TAK MÁM TADY PRO VÁS DALŠÍ ČÁST SNAD SE VÁM BUDE LÍBIT, PŘEDEM SE OMLOUVÁM ZA CHYBI, PŘÍJEMNÉ ČTENÍÍ :)
Ráno jsem vztala na bolest hlavi, otočila jsem se a vedlemě byl Ryan lekla jsem se ho ,," AUUUUUUUUU" zakřičela jsem ,," Co je" řekl unaveně ,," JUstineeeeeeeee" zase jsem zakřičela Justin vztal země a já jsem se i lekla ,," Co ti je Eleno" ,," Proč se vedle mě Ryan" ,," Ty ses semnou pohádala" ,," Co??" ,," Včera ses semnou pohádala a nechtěla si mě ani vidět a dala si mi i facku" ,," Co tady meleš za pičoviny" ,," Já nemelu a mluvím pravdu" ,," No to určitě" ,," Tak nevěř" ,," Tak ani nebudu" a vztalla jsem z postele a šla jsem po schodech dolů, byla jsem v kuchni a vzala si tabletku a zapila jí vodou, sedla jsem si a bylo mi strašně špatně, buch ví co jsem včera dělala musela jsem být na sračku, Vztala jsem a začal uklízet kuchyn, na zemi byli samí láhve a plechovky no prostě saméj bordel, Justin přišel Justin a začal se smát ,," Co ti je tak vtipný?" ,," Nic že hned po ránu uklízet" ,," Jo musím nebo se na to nedá koukat" ,,"Ale prostimtě",," Justine vypadni na horu" ,," No to určitě pomůžuti",," Né nemusíš" ,," Ale joo" ,," Né Justine" ,," Jáj ti naše hrdličky jak se pořád hadají" řekl Ryan ,,"Ti už bud ticho" ,," Já a proč?" ,," Já jdu domů" řekla jsem a šla jsem do pokoje a zavřela je, to snad neí možný pořád do mě rejpe nejradči bych ho zabila na místě krypl jeden vymaštěnéj říkala jsem su v duchu, vzala jsem si čisté spodní prádlo a bíli šaty který šli do áčka ale jen trochu, šlayn, sundala jsem ze sebe ti věci a šlla do sprchy, pustila jsem na sebe vařící vodu a chvíli jen tak pod ní stála, vzala jsem si prchový gel a roznesla ho po svém tělě, vzala jsem si šampon a aplikovala ho do vlasu, a pak jsem ze sebe vše smyla, vzala jsem si ručník a omotala si ho kolem sebe a na hlavě jsem si udělala turban, osušila jsem se a vzala si spodní prádlo na sebe a pak ti šaty , jemně jsem se nalíčila a navonila se, šla jsem do pokoje a uklidila tam a ze šatny vylezl Justin a lekla jsem se ho a chitla se za srdce ,," Co je Eleno" ,," JSem se lekla" ,," Ahá tak sorry" a Justin se na mě usmál a já na neho taky, přibližoval se ke mě a chtěl mi dát pusu ale já jsem se jí vyhla, nevím ani proč ale nechtěla jsem mu dávat pusu strašně smrděl alkoholem ,," Ti mě už nemilujuš?" ,," Právě si to uhodl" ,," Ahá takže už nejsem ten pěknéj kluk?" ,," Už nejsi" a Justin se posvědil na za tílku, Justin se na usmála a já na něho taky ,," dej mi pusinku" ,,"A zaco vždit si jí ani nazasloužíš" ,," Ale jo jsem hodnéj kluk" a Justin udělala puppy face já jse se usmála a zatáhla ho za jeho tílko a přitáhla si ho k sobě a políbyla jsem ho, no políbyla spíš sme se líbyli, konečně jsem se od něho odtáhla a šel do sprchy a já jsem si vzala mobil a šla jsem dolůů,,..
Z pohledu Justina
Elena odešla z pokoje a já jsem šel do koupelny, vzlékl jsem ze sebe všechny věci a šel do psrchy, pustil jsem na sebe vaříci vodu, vzal jsem si sprcháč a roznel ho po svém těle a pak si vzal šampon a aplikoval ho do vlasu, a pak jsem ze sebe vše smyl, vzal jsem si ručník a omotal si ho kolem pasu, šel k zracadlu a podívajse do zrcadlu jak vypadám není to zrovna nádhera ale na zhledu mi asi zaleží, škoda že jsem kluk kdybych byl holka tak si dám meukap abych zakril tu svojí debilní hubu, šel jsem do pokoje a dal jsem prič ručník, v tu chvíli přišla do pokoje Elena a ona zůstala koukat z otevřenou pusinkou ,," Kurva Justine" ,," Co?" ,," Proč seš nahéj" ,," Nevím hledám kočku" ,," COOo?" ,," Tak psa" ,," Ven si něco nechci vidět tvýho partáka" a já jsem se začal smát a vzal si boxerki ,," Lepší?" ,," O Hodně" ,," stejně si mě už viděla" ,," Jo viděla ale nemusím tě tetla vidět furt nahýho" ,," Ale jdi ti" ,," Běž se oblíct" ,," Oki" a šel jsem do šatní, vzal jsi si černý kratasi a dal si je pod zadek k tomů modrí tílko a šedou bejsku do ruky, a šel jsem do pokoje ,," Jsem krásnej žejo" ,," Ty seš fakt narcis" ,," Né nejsem" ,," Ale jo jseš" a já jsem udělal uražený a udělal to co dělá Ludmila z violetty " Justin odcházi" řekl jsem a Elena se začala smát, šel jsem do koupelny a vzal jsem si gel na vlasi a nageloval si je a dal je na horu a dal si bejsku na hlavu a navonil se a šel do pokoje, šel jsem k Eleně která byla u okna a byla otočená zády, šel jsem teda kní a opřel se oní a moje ruce se jí obmotali kolem její ho pasu , ona se hned otočila a usmívala se, och můj bože miluju její krásný usměv říkal jsem si v duchu, přitáhl jsem si jí k sobě a přilepil se jí na rty a ona spolůpracovala, šáhl jsem jí na zadek a ona nic, pak jsem jí chtěl sundat nějak podprsenku ale nešlo to ,," Hééj klid" ,," Jen jsem to zkoušel" ,," Ale nic nebudu až doma" ,," Co to mám čekat ještě dva týdny" ,," Nejspíš jo" ,," Né si děláš srandu" a ona šla odemně přič, šla pro můj telefon a já jsem si tu chvilku užívál ale můj mobil z jejích rukou spadl na zem a ona se podívala na mě a já rychle zbystřil na něho jinýho a dělám tak že to nevidím ,," Jejda" řekla a tetka jsem se podíval ,," Co?" ,," Koukni se" a ukázala mi můj mobil a já jsem se začal smát byl celéj rozbitéj ale neříšim to mám tady ještě takoví tady dva ,," Noa" ,," Uf" ,,ů Já jsem naštvanéj" ,," Promin " ,," Hmm co tetka budu dělat" a dělal jsem že jsem naní naštvanéj ,," yes teda hm škoda" a já jsem se začal smát už jsem to nevidržel a ona taky, měli sme ulety ale stejně jsem tak trošku nasraný, ale uplně trošku, ale stejně jí strasně a nenapravitelně miluju..............
ČTEŠ
1994
RandomElena Thomas - Madison Beer Vanessa Black Kristen Weizner Sofie Gonzáles Justin Bieber- Justin Bieber Ryan Bulter- RYan Bulter Jaden Smith- JAden Smith Alfrédo- Alfrédo Elena je normální holka která chodí z Justine do třídy a pořád jí otravuje z je...