Hm tak toje swag ;)

73 7 0
                                    

Kdyš jsem se ráno probudila na Justina ruku kolem mího pasu tak jsem mu jí pomalu dala ze mě dolů jenže Justin se probudil a usmál se a "řekl" co to děláš? a já jsem si hned lehla a "řekla" Hm hladám tu košili co jsem ještě včera měla na sobě a Justin dostal záchvati smíchu a já jsem se jen na něho smála a jen jsem pozorovala jeho přenádherný usvěm a tak jsem našla tu košili na zemi a tak jsem si jí vzala a šla do koupelny se vysprchovat jenže kdyš jsem se sprchovala tak do sprchy přišel Justin a "řekl" POzor už musíme spěhat a já jse se otočila a zakrila si své prsa a "řekla" Kurva Justine vypadni máš čas a on se usmál a chitl mě a přitáhl k sobě a "řekl" Hm už nemám a začal se semnou líbat a já jsem chvíli spolupracovala a pak jsem se od něho od táhla a osušila se rychle a oblíkla si ti věci co jsem měla včera na sobě a šla jsem ještě do koupelny a Justin měl ručník omotanéj kolem pasu a šli mu vidět jeho krásný bříšná svali a jeho kerki jeho tělo je tak užašné že nejrdači bych si za tohle jak mluvím pořád ně na fackovala a tak jsem si vlasi učesala a udělala si vyvýšený culík a šla jsem do Justina pokoje a začla mu tam uklízet . Kdyš byl hotový tak Justin jen byl v šoko že tam má čisto a voňáno za pár minut a přišel ke mě a já jsem byla k němu otočená zádi a tak mě otočil chitil mě přitáhl k sobě a začal se semnou líbat a já jsem spolupracovala a pak jsem "řekla" Justine už budem muset jít do školy chvilkama se mi do školy nechtělo a pak zese jo.

Z POHLEDU JUSTINA

Ráno jsem se probudil na to že mi Elena dávala mojí ruku ze její ho tělo přič a tak jsem se probudil usmál jsem se naní a "řekl" Co děláš? a on se usmála a tak jsem se chvíli spolů mluvili a pak šla do koupelny a měli sme už 22 minut a tak jsem vlezl do tí sprchy také a ona stím nesouhlasila ale stejně jsem tam byl a pak šla ven oblíkla se a někam šla.

Kdyš jsem byl bysprchovaný tak jsem si vzal ručník a omotal si ho kolem pasu a v tu chvíli přišla do koupelny Elena a jen se usmíla a pak si udělala vlasi a šla prič a já jsem už nageloval vlasi a dal je na horu a šel do šatníku a vzal jsem so modré tílko světlé a červené kratasi venku bylo hezky a už teplo a ti kratasi si dal po zadek a vzal si modrou bejsku na vonil se vzal so money telefon a šel do svého pokoje a kdyš jsem tam šel tak jsem byl tak trochu v šoku protože tam bylo uklizeno na zemi nic nebylo žádný věco nebylo rozházený a bylo tam i voňávo a já jsem se divil že za 12 minut měla tak rychle uklizeno a ona tam ještě něco dělala a tak ona bylo otočená ke mě zády a tak jsem šel kní otočil jí k sobě a začal jsem se sní líbat byl jsem rád že jsem dosáhl toho že se semnou poprví vyspala a pak že mi dala šanci kterou nechci promarnit a že je uplně jiná a já taky prostě jí miluji a na tom se asi nic už nezmění a tak sme ještě chvílku byli doma a tak smě šli pak do školy.

Z POHLEDU ELENY

Kdyš sme šli cestou do školy tak jsem se ještě stavila domů pro tažku a pro peníze a setřenka se jen divila že jsem štastná a že je tam semnou Justin a tak jsem si to všechno vzala a šla za Justinem a šli do školy, Cestou kdyš sme šli na zastávku tak tam byli kluci se kterýma jsem před tím mluvila a jen koukali a mluvuli něco o mě a Justinovi a tak jsem si je nevšímala a tak kdyš přijel bus tam sme nastoupili a v busu byli hodně naší spolůžáku a tak jsem je všechny ignorovala a byla sama sebou trochu jsem se stiděla kdyš mě viděli že se z Justinem držím za ruce a pak se ještě semnou i líbal v busu.

Kdyš sme vystoupili z busu tak mi bylo hodně špatně nevím ani proč a Justin mi "řekl" Eli co ti? a já jsem se na něho usmála a "řekla" Nic Justine a Justin mě otočil k sobě a "řekl" Neříkej že nic jen mi to řekni a já jsem se k němu otočila a "řekla" Nevím jemi ňejako špatně a šla jsem na stranu a začla jsem zvracet a Justin přišel ke mě a já jsem se před ní styděla a ještě Justin mě hladil po zádech a kdyš jsem tedy dozvracela tak jsem se kněmu otočila a "řekla" Půjdem do školy jo a on je přikívl a na pohledu mi bylo vidět že mě fakt litije a záležímu na mě .Kdyš jsem teda šli to třídy tak celá třída žačla tleskat a říkali no konečně ste spolů Justine přejeme vám to a já jsem byla v šoku a tak jsem si sedla a byla mi zase špatně a tak jsem rychle utekla na záchod a začla zase zvracet a Justin zase zamnou přišel a ještě že jsem už nezvracela a Justin "řekl" Pojd jdeš domů! a já jsem se na něho koukla a usmála se a "řekla" Hm tak toje swag, já přídu do šloky a tetka jdu přyč né a Justin nad tím zamyslel a tak sme šli do třídy a začli se už učit a mě už bylo o hodně líp než před tím.

Kdyš nám zkončila hodina tak smě měli chemii a to bylo hned u naší třády a tak sme šli na chodbu a tak byli 4 pěkný kluci a já jsem se na ně koukala a bylo na Justina vidět že žarlí a tak jsem mu rukou kívala před očima a on se zpamatoval a já jsem se usmála a "řekla" Justine jseš tady? a on se usmál a přčd těma kluma mě přitáhl k sobě a začal se semnou líbat na chodbě a já jen spolupracovala..

1994Kde žijí příběhy. Začni objevovat