-Dakota-
-Po metų-
Sėdėjau darbo kabinete ir koregavau nuotraukas, kurias atsiuntė Maria ir prašė parodyti Lily. Su Lily susitaikiau. Iš sekso ištroškusios merginos, ji tapo santūria, susižadėjusia moterimi. Maria su savo vyru Džo jau atsigavo po jų dukters mirties. Visos puikia sutariame. Jos man kaip draugės, sesės bei mamos.
Per šiuos metus daug kas pasikeitė. Po to karto ligoninėje, kai Jis manęs paklausė 'Kas tu?', nemačiau nė vieno iš jų. Nebegeriu vaistų nuo depresijos, bet ji vis dar kelia rūpesčių. Su Aaronu tapome gerais draugais. Pasirodo ji homoseksualus. Mielas vaikinas. Einu pas psichologę reguliariai kiekvieną savaitę - penktadieniais. Ji pasiūlė įsigyti šunį. Jie padeda pasveikti. Taip ir padariau. Turiu Vokiečių aviganį, kalytę. Jos vardas Derpė. Labai miela.
Atsidusau, kai supratau, kad šiandien darbų tikrai nebaigsiu.
-Derpe, nori į lauką?-sušukau jai.
Išgirdau, kaip ji atbėga iš balkono ir po kelių sekundžių ją išvydau prie durų. Jos žaismingos akys paliepė man pasiskubinti. Užlenkiau kompiuterį, nuotraukas, popierius, duokumentus sudėjau į stalčių ir pakilusi nuo kedės, priėjau Derpę. Paglosčiau jos ilgus plaukus ir kartu nusileidome į pirmą aukštą. Įėjome į mano kambarį. Iš spintos ištraukiau mėlynus, plėšytus, pieštuko formos džinsus ir baltą suknelę. Atsisukau į Derpę.
-Kurį rengtis?
Ji pažiūrėjo į suknelę, bet jos akys sustojo ties džinsais.
-Taip ir maniau,-sukikenau.
Ji supranta mane, aš ją. Nusimoviau treningus ir greit pasivilkau džinsus. Iš spintos paėmiau languotus, mėlynai baltus 'GAP' marškinius ir juos užsimečiau ant baltos maikutės. Plaukus iššukavau šepečiu. Apsimoviau baltas kojines, apsiaviau baltus, trumpaaulius 'converse' batus. Šyptelėjau veidrodžiui. Išėjome iš mano kambario. Nuo komodos paėmiau pavadėlį ir jį prisegiau prie Derpės antkaklio. Ant pečių užsimečiau kuprinę. Joje buvo vandens buteliukas, piniginė, telefonas, raktai, teniso kamuoliukas, skraidanti lėkštė ir kitas pavadėlis. Paėmusi pavadėlį į rankas, išėjau su Derpe į lauką. Užrakinusi duris atsisukau į kiemą ir vos nenugriuvau.
-Subingalvi tu! Vos nepridėjau į kelnes!-sušukau.
-Labas ir tau,-nusijuokė jis.
-Ką čia veiki, Aaronai?-šyptelėjau jam.
Jis atsitūpė prie Derpės ir paglostė jos galvelę.
-Atvažiavau pas jus. Kur keliaujat?-paklausė.
-Norėjau eiti į mišką pasivaikščioti, bet jau tu čia, tai važiuojam į Greenwich'o parką!-nusijuokiau.
-Lekiam, lėlytės,-sukikeno jis.
Įlaipinau Derpę į galą, o pati sudribau keleivio vietoje prie vairuotojo. Kelionė nebuvo ilga, kai grojo radijas, o mes staugėm kartu su juo.
-Atvažiavom,-informavo mus.
-Tikrai nematom,-pavarčiau akis.
Jis nusijuokė ir išlipęs prisidegė cigaretę. Aš taip pat išlipau ir išlaipinau Derpę. Tvirtai paėmiau jos pavadėlį. Pritūpiau ir paglosčiau galvelę.
-Myliu tave,-pabučiavau kaktą.
-Eime,-suzyzė Aar.
Pradėjome vaikščioti parke. Na jis išties nuostabus. Didelis, įspūdingas. Beeinant pastebėjau Jų grupelę. Jie atrodė tokie laimingi. Lyg nieko nebūtų įvykę. Nesugebėjau atitraukti savo akių.
ESTÁS LEYENDO
Flight.(LT)
FanficNiekada nežinai, kas nutiks rytoj, poryt, ar po metų. Gali tik spėlioti. Gali skristi kaip paukštis debesimis ir spėlioti, kas bus toliau. Tokį gyvenimo būdą pasirinko ir Dakota. Mergina atsikėlusi iš Sietlo į Londoną pradeda naują gyvenimą, bandyda...