankas nuo savo liemenio, lėtai išlipau iš lovos ir pajaučiau žiaurų šaltį. 

-Šūdas...-sušnabždėjau.

Tyliai pribėgusi prie lango jį uždariau. Lėtais žingsniais nupėdinau į virtuvę. Ten pradėjau gaminti pusryčius. Po kelių akimirkų visai pamiršau, kad namuose esu ne tik aš, tad ir pasileidau muziką visu garsu. Grojo Palomos Faith 'Trouble With My Baby'. Varčiau blynus ir rėkiau visa gerkle:

-Well, you ask for money

It's always something
We're getting close to goodbye,
You're running out of time

I need someone to rely on
A shoulder to cry on
Instead of someone on mine
Gotta draw the line, baby, baby

You changed and I need a little loving
I can't keep giving you all but get back nothing

When will somebody save me?
I got trouble with my baby
Come on, come on, won't you, shake me
Please, somebody wake me

'Cause I know, I do, too much for you
I got trouble with my baby
Got trouble with my baby

You got problems with emotion
Don't know if you're coming or going
There's emptiness in your eyes
Your tongue's always tied

Had enough of being a hero
One day I'm gonna give you zero
And you'll have no place to hide
In this heart of mine, baby, baby

You changed and I need a little loving
I can't keep giving you all and get back nothing

When will somebody save me?
I got trouble with my baby
Come on, come on, won't you, shake me
Please, somebody wake me

'Cause I know, I do, too much for you
I got trouble with my baby
Got trouble with my baby

I can't go on like this
You got me so damn pissed
Your talking makes me sick
Mamma said there'll be days like this

Now the whole world knows I got trouble with my baby
Got trouble with my baby
Come on, come on, won't you, shake me
Please, somebody wake me

'Cause I know I do too much for you
I got trouble with my baby
Yes I have
Won't somebody help me?
I got trouble with my baby

Got trouble with my baby
Got trouble with my baby
Trouble with my baby

Taškiausi, kračiau užpakaliuką, krutinę, šokinėjau, kračiau galvą, sukinėjausi, vaidinau, kad groju gitara, o tai buvo šaukštas, vaidinau, kad rankoje turiu miktofoną, nors tai buvo šakutė. Žodžiu taškiausi kaip reikia. Daina vis kartojosi ir kartojosi, o aš jau baiginėjau kepti blynus. Sudėjusi juos į lėkštes patraukiau link šaldytuvo. Iš jo ištraukiau sulčių pakelį ir į stiklines supyliau jas. Vėl pradėjau taškytis. Buvo taip gera. Vis dar bešokdama sudeliojau įrankius ir norėjau jau eiti valgyti, bet pažiūrėjusi, kad daug pridariau pagalvojau 'O kam tiek?'. O tada prisiminiau, kad aš ne viena! Lėtai apsisukau, o tarpdūryje stovėjo pulkas žmonių su telefonais ir filmavo viską.

-Šūdas...-tyliai suburbėjau,-labas rytas. Eikite valgyti,-pasikasiau pakaušį.

Harry prunkštelėjo ir prisėdo prie stalo.

-O tu gera dainininkė. Ir žiauriai gera šokėja,-nusijuokė ir pakilnojo antakius.

-Iškrypelis,-tyliai pasakiau.

-Šauni ryto pradžia,-nusijuokė Zayn.

-Valgykite,-raudona kaip burokas paliepiau.

Pradėję valgyti nutarėme ką veiksime šiandien. Planuojame nuvažiuoti į vandens parką. Juk ten smagu!  Kai visi baigė vaikinai pasisiūlė išplauti indus. Kai buvome atokiau vaikinų merginos sustojo.

-Ar tai,-parodė Pezz į mano marškinius,-yra Harry?-išsišiepė ji.

-Toli gražu ne,-sukikenau,-tai mano naktiniai. Su jais labai patogu,-patrūkčiojau pečiais.

-Na žiūrėk tu man,-pagrąsė Pezz,-bet paskaysiu tiek - Harry tave įsimylėjęs

•••Harry•••

-Ji tave įsimylėjusi,-išsišiepė Zayn. 

-Kaip ir aš,-vyptelėjau ir nejučia išsišiepiau kaip mažas vaikas,-kaip ir aš. Velniškai ir labai...

Na štai naujoji dalis :) Tikiuosi ji jums patiks :) Laukiu daug VOTE, komentarų ir iki kitos dalies: Wolf-in-the-dark.

Flight.(LT)Where stories live. Discover now