Och můj bože !

42 2 0
                                    

Ráno jsem vztala na ramus od dola a tak jsem vztala z postele a šla dolů, šla jsem do kuchyně a Justin si držel ruku šla jsem kněmu a koukla se co se stalo a Justinovi tekla krev z prstů ,," Co si dělal?" ,," Nevím řízl se ?" a tak jsem mu vzala jeho ruku opláchla mu to a dala na to náplast ,," Děkuji Thomasová" ,," Jo nemáte zaco pane postíženéj Biebere" ,," Takže já jsem postíženéj?" ,," Jo jseš kdyš jses řízl " ,," Joj tak tojo nebo vyste se nikdy nefikla" ,," No to bych ti ráda odpověděla ale nepamatuju si to " ,," Okey budu dělat vše proto aby sis vzpoměla" ,," Jseš tak strašně hodnéj " ,," Né nejsem tohle by udělal každéj pro svojí lásku" ,," Každéj né , třeba ten včerejšek kdyš to skoro zacháázelo někam jinam a vím že si chtěl ale dokázal si přestat" ,," Eleno mě mužeš veřít nikdy bych ti nic neudělal" ,," Věřím ti" ,," Milujutě" ,," Já tě taky miluju Justine" a šla jsem k něme a dala mu pusu a šla zpátky na horu do ložnice..


Z pohledu Justina


Ráno jsem vztal na chut na palačinki a tak jsem vztal potichu abych nezbudil Elenu a šel do kuchyně. Vzal jsem si pánvičku a začal hledat suroviny na tu palačinky ale jak jsem hledal tak jsem u toho dělal docela fakt velkéj rámus , vzal jsem si nůž abych udělal dírku do mléká ale místo toho abych to udělal jsem se pořádně řízl do prstu a po chvíli ke mě přišla Elena a ošetřila mi to a pak sme spolů mluvili a pak šla zase na horu,.


Začal jsem dělat palačinky a už 4 byli hotový a tak jsem je dal na stůl a dělal ješě dalších 7, měl jsem to hotový a sedl jsem si a najednou se vlepila do hlavi to jak lžu v něčem Eleně mrzímě to ale kdybych jí řekl pravdu tak by semnou nebyla,


Přestal jsem myslet a do kuchyně přišla v plný kráse Elena měla na sebe krátkí černí kratasi a bílé tílko pod pupík , začal jsem se odvládat v hlavě jsem měl spoustu myšlenek na to abych jí dostal do postíliky ale na to je ješrě brzy, sedla si a já jsi jen vychutnával to jak jí a je spokojená.......


Z pohledu Eleny


Šla jsem do koupelny vzlékla ze sebe věci a šla do sprchy a pustila na sebe vařící vodu, vzala sem sprchový gel a roznesla ho po svém těle a pak si vzala šampon a aplikovala ho do vlasů a pak vše smyla, vzala jsem si ručník a omatala si ho kolem sebe a na hlavě jsem si udělala turban..


O sušila jsem se a vzala si spodní prádlo a šla do pokoje do šatníku, vzala jsem si černý kratasi a bílí tílko pod popík a bíli converski a šla jsem dolů za Justinem..


Byla jsem už v kuchyni a na stole byli palačinky a abych se přiznala měla jsem den předtím na ně chut a Justin mi čte myšleny, sedla jsem si a na Justina bylo vidět že by nejradči šel na horu , vzala jsem si palačinku která byla s jahodovým džemem a naní byla šlehačka a tak jsem si kousla ,," Chutná?" ,," Jo je výborná" ,," Tak to jsem rád" ,," Co se tak na mě díváš jak na jídlo?" ,," Jsi proště překrásná" ,," No to určítě, ti jseš nejkrásnější" ,," No to určítě" ,," jo jseš a klid" ,," Okey ale už začnem jíst" já jsem se pouze usmála a Justin se kousl taky a měl na nosu šlehačku a já jsem se začala smát jak debil ,," Coje?" ,," Nic" a smála jsem se ještě víc a šla jsem k němu a dala jsem mu to dolů ,," Ahá tak proto ten smích" ,," Jo už jíš i nosem" ,," Jo asi jo" a usmál se a dal mi pusu.

Dojedli sme a vzala jsem talíře a šla je umít, Justin zase přišel ke mě a dal mi pusu na krk a já jsem se ho lekla a tak jsem na něho šplouchla vodu ,," Zase" ,," Né to bylo omylem" ,," Jasně omylem" ,," Fakt Justine" ,," Okey ale stejně ti to dneska oplatíl" ,," Uděláš něco tak pak se nedožiješ zítřka" ,," Dobře" a Justin zvedl ruce na horu na znak že se zdáva a já jsem se jen usmála , Justin se ke mě přiblížil víc a chitl si mě a dal mi pusu a pak mě začal líbat a já jsem jen spolůpracovala pak mě zvedl a dal mě zase na kuchynskou linku a roztáhl mi nohy a šel mezi mě a chitil mě za zadek a jednou rukou mě hladil po bocích až na horu a Justin mě pak začal hladit někde jinde něž měl a tak jsem strkla a slezla dolů ,," Ses lekla" ,," Kolikrát ti mám opakovat že tetka nechci" ,," Nechtěl jsem ale to mejo ruce jsou jak" ,," Jak co" škočila jsem Justinovi do řeči ,," Eleno už to neudělám" ,," Doufám že né" dořekla jsem mu a šla jsem do obýváku , Pustila jsem si MTV a Justinovi mobil začal zvonit a tak jsem ho vzala ,, Kdo tam je,, " Já Ryan je doma Justin" ,," Jo čeky" řekla jsem a ša jsem stím telefonem do kuchyně a dala ho Justinovi..

1994Kde žijí příběhy. Začni objevovat