•○12○•

435 51 5
                                    

-Dakota-

-Rytas-

Prabudau su skaudančia galva. Buvau išsidrėbusi ant sofos, susivėlusi ir vos atmerkiau akis. Žvilgtelėjau į kitą pusę. Pezz gulėjo išsidrėbusi, išsižiojusi, susivėlusi ir jos žandu bėgo seilės. Sunkiai atsikėliau ir suradusi savo telefoną nufotografavau ją. Dar tyliai suradusi fotoaparatą nufotografavau. Sukikenau. Lėtai nupėdinau į virtuvę ir suradusi vaistus nuo galvos skausmo juos išgėriau. Atsirėmiau į spintelę ir atsidūsau. Nereikėjo gerti tiek alkoholio. Tekila, degtinė, vynas, brendis, šampanas. Uh ir dar daugiau. Net nenoriu prisiminti. Sugebėjome kažkaip išjunkti televizorių, o po to viskas labai miglota. Išgirdau durų skambutį, kuris buvo toks garsus.

-Šūdas...-suinkščiau.

Pezz kaip gulėjo, taip ir guli. Nusitysiau prie durų. Lėtai jas atidariau.

-Labas!-sušuko Zayn.

-Šūdas...Ko tu rėki?-susiraukiau ir sušnypščiau.

Harris šyptelėjo.

-Gėrėt?-nusijuokė.

-Nu aš nežinau...Gavosi taip netikėtai,-pamosikavau rankomis.

-Perrie gėrė?-nusijuokė Zayn.

-Nu ar aš viena gersiu?-sušnypščiau.

Jie nusijuokė ir įėjo į namus. Aš suinkščiau ir priėjau prie Pezz.

-Kelkis...-suniurzgėjau.

Ji kažką sumurmėjo, bet nesikėlė.

-Durne kelkis, nes bernų čia yra!-užrėkiau, bet greit pasigailėjau,-šūdas...

-Ką?!-šoko nuo sofos, bet greit sudribo ant grindų.-šūdas kaip skauda...

Lėtai pradėjau rinkti tuščius butelius. Jų buvo daug. Vaikinai pradėjo juoktis.

-Verčiau padėtumėt, kvailiai,-sušnypščiau.

Hazza šyptelėjo ir pradėjo rinkti visą mėšlą nuo stalelio.

-Žodžiu, sutvarkykit šitą mėšlą. Ačiū. Man reikia nusiprausti,-suinkščiau ir nutipenau į vonią. Po kokių 45min. išlindau iš tos vonios. Galvą vis dar skaudėjo, bet nebe taip, kaip pirmai. Totaliai nuoga, tik apsisiautusi rankšluoščiu įėjau į miegamajį. Pradėjau knistis spintoje. Jau ruošiausi mestis rankšluostį ant žemės, bet kažkas surekė.

-Nu bent jau ne prie manęs!

Suklykiau ir greit apsisukau į kitą pusę.

-Niall! Po velnių, ką tu veiki mano kambarį, kai aš beveik nuoga, idiote tu!?-surėkiau.

-Atėjau pranešti, kad važiuojam mes papusryčiauti. Kartu?-nusijuokė jis.

-Ne, dėkui. Tvarkysiu namus. Atvežkite ko nors,-pakilnojau pačius.

-O tu tai...Wow...-atsiduso.

-Dink!-surėkiau ir sviedžiau į jį pagalvę, kuri buvo šalia manęs.

Jis vėl nusijuokė ir uždarė mano kambario duris. Išgirdau, kaip jie visi surėkia 'Ate' ir dingsta iš šitų namų. Aš įšokau į pilkus, medžiaginius šortukus, baltą, sportinę liemenėlę. Žinoma apatiniais buvau jau apsivilkusi. Išėjusi iš kambario, svetainėje ant viso garso pasileidau muzikos. Kaip tik grojo Bruno Mars daina, kurią aš dievinu! Pradėjau rinkti šiukšles, lankstyti adialus, valyti langus, indus, grindis. Nuvaliau dulkes, išsiurbiau kilimus, visus stalviršius nublizginau, visas lovas paklojau ir kambarius visus išblizginau. Fortepijoną išvaliau, knygas surušiavau, antrame aukšte langus išvaliau. Nesijaučiau pavargusi, tad dar ir šaldytuvą išvaliau. Nuėjusi į vieną iš vonių pradėjau viską šveisti. Tą patį padariau su likusiomis voniomis. Tada paskutinį kartą pabegiojau aplink namus su šluota ir siurbliu. Visas priemones sudėjau į vietas ir sustojusi namo vidurį sugriuvau ant grindų. Buvo gera taip tįsoti ir ilsėtis po sunkaus darbo. Giliai dūsavau ir bandžiau atsipūsti.

•••Po kažkiek laiko•••

Jau buvau padariusi vakarienę draugams ir apsivilkusi Hazzos dovanotą suknelę. Jis man parašė, kad laukia nesulaukia vakarienės. Tai miela. Užbėgusi į viršų pasidariau šukuoseną, makiažą ir išsirinkau batelius. Viską galutinai susitvarkiusi pradėjau eiti iš kambario, nes išgirdau, kad visi grįžo į namus.

-Oho kaip čia tvarkinga...-išgirdau Jesy.

-Demn. Ji tikrai čia apsitvarkė,-nustebęs pasakė Liam.

Sukikenau ir pradėjau leistis laiptais kaip filmuose. Harry's stovėjo prie veidrodžio ir tvarkėsi kostiumą, bet pamatęs mane išsižiojo.

-Sveiki,-nusišypsojau.

-Laa...-nutęsė visi.

Hazza tik žiūrėjo į mane su išsprogdintomis akimis ir varvino seilę.

-Tu... Atrodai... Wow...-kažką sumalė jis.

-Na ačiū, mielasis,-sukikenau.

Jis atsikrenkštė ir įteikė man raudonų rožių puokštę.

-Čia tau,-šyptelėjo jis atgavęs kalbos dovaną.

-Ačiū, mielasis, bet nereikėjo,-nusišypsojau.

Ji nuraudo. Tai buvo miela... Viskas su juo yra miela.

-Na draugai, mes važiuojame, o jūs nenuverskite Dakotos namų,-sukikeno jis ir įdavė man savo parankę.

Įsikabinau į ją ir išėjau su juo iš savo namų.

-Kur mes važiuosim?-paklausiau.

-Staigmena, gražuole,-sukikeno ir pakštelėjo į žandą. Laukia įdomus vakaras....

Omg! Aš LAAABAAI atsiprašau, kad taip ilgai nekėliau, bet buvo visokios kelionės ir pnš. Labai srr. Tikiuosi dalis patiks. Laukiu daug VOTE, Komentarų ir iki kitos dalies:Wolf-in-the-dark.♥xoxo.

Flight.(LT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora