Od cházeli sme z nemocnice a před nemocnicí už byl někdo z autem a určitě už na nás čekal, šli sme k tomů autu a Justine mi otevřel dveře a já nastoupila ,, " Díki Justineů ,, " Ti neděkuj, a dejmi tu tašku" a tak jsem mu jí dala a Justin se na mě jen usmál , pane bože jeho usměv je tak dokonaléj a hned mám lepší náladu, Justin nastoupil do auta ,, " Brácho vem náš domů" ,, " Oki broo" řekl ten kluk ,, " Eli je ti líp?" ,, " Už jo a kdo seš?" ,, " Ryan" ,, " ahá hm" nevěděla jsem co mu mám na to říct ,, " Už se těšíš domů?" ,, " Jo těším a už mi dej radči pokoj" ,, " Okies jak si přejete vísosti" řekl a já jsem se jen pousmála.
Z pohledu Justina
Nastoupili sme do auta a já jsem se už těšíl na to až budem z Elenou doma a už jen se oní budu starat a dám jí svojí veškerou lássku, Ryan si sní povídal ale ona svojí povahu nikdy nezmění a pořád je stejná a zato jsem rád že sní aspon nikdo nemuže točit, Ryan se pak nad tí usmál a já taky ,, " Eli a už ste měli od tí doby sex? ,, " Ti kriple " a dala mu pořádnéj pohlavek a já jsem dostal záchvati smíchu ,, " Eli vždit já se jen ptám" ,," Ryane nech Elenu" ,, " Justine ona je furt panna? " ,, " Broo zastav" a Ryan zastavil ,, " Se děje Justine?" ,, " Pojd ven" ,, " Okey" a Ryan vystoupil z auta a já taky a šel jsem k němu a dal mu do huby a on se furt smál jak debil někdy mám pocit jako kdyby byl dušebně a psychicki nemocnéj ,, " A už drž hubu wole" ,, " Ti jo já si myslel že si jí už dal" ,, " Ti čuráku" a šel jsem kněmu dal mu jednu pro lepší náladu a potrhl mu nohy a šel jsem za volan a Ryan šel do auta ze záchvata smíchu ,, " Hé vi dva už se sklidněte! " ,, " Dobře lásko už jedem" řekl jsem eleně a jeli sme domů.
Dorazili sme před můj dům a tak sme vystoupili a šel jsem do zýdu pro její tešku a pro svojí a šli sme vnitř , šel jsem k Elině a vzal jí za ruku, Odemlk jsem dveře a vešli do vnitř..
Z pohledu Eleny
Ryan se usmál a Justin taky a Ryan zase měl debilní kecy a tak jsem mu dala po chlavek a on přestal a pak kluci se tam začli dohodovat a tak zastavili vyšli z auta a Justin ho tam začal mlátit a já jsem jen koukala jak blázen a nevěděla jsem co dělat a tak jsem radči zůstala v autě a jen se nad tím usmívala, Kluci přišli do auta a Justin si sedl za volant a Ryan vedle a jeli sme asi domů.
Dojeli sme domů a Justin šel do zádu pro taški a já jsem jen šla kousek dál a Justin přišel knám a chitil mě za ruku a šli sme ke dveřím Justin otevřel dveře a vešli sme do vnitř,. KDyš jsem to viděla tak jsem byla v šoko kdyš sme vešli byla cítit vuně čistoty a všude bylo uklizeno a zařízení bylo přehnaný ,, " Vítej doma" ,, " Díky " řekla jsem Ryanovi a šli sme do obýváku a najednou všechny vikřikli " vítej doma El" a já jsem jen byla v šoku protože jsem znich nikoho nepoznala a tak sem se jen usmála ,, " Děkuji" řekla jsem jedna holka přišli šla ke mě a objala mě ,, " Toje Kristen, a ta druhá Sofie a ta vedle ní je Vanessa" řekl Justin a já jsem se jen usmála ,, " Holki pomužete mi zněčím" řekla jsem a oni se na sebe usmáli a zborovně řekli " Jo pomužem" a já jsem se usmála a šli sme do kuchyně ,, " Tak sčím chceš pomoct?" řekla Vanessa ,, " Já tady nechci být chci jít ke svý rodině" ,, " Né viste tady byli i před tím z Justinem" řekla Vanessa ,, " Ale já tady nechci být prosím" ,, " Né El ti máš jen sestřenku a ona tetka není tady" ,, " To jedno tak aspon do toho domů" ,, " Ona ho prodala nechtěla být tady " ,, " Lžete mi" ,, " El já bychti nikdy v tomhle nelhala to mi věř" ,," Hm" ,, " Nebude naštvaná" ,, " Vám se to všem řekne" ,, "Eli je nám to strašně moc líto ale musíš si už zviknout nato že si před tím byla i z Justinem a byli ste spolů štastný" ,, " FAkt?" ,, " Jo fakt nčeho se bát nemusíš si v dobrých rukou to mi věř" ,, " Díki hned mi je trochu líp" řekla jsem a Vanessa přišla ke mě a objala mě a já jí taky a zbytek holek taky ,, " POjd si vybalit" řekla Sofie a já jsem přikívla a šla jsm sněma, kdyš sme byli před pokojem tak jsem viděla další pokoje a chtěla jsem jít tam nechtělo se mi spát někde jinde z Justinem ,, " Nene tam né tady bude te spinkat " řekla Kristen a otevřela dveře a Sofie z Vanesso mě chitil za ruce a šli semnou do vnitř a kdyš jsem tam vešla tak to tam voněla jako Justina vuně kterou má pořád na sobě ložnice byla překrásná a tak jsem šla do šatníku a už jsem tam měla i věci a tak jsem si tam jen položila tašku a holki začali vindávat věci a já jsem šla knim ,, " Děkuji vám že mi pomáhate" řekla jsem jim a ony se na mě usmáli ,, " Nemáš zaco " a vechny věci sme dali do prački a šli sme zase dolů.....
ČTEŠ
1994
RandomElena Thomas - Madison Beer Vanessa Black Kristen Weizner Sofie Gonzáles Justin Bieber- Justin Bieber Ryan Bulter- RYan Bulter Jaden Smith- JAden Smith Alfrédo- Alfrédo Elena je normální holka která chodí z Justine do třídy a pořád jí otravuje z je...