•○13○•/I wanna die/

559 52 4
                                    

-Dakota-

-Prie mano namų-

-Na tai ačiū už linksmą vakarą,-šyptelėjau.

-Tai tau ačiū,-sukikeno Hazza.

-Na tada iki!-šūktelėjau.

Jis nusišypsojo ir įsėdęs į savo automobilį išvažiavo keliu tolyn. Lėtai įžengiau į namus. Čia pasklido cigarečių, alkoholio tvaikas. Fone girdėjosi keista muzika. Perbalusi įžengiau į namus. Jie buvo suversti kaip niekad.

-Kas per šūdas...-susiraukiau.

Ant grindų gulėjo nuogos, man nepažystamos merginos, šalia jų tysojo kažkoks vaikinas, o ant sofos knarkė kaip supratau girta Perrie. Aš ją nudėsiu.

-Perrie Edwards!-surėkiau per visus namus.

Visi, kas tik buvo kambaryje pašoko ant kojų.

-Dake!-išsišiepė jis.

-Kaip paaiškinsi visą šitą šūdą?-susiraukiau.

-Na...Čia mano keli draugai,-žaktelėjo,-tik jie nuogi. Na supranti kuria linkme,-pakilnojo antakius ši.

Galvojau apsivemsiu vietoje.

-Dingstate visi iš mano namų!-surėkiau.

Tie žmogėnai greit apsivilko savo rūbus ir išsineždino iš čia. 

-Kas tau negerai?!-surėkė ji.

-Kas man negerai?! Kas tau negerai?! Parsivedi į MANO namus kažkokius narkomanus, su jais pasimyli MANO svetainėje, su jais prisigeri MANO namuose, nusiaubi MANO namą, o po to klausi, kas mane negerai?!-surėkiau.

-Shit nerėk...-suinkščia ji.

-Eik miegoti. Ryt tu išsikraustai,-spjaute išspjoviau žodžius.

Ji burbėdama nuėjo į 'savo' kambarį. Per ašaras nužiūrėjau namus. Jie suversti kaip po viesulo. Pažiūrėjau į laikordį.

-3.24am. Šaunu,-suburbu aš.

Nuėjusi į savo kambarį atsargiau nusivilkau suknelę, nusiaviau batelius. Juos gražiai padėjau spintoje, o pati apsimoviau juodus, medžiaginius, trumpus šortukus, juodą miakutė ant šleikučių ir raudonus marškinius. Susirišau netvarkingą kuodą ir nusivaliusi makiažą nuskubėjau į apačią. Iš virtuvės stalčiaus išsitraukiau šiukšlių maišą ir pradėjau rinkti velnias žino kieno butelius. Pamačiusi ant žemės prezervatyvą nusipurčiau ir virtuvėje susiradusi juodas, vienkartines pirštines toliau tęsiau savą darbą. Dar tik įsipusėjau šiukšlių rinkime, o dabar jau pusė šešių ryto. Velnias. Esu nusikalusi kaip šūdas, bet šis šiukšlynas pats nesusitvarkys. Išgirdau, kaip Perrie's kambaryje kažkas nukrenta ir pasigirsta skausminga aimana.

-Pabudo kvaiša,-suburbėjau.

Žinoma ji čia susikvies dabar visas merginas su vaikinais. Tiesiog šaunu. Toliau besikeikdama rinkau visokį šūdą nuo grindų. Iš kambario išlindo ji.

-Labas rytas?-susiraukė ji.

-Mhm,-sušnypščiau.

-Cha! Vakar geras vakarėlis buvo,-nusijuokė ji.

-Jap. Įpač man, kai grįžtu namo pusei keturių ryto, o mano svetainėje guli 3 nuogi žmonės, kurie apsupti velnias žino kieno butelių. O po to dar geriau! Man visą šį mėšlą tenka kuopti nuo bedvidešimt keturios ryto! Iki sumautai dabar!-surėkiu ant jos.

Flight.(LT)Where stories live. Discover now