a já jsem se jen na něho usmála a "řekla" Kdyš ti dám šanci tak slibuješ že mě nepustíš? a Justin mě chtil za ruku a "řekl" Přisám že tě neupustím jen mi dej šanci a já jsem se chvíli rozmýšlela a "řekla" Tak dobrá Justine dám ti šanci a Justin mě obejmul a dal mi pusu a "řekl" Konečně lásko a já jsem se jen usmála a dala hlavu dolů a Justin mi svojí rukou dal mojí hlavu na horů a "řekl" Ti nejsi ráda žejo! a já jsem se usmála a "řekla" Tetka ti něco řeknu ale nebudeš vyskakovat radostí a Justin jen přikívl a tak jsem "řekla" Justine kdyš chceš slyšet pravdu od toho dne co se to mezi námi stalo tak jsem nemohla na tebe zapomenout a zamilovala jsem se taky do tebe a Justin mě vzal do ruki a "řekl" Milujutě a viděl jsem to a přišel ke mě blíž a začal se semnout líbat a já jsem spolů pracovala a pak kdyš sme přestali tak Justin "řekl" Jdem někam ven? a já jsem se usmála a "řekla" Jo alle až příde Clarisa a tak sme se koukali na filmy.
Uběhla hodina a já a Justin sme pořád koukali a pak přišla konečně Clarisa a zase měla s sebou svojí negramotní partičku kluku a tak jsem jí šla říct že jde ven z Justinem a ona se jen usmála a souhlasila stím a tak jsem se šla převlíct a vzala jsem so světle moddré kratasi a černé tílko a modré Supry a navonila se a šla ještě se upravit a jen si vzala tažku a telefon a ňáké peníze a šla dolů za Justinem a kdyš jsem šla kněmu a Justin mi dal pusu na tvář a "řekl" kam půjdem? a já jsem "řekla" Nevím kam chceš jít ty? a Justin "řekl" Tak pojd vezmu tě někam a tak sme šli do parku kde bylo občerstvení a bylo to moc krásné krasně telená tráva a všude sami zamilovaní párečky bylo to prostě úžasný.
Kdyš sme si sedli z Justinem na lavičku a já jsem se koukala ja jiný lidi a Justin šel někam přič a tak jsem si táhla telefon a byla na něm a Justin přišel k krásnou kitici růžy a dal mi je já jsem byla uplně v šoku protože mě zatím žádný kluk nedal tak krásnou kitici růžy a já jsem ho obejmula a "řekla" díky Justine a Justin se usmál a "řekl" Ti neděkuj za nic a dala jsem pusu jenže ta pusa pak skončila líbáním a tak kdyš sme přestali tak sme šli si koupit zmrzlinu a kdyš sme začli jíst tak do mě jeden kluk ktrčil a já jsem stou zmrzlinou spadla na Justina a Justin byl celéj zamazanéj a tak jsem tu zmrzlinu pak hodila na zem a rychle začla utíkat protože Justin nesnáši kdyš mu někdo něco zašpibí a kdyš jsem začala utíkat tak akorát jsem se otočila a Justin byl za mnou a já jsem spadla a začala se smát a Justin taky a "řekl" Neuděla sis něco a já jsem pukala smíchy a "řekla" Né nic Justine jen jsem se zabila a Justin se smál a šel ke mě a podal mi ruku a zvedle mě na horu a já jsem mu "řekla" Hm díky a tetka půjdem kam? a Justin se začal smát a "řekl" Já nevím jdem se někam projít a já jsem je přikívla a šli sme se projít kolem parku a pak šli do clubu a tak sme šli a já jsem před tím clubem Justinovi "řekla" Já tam nedu je to divný! a Justin se usmál a "řekl" Ale proč? jen pěkne půjdeš! a já jsem chtěla jít přič jenže Justin mě chitil za ruku a "řekl" Prosím lásko pot tam semnou a tak po dlouhém přemlouvání jsem šla a kdyš jsem tam vztoupila tak tam bylo narváno a saméj kouř a děvky atd a tak sme šli k baru kde byli Justina kámoši a tak sněma mluvil a já jsem si dala jen jednoho panáka a pak jen nealko koktejli a já jsem se tak nudila že jsem si vytáhla telefon a dala na bar a koukala se na fcb a měla ruku opřenou o hlavu a pak Justin otočil a "řekl" Co Ti je a já jsem "řekla" Nic jen jdu tancovat a tak jsem do pila koktéjl a telefon dala do kapsy a šla na parkt a pořádně jsem to rozjela a z pár klukama jsem tancovala a kdyš to viděl Justin tak taky přišel na parket a toho kluka stričil a začal semnou tančit Justin.
V tom clubu sme byli asi do půl 12 a tak sme šli domů a snáma šli i ti jeho debilní kámoši a tak já jsem byla uplně ve předu a Justin a ti kluci za mnou a jen jsem slyšela jak Justin se vytahuje že je semnou a jen všechny kluci říkala že mám pěknou postavu a smáli se a tak jsem se pak otočila a čekala na Justina a na něho než přídou ke mě a tak jsem šla k Justinovi a chtila ho kolem pasu a on mě kolem krku a šli sme a byla mi velká zima a Justiin "řekl" Zachvíli budem už u nás doma! a já jsem se naněho koukla a "řekla" Né já k tobě nejdu nemám věci do školy a Justin se usmál a "řekl" Půjdeš v tom co máš na sebe a já jsem se začala smát a "řekla" NOO určitě já jdu domů a Justin "řekl" Né nejdeš nikam jdeš semnou ke mě domů! a hotovo a tak jsem šla kněmu a vyzula jsem si boty a Justin ty svoje začal házet a já jsem se začla smát jak debil a on taky a "řekl" Dáš si něco tvrdčího? a já jsem se usmála a "řekla" díky ale radčí né a Justin se na mě koukl a "řekl" Proč? a minule si chtěla a já jsem nad tím pokroutila hlavou a šla do ovýbaku si lehnout a Justin "řekl" TAdy spát nebudeš hezky půjdeš semnou do mé postele a já jsem začla smát a Justin " řekl" Co ti směšný a já jsem " řekla" Nic jen se mi nechce chodit a tak Justin přišel ke mě a vzal mě do ruky a já jsem si to jen vychutnávala a smála se jak debil a pak mě položil na jeho postel já jsem si vzlékla jen kratasi a Justin mi dal jeho košili a já jsem se začla smát a "řekla" Vžid to budu mít jak šaty a on dostal záchvaty smíchu a já taky a Justin "řekl" Nevadí aspon budeš v pohodlí a tak jsem jí vzala a šla se převlíct a kdyš jsem to měla na sebe tak jsem si rospustila vlasi a než jsem šla tak jsem zakopla o prah a Justin ke mě rychle přiběhl a začal se smát a vzal mě do ruky a dal mě do postele.
Justin byl jen v trenírkách a měl na sobě trenki Clavin Clein a tak jsem se smála chvíli jeho krásný těo bylo tak užasné že jsem šla k němu a začla se sním líbat a Justin mě chitil do ruky a přitlačil mě ke zdi a líbali sme se a pak mě dal do postele a sundal mi tu košili a já jsem pořád spolůpracovala a pak mi sundal i spodní prádlo a on sobě taki a já pořád jen byla v klidu nebylo to jako poprví už mi to nebylo divný a tak Justin se semnou chvíli líbal a pak do mě parkrát pronikl a kdyš bylo zase po všem tak jsem se zakrila a ještě se chvíli líbali a pak jsem si lehla na jeho ruku a on mě držel a pak usli..
ČTEŠ
1994
RandomElena Thomas - Madison Beer Vanessa Black Kristen Weizner Sofie Gonzáles Justin Bieber- Justin Bieber Ryan Bulter- RYan Bulter Jaden Smith- JAden Smith Alfrédo- Alfrédo Elena je normální holka která chodí z Justine do třídy a pořád jí otravuje z je...