AHOJKI HOLKI DALŠÍ ČÁST JE TU PRO VÁS, SNAD SE VÁM BUDE LÍBYT, OMLOUVÁM SE ZA CHYBY A PŘÍJEMNÉ ČTENÍ DĚKUJI
Po týdnu
Právě sme před domem a Justin vyndavá kufry a já jsem šla ke dveřím a odemkla je a ve šla do vnitř konečně sme doma, měli sme tam být dva týdny ale Ryanovi měl den propadléj občanský průkaz, a tak sme jeli domů. Sedla jsem si na gauč a pustila si Tv , Justin přišel ke mě a sedl si taky na gauč a pohladil mně po noze a já jem se hned odsunula, pořád sním nemluvím a ani jsem sní od tí doby v posteli nebyla, Mám ho ráda ale asi to sním ukončím a najdu si někoho jinýho než je on.
Vztala jsem a šla jsem do kuchyně si dát něco pod zub, vzala jsem si jenom jablko doma nic nebylo ,,"Mám něco uvařit?" ,,"Né nemusíš nic vařít" ,,"Půjdem za hodinu na nákupi" ,,"Hm" a on se usmál a já jsem vztala a šla na horu do pokoje.
Z pohledu Justina
Sedím na gauči a je mi dost blbě od tí doby co sme se hadali z Elenou už to není takoví jako to bylo před tím mám pocit že dlouho spolů nebudem, už mi nevěří a podle mě se i bojí , jak by se taky nebála kdyš jsem jí dal facku a dost velkou, jsem proště velkéj kokot a hotovo. Koukám na náký debilní film a už mě to nebaví koukat, vypl jsem televizi a šel na horu, otevřel jsem dveře a vešel do vnitř Elena byla bez trika a já se zarazil ,,"Vypadni!" ,,"Né nejdu už jsem tě viděl bez trika" ,,"Hm" řekla a já jsem se usmál a ona se otočila, lehl jsem si a zavřel oči, byl jsem totálně vyčerpaný ,,"Eleno zítra je škola" ,,"Noa co sní?" ,,"Ty nejdeš do školy?" ,,"Né nejdu budu doma náký škkoly atd mě nezajímají" ,,"Ahá dobře jak chceš" ,,"Bež ty " ,,"Já nejdu musím udělat svoje album" ,,"Ahá " ,,"Odpustíš mi?" ,,"Nevím" ,,"Už jsem si to všechno uvědomil nechci tě stratit lásko" ,,"Promluvíme si o tom večer tet jdem nakupovat" řekla a já jsem vztal a šel dolů. Vzal jsem si klíčky od auta a čekal na Elenu, konečně přišla a vypadala krásně miluju jí ,,"Sluší ti to" ,,"Hm díky" ,,"Tak jdem" řekl jsem a ona kívla, zamkl jsem dům a šli sme k autu. Sedli sme si do auta a já nastartoval a vycouval jsem a jel do krámu.
Z pohledu Eleny
Právě sme v obchodáku a Justin něco už půl hodiny vybírá a pořád se nerozhodl jaký těstoviny má vzít ,,"Justineee" ,,"CO?" ,,"Vem všechny 4" ,,"Okey jak myslíš" kdyš sem mu to řekla tak se usmál a já taky a zase vybíral ,,"To snaaad né vem všechno" ,,"Okey" a Justin začal brát od všeho něco já jsem se začala smát, byli sme u sladkostech a Justin to bral na slepo chcípala jsem smíchem a on taky ,,"Už stačí to rovnou kup celéj obchod" ,,"Dobréj nápad, haloooo je tady ředitel/ka" začal křičet přes celéj obchod a já jsem se začal smát šla jsem pro nanukovéj dort a šla k Justinovi a on pořád kříček a já mu o dala do huby a on se zarazil a začal se smát ,,"Válkaaaa" ,,"Auuuu" zakřičela jsem a utekla rychle ven, bouchla jsem se do košíku co tam byl kdyš řekl Justi valká tak jsem se totiž bouchla, šla jsem k autu a tak čekala na Justina.
Přišel k autu a měl plný ruce tašek začla jsem se smát a Justin taky ,,"Vyndeéj ty klíčki" ,,"A kde jsou" v kapse v zádu" řekl a on se otočil a měl je v riflích který měl pod zadek a já mu je dala na horu ,,"Co to děláš?" ,,"Nic nezměn styl" a otevřel jsem auto a kufr , dal tam nákupi a Justin si ti rifle dal pod zadek už zase ,,"Já to nosit na hoře nebudu" ,,"A proč" ,,"Vypadám jak debil" ,,"To vypadáš i tet" ,,"Hm upřímná" ,,"Jo jsem a ty" ,,"Spongebob" ,,"Teším mě pane" ,,"Mě taky" řekl Justin a my se začali smát , nasedli sme do auta a jeli domů.
Právě vyložuji nákupi z tašek a Justin to rovná , Konečně jsem to dodělala a Justin někam šel a tak jsem to dělala já, po půl hodce přišel z dvou pizza a já se usmála ,,"Nech to tak tetka se najíme" ,,"Počkáš už to bude" a Justin se usmál a já jsem konečně všechno měla hotové a Justin vzal talíře a šel stím ke stolů, dal tu pizzu na talíř a já jsem si sedla a začla jíst a Justin taky. Dojedli sme a já všee umyla a uklidila. Měla jsem vše hotový a šla jsem do pokoje.
Právě jsem v koupelně a vzlékám si ze sebe věci, šla jsem do sprchy a pustila na sebe vaříci vodu, vzala jsem si sprchový gel a roznesla ho po svém těle a pak si vzala šampon a aplikovala ho do vlasu a pak vše smyla, osušila jsem a vlasi taky , oblíkla jsem si čisté spodní prádlo a pohodléné kratasi bílé tílko nad pupík a navonila se a učasali si vlasi, šla jsem do pokoje a Justin šel hned po mně do koupelny, lehla jsem si vzala si mobil ze sluchátkama a pustila si písničku, po 25 minutách přišel do pokoje Justin jen v boxerkách a vlasi měl do všech stran a já jsem se pousmála , lehl si ke mě a krásně voněl, sama nevím jestli se zlobit a nebo ho zbožnovat i kdyš něco udělal člověk si zaslouží ještě judnu šanci a já mu jí dám ,,"Tak co odpustíš mi" ,,"Né" řekla jsem co to sakra mluví hlavě mám že jo ale vysloovám né ,,"Lásko prosím odpustmi" ,,"Poslední šance Justine" ,,"Děkuji lásko" a Justin šel ke mě byl na mě a začal mě líbat a já jsem spolůpracovala, po dlouhý době ho konečně cítím na svým těle a dotýká se mně , Justin přestal a šla jsem víc k němu a dala mu ruku na jeho břícho a tak jsem i usla a jen jsem cítila že mě silně drží a dával mi pusu na hlavu.
Z pohledu Justina
Konečně mi odpustila já jsem rád že mi dala konečně poslední šanci nesmím jí zase zkazit protože nechci jí zase stratit jako před tím nechci se trápit ,Miluju jí a na tom se nic nezmění neumím si bez ní svůj život představit zvykl jsem si na ní každý den no skoro leží vedle mně a je semnou doma , Elena mě držela a já jí taky dával jsem jí pusu na hlavu a ona usínala, pak se otočila a už ona spala otočil jsem se kní a šel blíž kní a držel jí a nasával její vůní a usnul....
ČTEŠ
1994
RandomElena Thomas - Madison Beer Vanessa Black Kristen Weizner Sofie Gonzáles Justin Bieber- Justin Bieber Ryan Bulter- RYan Bulter Jaden Smith- JAden Smith Alfrédo- Alfrédo Elena je normální holka která chodí z Justine do třídy a pořád jí otravuje z je...