Fakt? / Mafiáni

24 0 0
                                    

Kdyš sme z Justinem leželi v posteli tak jsem mu řekla ,,"Máš pravdu stou svadbou" ,,"Takže svadba bude dřív?" ,,"Bude za dva měsíce" ,,"Fakt?" ,,"Justinr fakt" ,,"To snad né ty budeš Bieberová" řekl Justin a já se jemně usmála. Kdyš si lehla na záda a šla od něhi dál tak jsem zavřela oči jenže v tu chvíli jsem cítila Justina tělo na to mém.

Začal mi sázet polibky na krk a já si svoje ruce omotala kolem jeho krku a víc si ho přitáhla k sobě ,,"Chceš druhý kolo?" ,,"Hmm asi jo" a Justin se na mě usmál a kouskl se do rtů, okamžutě se mi přilepil na rty a já jen spolůpracovala, kdyš sme se chvilku líbali tak jsem cítila to že Justin je zase ve mě, chvíli jen tak ve mě byl a mně to dohánělo k šilenctví, nemůže mě takhle trestat, konečně Justin začal dělat ve mě pohybi a já jsem přivřela oči a vyhutnávala si každý přiráźení, začla jsem hodně rychle dýchat a Justin taky, už jsem byla na uplném vrcholů svého orgasmus a tak Justin ještě jednou přirazil a svalil se zase vedle mě na postel a já šla víc kněmu a lehla si mu na paži.

Z pohledu Justina

Nemužů uvěřit že dneska už sme měli dvakrát sex,konečně po dlouhý době, právě leži v posteli sám a Elena se převlíka je dokonála její postava a její tělo je dokonalý, kdo by řekl že budeme spolů a že já konečně dospěju a budu mît tqk dokonalou snoubenku a už za dva měsíce i manželku,snad to není ňaákéj sen?vztal jsem z postele a vzal si boxerki, šel jsem do svého šatníku a vzal si černé kraťasi a modré tílko a modré Supry, šel jsem do koupelny,vlasi jsem si nageloval ale trochú a vyčesal si je nahoru, navonil se a šel do pokoje, trochu jsem postel ustlal a vzal si mobil a peníze a šel dolů,

Elena seděla na gauči a na něco koukala ,,"Kam jdeš?" zeptala se mě Elena ,,"Nikam jen si jdu něco koupit" ,,"Ahá" řekla a s otevřel jsem dveře a šel ven, šel jsem k autu odemkl ho a nastoupil si do něho,nastartoval auto a jel za Ryanem.

Z pohledu Eleny

Právě sedím a přemýšlím co uvařít, vůbec nevím co vařit a tak se mi konečně rozvítilo a šla jsem do kuchyně.

Vzala jsem hrnec a dotoho dala špagety a nechala jsem je ať se vařej a udělala jsem bolonskou omáčku. Měla jsem omáčku hotovou a špagety taky a tak jsem to nechala na potně a uklidila kuchynskou linku.

Šla jsem do obýváku a sedla si na gauč a pustila si TV, pořád jsem přepínala programy,konečně jsem našla normální film. Koukala jsem na ňákou komedii.

Dokoukala jsem a už jsem se totálně nudila, šla jsem do kuchyně a sedla si na židli a vzala si džus a nalila si do skleničky a napila se, koukla jsem se na mobil a bylo 4 hodiny, hm Justin se už přič přes 4 hodiny, co kdyš semu něco stalo? A nebo je zněkým jiným než semnou a tajně se setkávají za moje zád, říkala jsem si v duchu, sakra na co myslím Justin by mě nepodvedl a nebo dnad jo?? Musím přestat myslet na takový blbostí, šla jsem na zahradu a zasadila pár růži a pár ovocných keříku,

Měla jsem to hotové, mám ňáký divný pocit, vtu chvíli někdo zazvonil na zvonek, šla jsem ke dveřím a byl to ňáký kluk ,,"Ahoj kdo jsi?" řekla jsem ten kluk se na mě usmá a kouskl se rtů ,,"Ahoj já jsem Zayn, je doma Justin?" ,,"Né není na co ho chceš?" ,,"Něco mi dluží" ,,"A co?" ,,"Možná tebe?peníze?" a já jsem ztuhla a chtěla zavřít dveře ale on tam dal svoje nohy, a mě strčil a já spadla nazem, kurva co si myslí že jsem ňáka jeho hadra ,,"Kde je Justin!" zakřičel na mě" ,,"Už jsem ti řekla že nevím" ,,"Děléj nebo s tebe vyšukám duši!" ten házl mi tady vyhrožuje nesmím mu podlehnout ,,"Šel někam si něco tak to aspoň řekl" vzatala jsem ze země a on šel ke mě a chitil mě za vlasi a potáhl mi je zaně, sykla jsem bolestí ,,"Stejně tě tady jen tak nenechám" ,,"Jak to jako myslíš?" ,,"Půjdeš semnou a budeš moje děvka" ,,"Né to snad né" ,,"Kdyš mi něco dáš abych tě nechal tak tě nechám" ,,"Ti kokote vypadni" ,,"Dobře sama sis o to řekla" a cítila jsem hned dvě štiplavý rány na své tváři, Zyan mě natlačil na zeď a začal mě líbat na krku a já ho pořád od sebe ostrkovala ale on mě pevně držel a tak to nešlo, rozthl mi tílko a já jsem začla brečet, ten kokot mě chce znásilnit, Justine prosím přit a zachran mě, sundal mi pod prsenku a zmáčkl mi pevně jedno prso a začal ho kousat a já ho od sebe odtahovala a pořád to nešlo a pak mě hodil na gauč a já se bouchla do hlavy, strášně mě bolí hlava, on si sundal triki a tepláky z boxerkama a já v tu chvíli chtěla jít prič alr on mě chtil za zápěstí a dal mi pěstí a já začla ještě víc brečet sundal mi tepláky, najednou se rozletěli dveře a byl to Justin, Zayn se hned odemně odtáhl šel k Justinovi a začli se prát, strašně se mi motola hlava a zavírali se mi oči poslední co si pamatuju je že jsem viděla jak má Justin celí triko od krve.

Z pohledu Justina

Kdyš sem jel k Ryanovi tak mi přišla Smska

Neznáme: Tak Justine okamžitě přijeť k Ryanovi, a jestli sebou nékoho budeš mít od sereto tvoje budoucí manželka, myslím si že ste si to dneska užili dobře dvakrát né?

Kdyš jsem si ti přečetl tak jsem byl v totálním v šoku a tak jsem rychle jel k Ryanovi nechci aby se jí něci stalo, tohle se fakt múžr jen stát mě do pîči, dojel jsem tam a venku byli dvě gorili a kurva dneska už budu mrtvéj. Šel jsem do vnitř a byl tam Lil a Chris, co tu chtěl kurva, největší Mafianí na světě.

Domlouvali sme o tom že mi jim budeme zněčím pomáhat a to jsou děvki,fety a zbraně, tak trochu se bojím ale řikali že kdys je prásknem tak naše rodiny a holki nepřežijou a mi pak taky né, musím svojí rodinu ochranit, byl jsem tak 6 hodin jako ňákej kokot proč zrovna já proč si nemohli vzít normáního človeka, já jsem tak docela slavnéj a oni mě takhle přípravěj o mojí kariéru, ale to teť není poctatný bojím se o Elenu co kdyš jí něco udělali? Jestli jo tak je všechny po zabyju,

Byl jsem u baráku a někdo tam měl zaparkovaný auto a tak jsem hned vystoupil a s vylît jsem do dveři, nemohl jsem uvěřit svým očím ZaYn v tom jede taky to snad né a ke všemu jí chtěl znásilnit, on šel ke mě a pár do huby mi dal ale já de jen nechal rozčilít abych měl důvod proč ho na místě zabýt, vyhodil jsem ho z bytu A bylo štěstí že ještě uměl chodit, Elena byla na posteli a asi jí něco udělal, na krku měla velké cucfleky a měla mocláka, ten buzarant jí zmlátil jako kdyby byla jeho děvka, zato chcípne, vzal jsem jî do náruče a šel sní do ložnice položil jsem jí na postel a ustojil jsem jí mojí košili co jsem vybral ze šatníku, pomalu jsem jí to ustojil, začal jsem brečet co kdyš ji znásilnil? Co kdyš jí před tím něco hnusnýho udělal! Už jí nikdy nenechám doma samotnou, najednou se jí pohla ruka a hladila mě po stéhně, šel jsem blíž kní a dal jí pusu na tvář,lehl jsem si vedle ní a pořáddně jí objal......

TAK COO ČEKALI STE TO? ASI NÉ, JÁ VÎM JE TP UŽ MOC PŘEHNANÝ ALE JEDNOI TO BÝT MUSELO, SNAD SE VÁM TO ASPOŇ TROCHU LÍBYLO? Omlouvám de za chyby

1994Kde žijí příběhy. Začni objevovat