Ráno jsem se vzbudila na Justina ruku kolem mně , otočila jsem se kněmu a on už byl vzůru ,," Dobré ráno" ,," Dobrý ráno" ,," Zblobíš se ještě na mě?" ,," Já nevím" ,," Eleno já tě miluju a přisáhám že to před tím mně strašně mrzí a to tet mě to bolí že sme se rozešli" ,," MNě jedno co bylo předtím ale mrzí mě to že smii to neřekl dří a ještě jsi mi lhal" ,," Eleno prísáh že už se to nikdy nestane" ,," Dobře budu ti věřit" ,," Děkuju milujutě" ,," Já tě taky miluluju" a usmála jsem se na něho a on na mě taky , Justin šel ke blíž a políbil mě a pro mě to byla konečně úleva že se na sebe nazlobíme, jeho rty jsou tak dokonalé, Justin se začla semnou líbat a já jsem spolůpracovala.
Právě tetka jsem z pátky v ložnici a vybírám si chachi momma teplákí červený a bíli tílko a Supry co mi koupil Justin, vzala jsem si spodní prádlo a šla jsem stím do koupelny. sundala jsem ze sebe věci a šla do sprchy, pustila jsem na sebe vaříci vodu a vzala si sprchový gel a roznesla ho po svém tělě a pak si vzala šampon a aplikovala ho do vlasu a pak vše smyla, vzala jsem si ručník a osušila se a vlasi taky, oblíkla jsem si spodní prádlo a pak ti věci, jemně jsem se nallíčila a navonila, vlasi jsem si učesala a dala do drdolu a šla do ložnice, ložnici jsem uklidila a šla za Justinem do obýváku.
Z pohledu Justina
Ráno jsem se probudil trochu dřív a tak jsem se otočil k Eleně a držl jí a Elena se púrobudila a otočila se ke me, chvíli sme spolů mluvili, pak sme spolů líbali a pak šla do ložnice.
Šel jsem do obýváku a zavolala Elenině setřence, říkala že préj příde až na Vánoce dřív ani pozdějc nepříde, na jednou jsem dostal nápat že by sme mohli jít na dovolenou do Španělska , mám tam menčí ostov kde je krásna vila. chvíli jsem nad tím přemýšlel ale Elena už byla vedle mě a dala mi pusu a já jí přijal, Šel jsem do ložnice vzal si šedé pytle který měli na kolenách stříbrné zipsy, bílí triko z dlouhý ma rukávama a modrí Supry co jsem si koupil a ještě si vzal bxerki a šel do koupelny, dal jsem ze sebe prič věci a šel doo sprchy, pustil jsem na sebe vařící vodu a vzal si sprcháč a roznesl ho po svém těle a pak jsem si vzala šampon a aplikoval ho do vlasu a pak vše smyl, vzal jsem si ručník a osušil se, ustojil jsem si boxerki a pak to oblečení, navonil jsem se a nageloval si vlasi a dal je na horu, šel jsem do ložnice a vzal si telefon a šel dolů za Elenou........
Z pohledu Eleny
Právě sedíme na gauči z Justinem a koukáme na filmy, je asi půl 2 odpoledne a je do celá tady nuda ,," Půjdem někam?" ,," Kam TO CHCEŠ JÍT," ,," Třeba na dovolenou" ,," Cože" ,, " Slyšíš" ,," Kdy?" ,," Já nevím v pondělí" ,," A kam" ,," Se neříka šli bysme z partou" ,, " Okey budu doma" ,," Eleno prosím já už to mám připravený" ,," Já nejdu kvůli Ryanovi" ,," Kašli na něho, slíbil že tě nechá" ,," Fakt" ,," Jo faktis" ,," Dobře tak pojedem" ,," Děkuji lásko " ,," Za co děkuješ" ,,"Zato že jsi ta nejlepší snoubenka na světe" ,," Nepřeháněj nebo vezmu zase hadici" ,," Okey už jsem v klidu" ,," To j dobře" dořekla jsem a Justin se sumál a já mu suměv opětovala a Justin se mi přilepil na rty a začal sněma pohibovat a já jsem spolůpracovala, Justin mě jemně kousl do spodní ho rtu a já jsem vzdychla..
Chce se mi jít na nákupi ale nechce semi chodit , pořád myslím na své děti teda jestli náké budu mít , chci aspon jednou bříško a mít z něho radost, chci to dítě krmit a dávat mu veškerou lásku kterou si zaslouží, nad tímhle tím myšlením jsem se rozbrečela ještě že jsem na zahradě a Justin je zase ve studiu a nahrává tam svoje nové album, Je divný být zasnoubená z Justinem Bieberem on je pop spěvák a já jsem normální, určitě to Justin neměl jednoduchý kdyš svojí kariéru začal ve 12 nebo 13 letech, každý den zpívál skládAl,nedostatek spánku pro tak malího kluka který by si nejradči ještě užíval své dětství, tetka je zněho došpělí kluk který má svůj cíl a toje nezdávat se a být sám sebou, je to nejlepší co mě asi potkalo v životě, miluju ho strašně moc ....
Z pohledu Justina
Právě jsem ve své studiu a nahrám novou písničku Hold Tigh musím ukázat tam těm venku že se nevzdám a že jsem pořád dobréj, tam venku jsou milioný kteří ve mě věří a dávají mi energii , při každém koncertě vidím davi holek který by dali i život za to aby byli vedle mě, ale je už pozdě mám svojí vysněnou lásku ze školy na kterou jsem začal chodit, mužu jaždéj den jen děkovat bohu že jí mám a mmužu sní být celí život.
Nahrál jsem tu písničku a pustil jsem si jí nelíbyla se mi a tak jsem vzal text písničky a předělával a hlavě jsem už měl melodii hudby rychle jsem jí začal dělat a už pak začal zpívat a bylo to dobrý, náhrál jsem jí a pak si jí pustil tohle zněho už líp něž to první, video klip nechci a tak tam dám obrázek pauzy, měl jsem jí celou hotovou a tak jsem jí dal na youtube.
Porád jsem ve studiu a už uběhla hodina a už je tam dost schlédnutí a mám stoho dobréj pocit zase jsem odvedl dobrou práci za kterou jsem sám na sebe pyšný.
Mám docela hlad a tak jsem vzal do ruki telefon a objednla 4 pizzi a on řekl že jo atd, položil jsem telefon a napadali mě další inspirace do písniček a tak jsem si vzal rychle sešit a tužku a začal psát abych to nezapoměl....................................
JÁ VÍM JE TO ASI KRÁTKY ALE PROSTĚ UŽ NESTÍHÁM. OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
ČTEŠ
1994
RandomElena Thomas - Madison Beer Vanessa Black Kristen Weizner Sofie Gonzáles Justin Bieber- Justin Bieber Ryan Bulter- RYan Bulter Jaden Smith- JAden Smith Alfrédo- Alfrédo Elena je normální holka která chodí z Justine do třídy a pořád jí otravuje z je...