•••Dakota•••
Sunkiai pakėliau galvą nuo pagalvės. Apsidairiau. Buvau savo miegamajame. Galvos skausmas buvo mažesnis, bet jis tikrai buvo. Temperatūros taip pat vis dar turėjau. Stipriai sukosėjau. Gerklę perrėžė skausmas.
-Mėšlas...-užkimusi suburbėjau.
Pabandžiau išlipti iš lovos, bet jėgų neturėjau kaip niekad. Šalia pastebėjau savo telefoną. Apgraibomis paėmiau jį, atrakinau, kontaktuose susiradau Harry'io numerį ir sumaigiau žinutę:
•Labas rytas. Negaliu išlipti iš lovos :( Gal gali ateiti?•
Paspaudžiau mygtuką 'Siųsti'.
Sudribusi pataluose, pradėjau mąstyti apie save ir Harry. Neapgaudinėsiu pati savęs. Aš jam tikrai vis dar jaučiu stiprią simpatiją. Sunku žiūrėti į jo akys ir nieko neleptelėti, ko nereikia. Jis man tikrai patinka, bet bijau ir vėl nudegti. O gal jis pasikeitė? Jo rūpinimasis manimi tai pasako. Tos keistos šypsenėlės, kurios mane uždega kaip degtuką. Tai, kas dedasi dabar tarp manęs ir jo yra labai keista.
-Labas rytas, miegale,-kambaryje pasirodė Hazza.
-Labas...-sunkiai pratariau.
-Kaip galva? Vis dar skauda? Ir štai termometras,-rūpestingas Hazz'os balsas perskrodė kambarį.
-Nebe taip skauda, bet skauda. Dėkui,-šyptelėjau paėmusi termometrą.
Jį susikišau į pažastį ir sunkiai nurijau seiles.
-Tuoj atnešiu vaistus ir pusryčius. Pirma reikia pavalgyti,-nusišypsojo jis ir išėjo iš kambario.
Sukikenau. Buvau laiminga net ir šią akimirką.
Pažiūrėjau į savo riešus. Randų nebesimato, bet aš juos matau. Pažiūrėjus pajaučiu tą keistą skausmą ant rankų. Dabar jis nėra malonus. Jis erzina.
Prisiminiau, kad šiandien penktadienis. Psichologės diena. Surinkau jos numerį ir paskambinau jai.
○Klausau?-jos raminantis balsas nuskambėjo ragelyje.
○Sveiki. Čia Dakota. Negalėsiu ateiti į susitikimą, nes susirgau ir tikrai nemanau, kad dar greit pasveiksiu,-nusikosėjau.
○Ne problema. Aš atvažiuosiu pas tave apie 5pm. Tinka?-jaučiau, kaip ji šypsosi.
○Taip, puiku. Bet namuose bus dar du vaikinai. Tai Aaronas ir na... Harry's,-sukuždėjau.
○Nujaučiu, kad labai daug įvyko per savaitę. Atvažiuosiu 3pm,-kiek susijaudinusi pasakė.
○Puiku. Iki susitikimo,-nusišypsojau ir padėjau ragelį.
-Su kuo kalbėjai?-grįžęs į kambarį su padėklu, paklausė Harry's.
-Su psichologe. Šiandien ji atvažiuos 3pm, tad tu ją įleisi, jei būsi čia?-paklausiau.
-Žinoma. Ir žinok, kad nesiruošiu iš čia išeiti iki tol, kol pasveiksi,-sukikeno ir padėjo padėklą man ant kelių.
Čia garavo blynai su braškėmis, vištienos sultinys, mėtų arbata. Kampe pamačiau vaistus ir stiklinę vandens.
Iš visų jėgų stengiausi ramiai pakelti ranką, bet buvo per sunku.
-Duok man,-sukikeno jis.
Prisiminiau termometrą.
-Palauk,-pasakiau ir išsitraukiau tą daiktą.
YOU ARE READING
Flight.(LT)
FanfictionNiekada nežinai, kas nutiks rytoj, poryt, ar po metų. Gali tik spėlioti. Gali skristi kaip paukštis debesimis ir spėlioti, kas bus toliau. Tokį gyvenimo būdą pasirinko ir Dakota. Mergina atsikėlusi iš Sietlo į Londoną pradeda naują gyvenimą, bandyda...