•••Dakota•••
-Gerai. O dabar leiskite man toliau dirbti,-suburbėjau ir atsisukusi į fotoaparatą toliau tęsiau savo darbą.
•••Ryte 05.09am.•••
Ramiai sulaukiau saulėtekio ir padariau nuotrauką. Nusišypsojau ir fotoaparatą įdėjau į kuprinę, o stovą sulankščiau ir taip pat į kuprinę. Vaikinai jau seniai mane paliko. Tikėjausi, kad pabus, bet ko iš garsiūjų žvaigždučių norėsi. Dėl to jų turo - melavau. Niekur su jais nevažiuosiu. Na man dar jie nepatinka.
-Dakota?-pasigirdo Lily balsas.
-Lily!-šokau jai į glėbį.
-Ką čia veiki tokiu metu?-sutriko ji.
-Visą naktį gaudžiau kadrus. Turiu idealią temą galerijai,-nusišypsojau.
-Na ir kokia ji?-susidomėjo ji.
-Saulėlydžiai ir saulėtekiai,-suplojau rankomis.
-Bet tu turėsi visą naktį dirbti,-susiraukė ji.
-Žinau, tad ir iki galerijos atidarymo nuo šiandien liko 2 mėnesia be vienos dienos. Tinka?-paklausiau.
-Taip,-nusižiovovo ji.
-Spėk kas manęs paprašė ir ką daryti,-nusijuokiau.
-Na sakyk,-atsiduso ji.
-One Direction pareikalavo, kad važiuočiau su jais į turą ir fotogtafuočiau visą jų turą,-pavarčiau akis.
-O kodėl nenori važiuoti?-sukluso ji.
-Nekenčiu, kai man nėra daug erdvės, nemėgstu bendravimo su žmonėmis. Ir jie labai nervinantys. O dar plius gleriją atidarysime po 2 mėnesių, o pasidomėjau, kad turas vyks virš 2 mėnesių,-suplojau rankomis.
-Na daryk ką nori, bet dabar aš einu namo,-patapšnojo man per petį Lily ir nuėjo.
-Lyli?!-sušukau.
-Ko?!-atsakė ši.
-Kur buvai visą šią naktį?
Ji pakilnojo antakius su iškrypeliška šypsena ir nuėjo.
-Uh ta Lily...-tyliai nusijuokiau.
Patraukiau mašinos link. Ją suradusi atrakinau ir įsėdusi užvedžiau.
•••Namuose•••
Nusispyriau batus, nusivilkau paltą. Nupėdinau į svetainę. Ant sofos atsargiai padėjau kuprinę, o iš jos išėmiau fotoaparatą. Jį padėjau ant kavos stalelio. Lėtais žingsniais nupėdinau iki vonios kambario. Prisileidau pilną vonią vandens. Nusimečiau rūbus ir panirau į šiltą ir atpalaiduojantį vandenį.
•••Harry•••
-Kažkaip man Dakotos bendravimas keistas...-kažką sumalė Niall.
-Man atrodo, kad ji mūsų nemėgsta,-pritarė Zayn.
-Kur tu mėgsi žmogų, kurį pažysti tik vieną dieną ir tai negali sakyti, kad pažysti,-atkirtau.
-Na taip, bet vis tiek galima šilčiau,-sumalė Liam.
-Cha! Šilčiau!-nusijuokiau.
Visi pavartė akis ir toliau žiūrėjo futbolo rungtynes. Nors dabar tik po 5am., bet futbolo varžybų niekada nepraleidžiame.
•••Dakota•••
Gulėjau lovoje. Keista tokiu metu tik eiti miegoti. Nusistačiau žadintuvą 10pm. Kažką nekontkretaus mąstydama užmigau.
Nežinau po kiek laiko, bet išgirdau durų skambutį.
-Kas per velnias?-susiraukusi kilau iš lovos.
Pažiūrėjau į laikrodį. 2.54pm. Lėtai nuėjau link durų. Jas pravėrusi išvydau apsiverkusią Marią.
-Maria? Kas buvo? Užeik,-greit sumaliau.
-Mano dukra... Ji mirė...-dar labiau pradėjo verkti.
-Kaip suprasti mirė?-išsigandau.
-Jos operacija nepavyko,-sukūkčiojo ji.
Laukia ilgas vakaras...
Na štai dar viena dalis. Džiugu, kad yra skaitytojų ir jums patinka ši istorija! Tikiuosi dalimi nenuvilsiu :) Laukiu daug VOTE,komentarų ir iki kitos dalies:Wolf-in-the-dark.♥
YOU ARE READING
Flight.(LT)
FanfictionNiekada nežinai, kas nutiks rytoj, poryt, ar po metų. Gali tik spėlioti. Gali skristi kaip paukštis debesimis ir spėlioti, kas bus toliau. Tokį gyvenimo būdą pasirinko ir Dakota. Mergina atsikėlusi iš Sietlo į Londoną pradeda naują gyvenimą, bandyda...