Ráno jsem vztala na to že sem slyšela brekot a tak jsem se otočila a byl to Justin a tak jsem si šla k němu sednout, pohladila sem ho po rameni ,,"Co se stalo lasko?" ,,"Nic jen" ,, " Lásko řekni mi to" ,,"Je líto toho co jsem ti udělal" ,,"Už to neřeš a nech to být už sem na to zapoměla" ,,"Fakt",,"Jo fakt" a Justin se otočil a já si mu sedla na klín a dala mu hlavu na horu a utřela mu slzy dala mu pusu, samozdřejmě začli sme se líbat a on spolůpracoval, přestali sme a já sem si lehla a on taky ,,"Milujutě" ,,"Jà tebe taky Justine" řekla jsem alr hloubě srdci vím že už mu hodně důvěřovat nemužu a kousek làski k němu je prič.Z pohledu Justina
Právě jsem v kuchyni a dělám si kafe, večer sem nespal podle svých představ měl jsem nějak na piču noc pořád sem myslel na to jak sem uhodil Elenu a to ostaní před tìm, ráno sem u brečel bylo mi už strašně těžko u srdce a tak sem se tak trochu vybrečel a z Elenou sme spolů mluvili a mám pocit že mezi námi to už nebude jako před tím, sedl jsem si a napil se kafe. Opřel jsem si dlaně o hlavu a přemýšlel tak nějak o svadbě, nevím co to do mě vjelo že jsem začal přemýšlet o svatbě a myslím že by mohla být za dva měsíce, cítil jsem Eleninu ruku na mém rameni a tak sem otočil a ona se usmívala ,,"Co ti je?" ,,"Sedni si na mě" a já sem si jí dal na klín ,,"Vezvem se?" ,,"Coo?" ,,"Chceš si mě vzít?" ,,"Chci ale je nato nějak moc brzy" ,,"Ani né kdyš se milujum tak proč né" ,,"Lásko dáme tomů tak půl roku jo" ,,"Tak dlouho?" ,,"Není to dlouhý" ,,"Jak chceš" a dal jsem hlavu dolů a Elena mě pak chitla za bradu a dala mi hlavu na horu ,,"Miláčku nesmí me všechno uspěchat" ,,"Asi mě moc nemilujuješ" ,,"Já tě miluju ale jen říkám že tak brzy né" ,,"Dobře" ,," Miluju tě" ,,"Já tebe taky"a dala mi pusu a já začal pohibovat rtami a ona spolůpracovala,odtáhli sme se od sebe a ona šla na horu si dát asi sprchu. Udělal jsem pomerančoví džus a dal ho na stůl a pak dal rohlíli a máslo a ňaký salami na stůl a umyl nádobi co tam bylo.
Z pohledu Eleny
Šla jsem si vzít spodní prádlo a a zpět do koupelny, vzlékla jsem zese věci a šla pod sprchu, pustila jsem na sebe vařící vodu a vzala si sprcháč a roznesla ho po svém těle a pak si vzala šampon a aplikovala ho do vlasu, vše jsem ze sebe smyla, vzala jsem si ručník a omotala si ho kolem sebe a na hlavě jsem si udělala turban. Šla jsem do pokoje a šla do šatníku a vzala si růžoví pytle a bílí tìlko a modrý Supry a šla jsem zpět do koupelny, vlasi jsem si vyfénovala a pak vyžehlila a dala do vyvýšenýho culíku a udělala a jemně jsem se nalíčila a navonila, šla jsem do pokoje a pořádně uklidila a vyvětrala, měla jsem to hotový a šla jsem do kuchyně. Na stole byla připravena snídaně a já jsem se po usmála a šla si sednou, Justin vypadal dost sklesle a tak jsem vítala že židle a šla oněmi a objavila ho že zádu "Co se děje lásko" ,," Nic mi není jen jsem unavený" ,,"Ahá ale nekecáš mi náhodou? ,,"Né nekecáš a už se na jes" ,, "Budu dělat že ti věřím" řekla jsem a on se usmál a já jsem začla jíst.
Za stolů jsem vše uklidila a vše umyla a šla na zahradu, sedla jsem si a tak trochu přemýšlela o svatdbě ale co kdyš mi Justin nějak zase ubližili a nebo mě podvede? Ale zkusit to mužeme chtěla jsem sice počkat půl roku ale teťka ho mění během příští ho měsíce by mohla dopadnou teda pokůd Justin bude jako před tím,přestala jsem myslet a šla zpět do vnitř a šla do obýváku,Justin seděl na gauči a koukal na ňaký stupidní film a tak jsem začla uklízet obývák, vytřela jsem všude podlahu pak srovnal věci a pak vyprala a pak jsem už jen v obývaku šetřela prah a šla jsem k televizi a speciání hadřučkou utřela TV ,,"Eli pozor já koukám" ,,"Nao co!" ,,"Máš moc velkéj zadek " ,,"Já tak to si přehnal" řekla jsem a Justin se dál koukal na film a já jsem vzala hadru a ho dila jí po něm a on se na mě vražedně podíval a já jsem pomalu od stupovala do zádu a Justun vztal z gauče a přibližoval se ke mně a já ustupovala do zádu rychle jsem utekla do pokoje a zavřela dveře jenže se hned otevřeli a já se Justina na lekla a chitla se za srdce ,,"Lekla?" ,,"Jo a hodně" ,,"Co si to udělala?" ,,"Co máš na myšli? ,,"To dole" ,,"Ja oničem nevím Justine" řekla jsem a Justin se usmá šel ke mě a já jsem odstupovaa furt dál a dá jenže pak jsem narazila do postele a spadla na postele ani jsem nenadala a Justin byl na demnou a začal mě lehtat a já se strašně smála ,,"Justine přestaň" ,,"Ažse mi omluvíš" řekl a já jsem víkala hlavou do strany že né ale on mě pořád lehtal a já jsem se pořád kroutila ,,"Tak cooo?" ,,"Dobře promiň Jussi" a on se usmá a přestal najednou se Justin ke mě přibliślžoval a jednou rukou mě hladil po tváři a tou druhou se opíral aby mě nezalehl, naše rty se spojily a Justin sněma začal pohybovat a já spolůpracovala, takhle jsme se ještě nikdy vášnivě nelíbali jeho rty jsoi tak křehké a sladke a plné prostě dokonaléj člověk, pořád sme se libali a Justin mi sundal moje tílko a já jsem si ho přitáhla za je ho řetízek a začla ho zase líbat, chitla jsem za lem Justina trika a sundala mu ho a hodila ho někam na zem a Justin mi sundal pytle a zase se věnoval líbáni a pak se přesunul na můj krk a začal ho líbat a všelial okusovat, pak jsem se od něho trochu odtáhla a sundala mu sundala jeho kraťasi a hodila je na zem, znova sme se líbali mezi na šemi jazyku vypukla válká.
Justin se odemně odtáhla a sundal mi kalhotky a odhodil je někam do neznáma a já jsem si ho přitáhla k sobě a začala ho líbat a pak jsem mu sundala boxerki,...
Už se mi pod Justinem moc nelíbylo a tak jsem nás celoi silou přetočila a byla na něm já vrhla jsem se na jeho rty a začala ho líbat, pak jsem mu líbala krk a on jen vzdychal a užival si to a pak jsem mu udělala na krku cuflek ale nebyl vúbec malí.
Justin nás zase přetočil a zase jsem byla pod ním ale pak jsem sebou trocju mrskla protože Justin do mně vnilk, chvíli mě byl ale pak už začal dělat pohyby, vzdychla jsem jem jak jsem mohla a Justin pořaád přizážel a tím víc jsem vzdychla a on taky, věděla jsem že už budu na vrcholu svého orgasmu a tak Justin silně přiražel a já jsem si nohy omotalq kolem je ho pasu chtěla jsem ho mít v sobě hloubeji ale věděla jsem ze už víc to nejde, pomalu a jistě už jsem se blížala orgasmu a tak jsem se zarila nehtama do Justina záda z težka vzdychla a on taky ,,"Justine!" vykřikla jsem jeho jmenó a já už jsem se konečne udělala a Justin ho ještě jednou přirazil a pak se svalil vedle mě a dýchali sme strašně rychle a nemohla jsem se ani pořádně hnout, konečně jsem se chitila dechu a šla jsem víc k Justinovi a lehla jsem si mu na ruku a Justin nás přikril dekou......
AHOJ JÁ HOLKI PO DLOUHÝ DOBĚ ALE NĚJAK JSEM TO NESTÍHALA ALE SNAD SE VÁM TO BUDE LÍBIT, TEŤA MOŽNÁ BUDU PŘIDÁVAT DÍL PROTOŽE NESTÍHAM A NA VÍC JEDU PRIČ, MÁM NOVOU STORY YEAH CANADA JE TO ZATÍM O NIČEM ALE SNAD SE BUDE LÍBÝT A KAŽDÝ VOTE A READS POTĚŠÍM
ČTEŠ
1994
RandomElena Thomas - Madison Beer Vanessa Black Kristen Weizner Sofie Gonzáles Justin Bieber- Justin Bieber Ryan Bulter- RYan Bulter Jaden Smith- JAden Smith Alfrédo- Alfrédo Elena je normální holka která chodí z Justine do třídy a pořád jí otravuje z je...