Já už to fakt nechápu?!

155 5 0
                                    

Kdyš jsem ráno vztala tak se mi zdálo o Justinovi byla jsem docela podrážděná tím co mi ještě psal večer a tak jsem vztala z postele a šla rovnou do koupelny.Šla jsem se vysprcovat a udělala jsem si ranní hygienu.

Pak jsem si šla oblíct věci a oblíkla jsem si na sebe modré tepláky které byli v rozkroku spojené a bílé tílko kterí mělo vístřh takže mi byli trochu vidět prsa a ještě jsem si vzala miniku na kterí bylo napsáno New Yourk kdyš jsem byla hotová tak jsem šla do koupelny si ještě udělat vlasi,Vlasi jsem si dala do drdolu a udělala si meukap,KDyš jsem měla vše hotovo tak jsem si vzala tažku,mobil a ňáké ti peníze a šla jsem se setřenkou a pak sme šli na bus..

Z POHLEDU JUSTINA

Ráno jsem vztal na něčí ruku a tak jsem se otočil a byla vedle mě moc krásna holka a tak jsem jí zbudil a prostě jsem jí neodolal a tak jsem si sní dal ještě ranní sex a musím říct byl užasnéj,Pak jsem jí poslal spátky domů a tak šla domů a já jsem šel hnd do koupelny se vysprchovat a kdyš jsem byl vysprchovanéj tak jsem se šel oblíct a vzal jsem si modré rifle černý triko a bílou mikinu a vzal jsem si Supry a šel jsem se ještě na snídat a vzal jsem si ještě telefon na Sms a money a pak jsem šel na bus....

Z POHLEDU ELENY

KDyš přijel bus tak setřenka "řekla" Ty bisi chtěla Justina žejo a já jsem se naní koukla a "řekla" Cože si děláš srandu né,toho namyšlený egojistu kterýmu jde jen o sex a setřenka se usmála a "řekla" No kdo ví možná se spolů jednoho dne vyspíte a ty budeš ráda že on jedíný na tebe šáhl a měl stebou noc plný vášně a já jsem jí strkla a byla jsem naní nasraná kdyš už nastoupii i ti kluci a setřenka taky tak jsem nastoupila taky do busu a kdyš jsem šla tak už všechny seděli a bus byl celéj narvanéj a tak jsem šla uplně do zádu a viděla jsem Justina a tak jsem dělala že si navšímám a on se najednou ozval a "řekla" Eleno pot si sednou ke mě přeci nebudeš stát 12 minut né a já jsem se na něho koukla a "řekla" Pro mě zamě i klidně celou hodiny i třeba celéj den jen abych tě nemusela vidět a stále stebou mluvit blbečku a Justin se začal smát a "řekl" Děléj sedni si nebo ti trefím a já jsem mu "řekla" Ale nebudeš mě otravovat rozumíš a Justin se usmál a kívl na souhla jo ,

TAk jsem si kněmu sedla a měla jsem dost vzláštní pocit proč chtěl abych si kněmu sedla? zato určitě něco bude chtít jen tak by zase neřekl abych si kněmu řekla a kdyš jsem nadtím přemýšlela tak mi Justin "řekl" Tak co v kolik dneska přídeš co? a já jsem se na něho koukla a "řekla" Já už tě fakt nechápu to vtí postížený hlavě nemáš nic jinýho než jen TAK CO KDY PŘÍDES? a Justin se usmál a chtil mě za ruku a přitáhl mě k sobě a "řekla" Neříkej že to nechceš ? a já jsem se na něho koukla a "řekla" PAne bože né nechci Justine umě není celéj život jen sex jako u tebe prostě až příde ten právej tak se to prostě stane a hotovo ale rozhodně to nebude stebou a on se začal smát jak debil a přitáhl mě k sobě ještě víc a začal mě líbat a já jsem se nemohla od něco odtrhnout a kdyš se mi to konečně podařila tak se mi zakousl do rtu a stiskl je silně a potáhl je a já jsem do něho strkla a dala mu facku a šla jsem od něho pryč.

Z POHLEDU JUSTINA

Kdyš mí přijel bus tak jsem nastoupil a byl skoro plnéj a tak jsem si sedl do zádu a jeli sme k dálší zastávce a kdyš nastoupili další tak jsem viděl elenu a tak jsem jí řekl at jde ke mě a podlouhéj přemlouvání si ke mě sedla ,KDyš si ke mě sedla tak jsem myslel že můj penis asi vybuchne a tak sme spolů mluvili a já jí navrhoval sex ale ona pořád odmítala a tak jsem si jí k sobě přitáhl a začal jíí líbat a ona se chtěla odemně od táhnout a držel jsem jí celou silou a kdyš se jí to podařilo tak jsem se jí zakousl pevně do rtu a ona mi strčila a dala mi facku a šla já to její nechcitě prostě žeru ale stejně jí k tomu jednou přinutíma ona bude ráda že jsem jí oto semnou přišla a tak sme vystupoli a Elena normálně šla tak rychlím krokem jen aby semi vyhla .

Kdyš jsem přišel do třídy tak jsem si vzal učebnici a šel jsem za jednou holkou a tak jsem šel a ona mi řekla hned jo a tak sme šli na záchodi a musím říct že její figurka vipadala nádherně a tak sme se hned pustili do práce ale v tu chvíli přišla na záchod ..

Z POHLEDU ELENY

Kdyš jsem vystoupila z busu tak jsem se chtěla dostat co nejrychleji do třídy a tak jsem šla a potkala jsem Codyho a on na mě něco mluvil a já jsem ho ale vůbec nevnímala a tak jsem si šla rychle pro učebnici a pak jsem šla rychle přič abych se potkala z JUstinem a kdyš jsem šla ještě za jednou holkou se jí zeptat kdy je ten taneční kurz,Pak uběhlo asi 20 minut a taj jsem šla na záchod a kdyš jsem oteřela dveře tak jsem slyšela něhoko vzdichat a tak jsem šla víc do záda a viděla jsem jednu holku uplně nahou z Justinem a kdyš mě viděli tak hned přestali a Justin "řekl" NO tak kdyš už jseš tady tak si dáme taky do těla né Eli a mě se motala hlava a "řekla" JSem ty parchante co si do dovoluješ co! už tě mám plný zubi hned tetka to jdu říct učitelům a ředitelovi a ještě to půjdu říct tvojí mámě Kristi jen abys o tom věděla a tak jsem rychle šla přyč ze záchodu a měla jsem sto chutí se tam vrátit a ufiknout mu jeho penis a bysi už nikdy nazaskákal a tak jsem šla do třídy z otporem a pak přišel Justin celéj udéjchanéj a přisedl si ke mě já jsem se od něho odtáhla a on ani neřekl AVB a byl ticho jen co nám skončila hodina tak jsem si vzala věci a šla ztím učebny pryč a Justin pryšel ke mě a "řekl" Proč nešla snáma bysis to užila baby a já jsem se kněmu otočila dala mu hned dvě facki a "řekla"Ještě jednou na mě promluvíš tímhle tvím slovníkem přisám že to řeknu mímu bratránkovi a on ti ten tvůj debilní slivníček zpravý a tak jsem šla do třídy a zjistili sme že budem mít ještě 2 hodiny a půjdem domů a já sem byla ráda že nemáme ten delší den a tak uběhli ty dvě další hodiny a tak jsem rychle šla domů a všede uklidila a uvařila jídlo a kdyš padla 6 hodina tak přišla zase setřenka z tou debilní partou a tak jsem zalezla na horu do svého pokeje a šla na notobook.....

1994Kde žijí příběhy. Začni objevovat