Svadba...

35 1 2
                                    

Po půl roce..

Z pohledu Eleny

,,"Pane božeeee" vykřikla jsem a Vanessa se začala smát  ,,"Co ti je tak směšný?" zeptala jsem se jí a zamračila se na ní  ,,"Neboj bude to dobrý, už se těšíš?" zeptala se mě dělá si ze mě srandu? Nebo?  ,,"Né nebude nic dobrý, celá se klepu" řekla jsem a šla do šatníku pro své svatební šaty.

Uběhl rok a půl a za tu dobu se odehrálo v celku hodně. Justin je pořád v gangu ale netuší otom že jsem zabila toho hajzla! Ano zabila jsem protože to co dělal už nebylo normální, kvůli němu sme se z Justinem na čas rozešli protože Justin ho poslouchal na slovo jako pes... Abych řekla pravdu být mafiánka mě baví. Jsem lepší než Maluma. To on sám chtěl aby ze mě byl stroj.

Spoměla jsem si na svojí setřenici s kterou jsem byla celí 3 měsíce kdyš jsem nebyla z Justinem. Och bože já tomu nemůžu uvěřit že dneska se vdávám. Tohle je jen sen? Né není je to realita ze kterou mám trému ale zároveň strašnou radost.

Oblékla jsem si své svatební šaty a musím říct padli mi skvěle  ,,"Jsi nádherná" řekla Vanessa  ,,"Děkuju" řekla jsem a sedla si na židli a Vanessa mě začla upravovat.

Poslední věc byla vlasy a ti mi udělala do krásného drdolu a dala tam krásné stříbrené sponky.. Kdyš jsem se na sebe podívala skoro jsem brečela  ,,"Děkuju" řekla jsem a ona šla ke mě a objala mě  ,,"Ti mi neděkuj nemáš zaco Eleno" řekla a do pokoje přišel Ryan  ,,"Už si... Páni jsi nádherná" řekl a já jsem se usmála  ,,"Děkuju" ,,"Venku už jsou všechny připravený až uvidí tu nejkrásnější nevěstu na světě" řekl Ryan a Vanessa ho bouchla loktem do břicha a on se usmál  ,,"Ti jseš nejkrásnější" řekl Ryan Vanesse a dal jí pusu. Obula jsem si krásné bíle lodičky a začal zrychleně dýchat  ,,"Bude to dobrý" řekl Ryan a dal mi pusu na tvář  ,,"Né já tam omdlím" ,,"Neomdlíš neboj se" ,,"Pane bože" ,,"Pojď už jdeme" řekl a já přikívla a on mi nastavil ruku a já se za ní chytla.

Byli sme už na zahradě a všecheny zraky  spadli na nás a já se začla celá třást, tohle je nepopsatelný pocit. Byla jsem u Justina a ten se jen na mě usmíval a držel mě za ruku....

,,"Já Justin Bieber odevzdávám se tobě Eleno Thomasva a přijímám tě za manžeku. Slibuji, že ti zachovám lásku, úctu a věrnost, že tě nikdy neopustím a že s tebou ponesu všechno dobré i zlé až do smrti. K tomu ať mi pomáhá Bůh. ,,"

Řekl Justin a já jsem zadržovala slzy. Kdyš to řekl tak mi dal prsten na ruky a kněz řekl  ,,"A teď dej te slib mi paní Thomasova...

,,"Já Elena Thomasová si beru Justina Biebera za svýho manžela. A slibují ti ž ti budu vžy věrná. Zachovám ti lásku kterou si zasloužíš, v dobrém i zlém, v nedostaku i v hojnosti. Navždy ty a já. Miluju tě." řekla jsem a nasadila mu prsten

,,"Prohlašu ji vás za muže a žena, dej te si vás první svatební polibek" řekla Justin se usmál a šel ke mě. Přitiskl své rty na timé a začal sněmi pohybovat a já spolů pracovala... Odtáhli sme se od sebe a všechny vstali a začali tleskat.......

Po obřadu na zahradě sme šli do baráku a tam začla zábava. Převlékla jsem se protože v těch šatech bych to celí den nezvládla. Vzala jsem si bílé šaty který byli jemně do tvaru áčka. Sešla jsem schody dolů a Justin byl u Ryana a něco spolů mluvily. Kdyš jsem šla kním tak z tichli  ,,"Proč ste přestali mluvit?" zeptala jsem de jich  ,,"Noták paní Bieberova " řekl a přitáhl si mě k sobě a já narazila do jeho hrudi. Usmála jsem se a dala mu pusu, jenže pusa prohloubila a začli sme se líbat. Justin mi zmáčkl zadek a já jsem se lekla a dala jeho ruku z mího zadku pryč  ,,"To si nech na večer" šeptla jsem mu do ocha a on se šibalsky usmál  ,,"Dobře, dneska tě zabiju v posteli" šeptl mi do ucha a já se jen usmála, moc si věří můj nejdokonalejší manžel na světě. Miluju celím svým srdce je moje všechno neumím si představit život bez něho, sice jsem byla tři měsíce pryč ale chyběl a už nechci být bez něho ani sekundu.

Z pohledu Justina  (krátký)

Dnešek je nejlepší v mém životě, konečně sme se vzali a jsem ten nejšťastnější človek na světě. Miluju jí a vždy budu. Je můj život, můj kyslík který dýchám bez ní bych nebyl nic to ona mi dáva sílu žít a udělala ze mě lepší ho člověka. Před rokem jsem byl jen skurvenéj děvkař kteréj jen jebal a dělal si z těch holek srandy. Ale teď? Jsem šťastnéj že mám Elenu, ona mě změnila to je moja láska a budu při ní stát celéj život.

Kdyš se Elena šla převlíct na horu tak jsem šel k Ryanovi protože mi chtěl něco říct už před obřadem, a tak jsem byl u něho a jen se usmíval  ,,"Tak co si chtěl?" zeptal jsem se ho  ,,"Ten čurák je mrtvéj"  ,,"Děláš si srandu?" zeptal jsem se ho, je to divný že ten hajzl je mrtvéj kdo ho mohl zabít? Ani já sam bych to nedokázal  ,,"Jo je mrtvéj, ale zabila ho holka" řekl a začal se smát  ,,"Co??"  holka? Dělá si ze mě někdo srandu?? Tak to je moc  ,,"Jo holka, asi budeme mít komplice" řekl a knám přišla Elena a mi sme z tichli.

Z pohledu Eleny

Právě teťka sme z Justinem dotancovali a abych řekla pravdu už mě bolí nohy. A tak jsem si sedla a koukala se na ostatní jak se baví, nikoho z těch lidí neznám, až na pár osob jinak jikoho. Justin řikál že to je jeho rodina, kámoši atd.

Povídala jsem si z jeho rodinou asi tak 4 hodiny, musím říct že jsou opravdu moc hodní a milý. JUSTIN celou dobu byl někde ze svýma bratrancemi a jen někdy přišel ke stolů a pak šel pryč. Pořád to střídal......

Jeho rodina už odešla a jsou tady jen jeho komáši a pár bratranců, pořád sedím a koukám se na Justina jak se baví, směje se tancuje atd, miluju jeho krásný usměv prostě ho žeru..

Pokračování příště snad se vám to bude líbit. Omlouvám se za chybi :/

1994Kde žijí příběhy. Začni objevovat