•○5○•

607 54 3
                                    

•••Dakota•••

Plušėjau virtuvėje jau geras dvi valandas. Ploviau indus iki tol, kos suskambo mano telefonas. Skambino Lily.

-Klausau?-tingiai atsiliepiau.

-Kokių turiu žiniųųų!-sušuko ji.

-Na ir kokios jos?-nusijuokiau.

-Nuo šiandien tu milionierė!!!-sušuko.

Sutrikau ir net išsigandau.

-Kaip  suprasti?

-Tavo nuotraukoms kainos buvo siūlomos kosminės! Daug kas norėjo pirkti Hazzos foto, bet neleidau. Susirinkai labai daug pinigų.

Pasimečiau jau visai.

-Nejuokauk,-nusijuokiau.

-Ar panašu, kad juokaučiau? Patikrink savo sąskaitą!-paliepė ji.

Nieko nelaukusi pagriebiau kompiuterį ir suvedusi visus savo duomenis patikrinau sąskaitą.

-1.864.987 svarai,-sukuždėjau.

-Aš tau sakiau! Tu ir tavo fotoaparatas esat pinigų mašina!-džiūgavo Lily.

-O ko tu taip džiaugiesi?-sutrikau.

-Dėl tavęs mano galerija tapo viena populiariausių. Norėčiau, kad tu su manimi bendradarbiautum,-rimtai pasakė.

-Man būtų garbė. Jei tiek pinigų uždirbsiu visą laik - su mielu noru,-vyptelėjau.

-Ačiū, kolege. Iki susitikimo.

Pokalbis baigėsi. Nelabai tikėjau, kad mano sąskaitoje didžiulė pinigų suma, bet pažiūrėjus į kompiuterio ekraną visos abejonės dingsta. Uždariau kompiuterį ir grįžau prie savo lazanijos ruošimo.

•••

Ragavau lazaniją. Jos skonis nerealus. Baigusi valgyti sutvarkiau vituvę ir išploviau indus. Pažiūrėjau į savo rankinį laikrodį. 6.15pm. Nubėgau į miegamajį. Spintoje susiradau tampsiai raudonus džinsus, baltą maikutę ir juodą paltą. Papūrenau plaukus. Pradėjau maivytis prieš veidrodį. Nusijuokiau. Nuotaika pagerėjo. Matai kaip čia. Spintoje radau ilgaaulius juodus aukštakulnius. Juos apsiaviau, pagriebiau savo juodą kuprinę ir susidėjusi į ją visus reikiamus daiktus: fotoaparatą, stovą, kitą fotoaparatą, plančetę kurią radau darbo kambaryje, papkę, piniginę, telefoną, raktus, buteliuką vandens, kosmetinę ir nosinių išėjau iš miegamojo. Nuo stalelio pačiupau mašinos raktelius. Išlėkiau iš namų, užrakinau duris ir bėgte nubėgau į automobilį. Šiandien visą naktį planuoju fotografuoti. Žinoma, tai pavojinga. Na juk visokių žmonių naktį vaikšto, bet gal ką sutiksiu iš pažystamų, nors tai mažai tikėtina. Užvedžiau mašiniuką ir išvažiavau iš kiemo. Važiavau neilgai, nes atradau trumpesnį kelią. Po 10min. buvau Londone. Dabar te liko nuvažiuoti į centrą. Ten nuostabūs vaizdai. 

•••Centre•••

Pasistačiau automobilį stovėjimo aikštelėjo, o pati su kuprine ant kupros nukaukšėjau į centro vidurį. Išsitraukiau fotoaparatą. Jį suregularavau. Kai pradėjau fotografuoti pajaučiau, kad mano rankos dreba. 

-Uh...-suurzgiau.

Iš kuprinės išsitraukiau sulankstomą stovą. Jį sutvarkiusi pasistačiau. Vėl pradėjau fotografuoti. Pajaučiau, kaip kažkas patuksena man į petį.

-Palaukit....-nutęsiu,-tuoj turėsiu nuotrauką,-šyptelėjusi atsitraukiau nuo fotoaparato. Pasisukau į tą žmogų. 

-Niall?-sutrikau.

-Dakota!-apsikabino mane. 

Nesitikėjau tokio veiksmo.

-Ką tu čia viena veiki?-susiraukė tas pagaliau atsitraukęs nuo manęs.

-Ruošiuosi kitai parodai, bet dar tiksliai nežinau, kokia tema bus.-šyptelėjau.

-One Direction turas!-suplojo rankomis jis.

-Būtų gerai... Pala, ką?-susiraukiau.

-Mes su vaikinais pasiterėme ir nusprendėme, kad visi norime tavęs mūsų autobuse kaip fotografės. Fiksuosi visokias akimirkas, o po to galėsi su šiomis nuotraukomis padaryti galeriją,-išpyškino jis.

-Aš nežinau...-nutęsiau.

-Nagi!-sušuko visi vaikinai, kurie buvo pasislėpęs šalia esančiame krūme.

-Orginalu,-paplojau.

-Tiesiog sutik!-surėkė Zayn.

-Šaunu. Kada turas?-suklusau.

Visi išoko iš to krūmo ir pradėjo šokti 'laimės šokį'.

-Jis poryt,-nusišypsojo Harry.

-Poryt?!-išsižiojau.

-Jap.

-Gerai. Poryt su jumis važiuoju į turą,-atsidusau.

Tadammm! Atsirado skaitytojų!!! Woho! Srr, jei nusikalbėjau dėl to fotoaparato. Nieko neišmanau apie juos. Žinau veidrodinį ir paprastą, bei tokį, kur telefone būna, bet apie visus objektyvus ir visus kitus dalykėlius aš nič nieko nežinau. Tikiuosi dalis patiks. Laukiu daug VOTE, komentarų ir iki kitos dalies:Wolf-in-the-dark♥

Flight.(LT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora