Stebėdama šį nuostabų vaisdą sugavojau pasiimti savo fotoaparatą ir padaryti keletą nuotraukų. Nubėgau laiptais į miegamajį ir pasiėmiau nuo lovos fotoaparatą. Dar pagriebiau specialę kuprinę stovams ir visam kitam. Vėl užlipau laiptais. Balkone susistačiau visus stovus. Iš darbo kambario atsinešiau kopiuterį.
-Obuoliukas,-sukikenau.
Apple firma man labiausiai patiko, o ir su Apple kompiuteriu nuotraukas redaguoti lengviau. Viską galutinai suruošusi pradėjau darbą.
•••Po gerų 4 valandų•••
Jau buvo sutemę, bet toks nuostabus vaizdas. Šią nakt žvaigždės kaip niekad ryžkios. Fotoaparatas labai geras, tad ir žvaigždes įamžinti pavyko. Susirinkusi visą savo įrangą nuėjau į darbo kambarį. Balkoną palikau pravirą, kad antras aukštas išsivedintų.Prisėdusi už raudonmedžio stalo praėjau redaguoti nuotraukas. O jos būno nuostabios. Reikėtų sukurti savo studiją. Galėčiau ne tik gamtą fotografuoti, bet ir žmones. Na dar nežinau. Bet savąją parodą atidarysiu kuo greičiau. Pradėjo lipti akys. Nusižiovavau, uždariau kompiuterį ir išėjau iš darbo kambario nešina speciale kuprine ir stovu. Fotoaparatą pasikabinau sau ant kaklo. Kažkaip sugebėjau uždaryti balkoną ir uždengti užuolaidas. Nutrepsėjau į primą aukštą. Ant valgomojo stalo viską sudėjau, nes labai tingėjau. Valgyti, kad ir kaip keista, nenorėjau, tad nuėjau į vonią. Nusimečiau savo rūbus. Apžiūrėjau visas spinteles. Susiradau naują braškių kvapo dušo žėlę ir arbūzo kvapo šampūną. Įšokau į dušą, nes voniai neturėjau jėgų. Greit išsimaudžiusi nusisausinau kūną tuo šilkiniu rankšluoščiu. Plaukus papurenau. Teko juos išdžiovinti, bet ką padarysi. Pagaliau viską baigusi nuėjau į miegamajį. Priėjau prie spintos visiškai nuoga. Joje radau juodą apatinį trikotažą. Jį ir apsivilkau. Dar radau baltus vyriškus marškinius. Kažkada nusipirkau. Patogu su jais. Šiek tiek pridengusi užuolaidas atsiguliau lovoje.
-Ah...-iš malonumo atsidusau.
Labai patogi lova. Čia pasaka, o ne gyvenimas.
•••Rytas•••
Pažadino saulės spinduliai. Pasirąžiau lovoje, bet be jokių tinginiavimų išlipau iš jos. Plaukai dar buvo švarūs, tad nusprendžiau, kad negaišiu laiko ir apsirengsiu. Atidengiau užuolaidas. Diena buvo nuostabi. Visu gražumu atidariau langą, kad grįnas oras užpildytų kambarį. Spintoje susiradau baltą suknutę, baltus, plotforminius batelius ir melsvą rankinę. Apsivilkusi suknelę ir apsiavusi batus nuėjau į vonią su kosmetine. Pasidažiusi papūrenau plaukus. Atrodžiau gražiai. Į rankinę įsidėjau piniginę, šiek tiek kosmetikos, telefoną, fotoaparatą, akinius nuo saulės, nosinių. Nužingsniavau į virtuvę. Šaldytuve radau vandens buteliukų, tad vieną įsimečiau į rankinę. Vėl grįžau į kambarį. Įsijungusi kompiuterį susiradau taksi numerį, nes jo nežinojau. Paskambnau ir paprašiau, kad manęs atvažiuotų. Sakė, bus po kelių minučių, nes yra netoli. Susitvarkiau kambarį. Pastebėjau, kad buvau neužrakinusi namų visai nakčiai. Gerai, kad dar kas neapvogė. Nuo mažo stalelio pagriebiau raktus ir išeidama namus užrakinau. Prisiminiau, kad neuždariau lango miegamajame.
-Šūdas...-tyliai nusikeikiau.
Vėl rakinau duris ir uždariusi langą išėjau į lauką. Buvo geras oras ir labai saulėta. Iš rankinės išsitraukiau akinius. Užsidėjau juos. Na dėl karščio nenustebau. Juk vasara. Prie įvažiavimo pamačiau taksi automopilį. Nukaukšėja link jo. Paprašiau vairuotojo, kad mane nuvežtų į artimiausią Range Rover mašinų 'parduotuvę'.
•••Kelionės tiksle•••
Jau kūrį laiką žvalgausi mašinos, bet visos tokios gražios ir net nežinau, kurios noriu. Bet pagaliau pamačiau tą vienintelę. Tai buvo Range Rover Evoque baltukė. Prie manęs priėjo pardavėjas.
YOU ARE READING
Flight.(LT)
FanfictionNiekada nežinai, kas nutiks rytoj, poryt, ar po metų. Gali tik spėlioti. Gali skristi kaip paukštis debesimis ir spėlioti, kas bus toliau. Tokį gyvenimo būdą pasirinko ir Dakota. Mergina atsikėlusi iš Sietlo į Londoną pradeda naują gyvenimą, bandyda...