Ráno jsem vztala na rachot mí setřenky a vešla do mého pokoje a "řekla" Eli okamžitě vztaň z postele a než odcházela tak jsem po ní hodila peřinu a po dlouhý době jsem vztala a šla rychle do koupelny a šla rychle si dát ranní sprchu a udělal jsem si ranní hygienu
KDyš jsem byla hotová tak jsem se šla oblíct vzala jsem si bílou teplákovou soupravu a k tomů byla krásna vesta a byla černá a pak kdyš jsem byla ustojená tak jsem si vzala modré SUPRA-boty a šla do koupelny si ještě dodělat ostaní věci
Vlasi jsem si vyžehlila a dala do vyvýšenýho culíku a udělala si meukap, KDyš jsem měla vše hotovo tak jsem šla uklidit a vzala jsem si tažku a ještě dala do ní potřebné věci vzala jsem si telefon ňáké ti peníze a ještě se pořádně navonila a šla za setřenkou a násnídali sme se a pak jsem me z chutí vyrazili na zastávku čekat na bus..
Z POHLEDU JUSTINA
Ráno jsem vztal na to že jsem vedle sebe měl ňákou holku a tak jsem jí vzbudil a poslal jí zmýho bytu pryč kdyš jsem jí ještě šel jako getleman vyprovodit tak jsem šel rychle do koupelny se vyprchovat šel se rychle oblíct a bych ztihl mojí malinou Elenu,A tak jsem šel do šatníku si vzít černé rifle bílé tričko a černou mikinu a ještě si vzal modré SUPRA- boty ještě jsem šel jednou a naposledi do koupelny a negeloval si vlasi a dal na horu pak jsem se ještě vrátil do pokoje si pro bejsku a telefon a vzal si money a šel jsem rychle na bus a bych viděl mojí Elenu...
Z POHLEDU ELENI
Kdyš smš šli na bus tak tam byla parta klůku který byli fakt dost nádherný a kdyš sme tam šli čekat tak jeden z těch klůku na mě "řeklo" Ahoj kam pojedete ? a já jsem se usmála a "řekla" Do školi a vi ? a usmála jsem a oni zborovně "řekli"Nikam jen jdem do taneční školi a pak jsem ani spolů nemluvili a akorát přijel bus a oni nastoupili jako první a já jsem šla jako poslední setřenka šla ke svýmu klukovi a já jsem si sedla do před poslední řady u okna a najednou jsem v tom busu viděla toho debila Justina a tak jsem si rychle sedla tak abi si mě nevšiml a najednou mi zapípak telefon a byla to zpráva
Justin: Ahoj Eli tak co dneska by to už konečně šlo? :*
Elena: Zdar koště komů zase píšeš a blbostech co, A tobě nic neunikne vit stejně sis mě všiml
Justin: Ou tak já tě urazil jo ale dozvěděl jsem že préj chceš jebat z někým kdo už to zase bou jednou měl no a já jsem ten pravéj pro tebe číčo :*
Elena: Kurva Justine déj mi stěma blbostma pokoj to vtí hlavě namáš nic jynýho něž sex? Justine dáš mi už konečně pokoj?!
Justin: Né nedám ti pokoj a já vtí mí hlavičce mám dost pěkných věcí abych tě uměl dobře uspokojit teda jestli budeš chtít ? :*
Elena: Twl Justina zales do postele z ňákou jinou a ven si sešenku a dej pokoj stěma debilnostma okey a už nepiš nemám čas debilečku vymaštěnéj..!?
Justin: Mno jak chceš ale stejně tě dneska ještě budu psát takže zatím Ahoj lásko :*
Kdyš sme přijeli do školi tak jsem rychle vystoupila a šla rychle do třídy ale než jsem šla tak mě stejně Justin chitil za ruku a zatáhl mě na záchody a začal mě líbat a já jsem ho rychle od sebe odsunula a dala mu facku a "řekla" Kurva Justine co to děláš preci jsem ti jasně řekla že tě nechci a nemám o tebe zájem a on se začal smát a "řekl" Ale no ták lásko přeci už každéj to ví že to chceš semnou o to přít takže pojd semnou na záchod a já tě klidně od panním tady a já jsem mu dala znova facku a "řekla" Tak hele na mě si dovolovat nebudeš já nejsem jako ti tvoje kurvi které už čekaj na kokota a šla jsem pryč a šla do třídy a sedla si do lavice ale nejvíc mě stve to že sedím stím hajzlem Justinem a tak jsem věděla že mě bude dál otravovat a kdyš přišel do třídy tak začal do mě rejpat a já jsem si šla sednou uplně do poslední lavice a on šel taki a já jsem mu "řekla" co máš sakra za problémi co! a Justin se začal smát a "řekl" Nic miláčku jen čekám kdy mi užž řekneš jo ,Už se nemužu dočkat kdy mi řekneš ano a já tě vtu chvíli normálně dodělám a já jsem měla takoví nervi že jsem ho chtěla svým penálem po tom jeho penisu preštít a už by si nikdy neza sexsoval a tak jsem mu "řekla" Hm Justine děláš si moc velké iluzije a stejně ti nikdy neřeknu jo protože ti si jen obyčejnéj hajzl kreréj se chce z každou jen vyspat a nic víc takže mi už dej pokoj a tak jen se usmál a šel odemně pryč a já jsem byla tak ráda že mi dal pokoj .
Kdyš nám skončila hodina tak sme měli chemii a k tomu biologii a měli sme už rozděláný práce ve skupinkách ale já jsem ten týden před tím chyběla a kdyš učitelka řekla že jsem z Justinem tak jsem si myslela že asi na místě chípnu a tak jsem nechtěla jít a učitelka "řekla" tak tím pádam chceš mít za 5 a já jsem řekla že nechci a Justin byl celéj rozesmátej a tak jsem jen "řekla" Justine nemluv na mě a dělej si vou práci a já taky a tak sme si dělali každéj svojí práci a až po 25 minutách "řekl" Tak co kdy mi to už řeknuš eli a já jsem ho bouchla penálem po jeho hubě a "řekla" Nikdy pochopíš že o tebe nemám zájem trubko a on "řekl" Chovej se debilko proč smě uhodila stím debilním penálem tetka tam budu mit škrábanec na mé krsáné tváři a já jsem vzala temperu co jsem měla a otevřela jsem ji a namaza jsem mu jí přímo na tvář a "řekla" Jejda to jsem nechtěla ale musím říct že ti ta modrá fakt nesluší a on šel rychle na záchod a on tu barvu měl i na triku a pak se vrátil do třídy bez trika...........
ČTEŠ
1994
SonstigesElena Thomas - Madison Beer Vanessa Black Kristen Weizner Sofie Gonzáles Justin Bieber- Justin Bieber Ryan Bulter- RYan Bulter Jaden Smith- JAden Smith Alfrédo- Alfrédo Elena je normální holka která chodí z Justine do třídy a pořád jí otravuje z je...