Jdem do toho?

26 0 0
                                    

Ahoj holki je tu další část :) no snad se vám bude líbit :) předem se omlouvá za chybi :/ přijemné čtení

Z pohledu Eleny

Probudila jsem se na to že mě někdo hladil, a tak jsem se otočila a byl to Justin a byl smutnéj, po včerejšku se ho docela i bojím už to není ten Justin jako před tím, strašně moc si přeju abych si vzpoměla na všechno ale vůbec se mi noc nevrací do paměti. Kéž bych mohla vrátit ten den kdy se to stalo a kdy jsem přišla i o své dítě to mě bolě nejvíc že mojí vinou zemřelo  ,,"Strašně mě to mrzí co se včera stalo" řekl Justina vypadal fakt že ho to mrzí ale poslední dobou se mi jen furt omlouvá a tohle je už špatný  ,,"Justine proč bereš ti blbý látky?" ,,"Podlehl jsem" ,,"Jak si mohl?" ,,"Lásko kluci mi to nabídli no a já to skusil, shawty žijeme jen jednou a chci zkusit všechno, už si to nikdy nevezmu na to ti přísahám" ,,"Justine nechci žít z feťákem" ,,"Přísahám že budu ten normalní jako před tím" ,,"Né nebudeš dneska jdu pryč" ,,"Děláš si ze mě srandu?" ,,"Až se dáš do klidu vrátím se zpátky, a svatbu přeložíme na jindy" ,,"Né lásko prosím nechoť pryč" ,,"Né já půjdu potřebuji být chvíli sama" ,,"A po tomhle se pak uvidí jestli spolů bude dál a nebo né žejo?" ,,"Jo nějak tak" řekla jsem a Justin vztal z postele a šel k oknu a byl hodně smutný bylo mi ho líto nejdu nik budu tady sním stejně bez něho nevidržím ani sekundu jen ho nechám při těch smyslech trošku ho potrápím.

Právě teťka jsem na zahradě a vychutnávám si krásné počasí, teplo miluju nesnáším kdyš prší a nebo kdyš je zima a sněží tohlo obdobý nemám ráda, nejraději mám Jaro a Létooo to by mohlo být celéj rok jenže se to mění. Napila jsem se z kedového pití a zpátky dala na stůl, ten gang musí přestat nechci aby z Justina  byl to co je z toho Chrise?

Z přemýšlení mě vytrhl křikot Justina a tak jsem rychle vztala a šla za tím zvukem, Justin byl na zemi i ze židlí, začla jsem se smát jak debil a on nadával jak debil  ,,"Skurváná židle jebali by to psi! Do píčii!!!" a já jsem se začla ještě víc smát on je fakt debil na židli si vilívá nervi jako je normální ,,"Jsi v pohodě?" řekla jsem ze smíchem  ,,"Vypadám na to? Za dvě hodiny musím jít, Přídu domu a ty tu nebudeš,A navíc padám ze židle jak kokot" ,,"Justine nejdu nikam" ,,"Co?budeš tady semnou? Už se na mě nezlobíš?" ,,"Né nejdu nikam, ano ještě se na tebe zlobým" řekla jsem mrkla na něho  ,,"Lásko promin" ,,"V pohodě" řekla jsem a usmála se na něho a šla kněmu a dala mu pusu  a tvář.

Z pohledu Justina

Já jsem takovéj kokot že to ještě ani svět neví! Musím stěma zmrdama skončit! A to buď po dobrým a nebo zlým, ale vidím to tak že je budem muset zabýt a pak konečně budu mít pokoj od všech těch kokotu!

Za hodinu a půl musím zase zabijet! Ale mě už to sere! Nebavímě to půlku dne strávím tí že zabijím a ostatní debilní věci tohle není život to je trápení.

Už přestanu z fetama a hulením nedělá mi to dobře jsem pak moc agresivní a tak a nechci aby mě Elena opustila díky tomuhle co dělám, ona je můj život moje všechno. Těším se na naší svadbu den co den a na náš společný život až do smrti a hlavně se těším na své první dítě, nechci ho teď ale kolem 21 už by mohlo být teťka ještě né. Sedl jsem si na gauč a zapl televizi a koukal na fotbal.

V tom mě vyrušil můj telefon a tak jsem ho vzal do ruky a na disleji bylo Ryan a tak jsem přejel prstem po displeji a příjmul hovor  ,,"Halo?" řekl jsem  ,,"Čau broo v kolik přídeš?" ,,"No nechce te přít vi? Bude te spát u nás" ,,"No to není špatný nebuse to vadit Eleně?" ,,"Né nebudu" ,,"Dobře tak mi příde už za 12 minut jo?" ,,"Ok broo čekám " ,,"No tak zatím broo" ,,"Serus" a típl jsem hovor  ,,"Elenoooooooooooo!" zakřičel jsem a Elena přišla ke mě  ,,"Hoří? Nebo?" ,,"Příde sem Ryan a Vanessa a budou tady spát nevadí?" ,,"Né nevadí aspoň sní budu tady" ,,"Jájj ste až moc velkú kámoški né?" ,,"Jo vadí? " ,,"Né" řekl jsem a usmál se naní, ona si na mě sedla obkročmo a já se jen pouze usmíval, Elena spojila naš rty v jedny a začli sme se vášnivě a dravě líbat, je tak úžasná pořád tomu nemúžu uvěřit že jsem sní, nikdy jsem si nemyslel že zrovna budu sní tak šťastnéj, kouskl jsem Elenu do spodní ho rtu a zatáhl za něj  ,,"Au!" křikla  ,,"Promiň" řekl jí na rtech  ,,"Miluju tě" řekla Elena  ,,"Já tebe taky miluju" řekl jsem jí na oplátku.

1994Kde žijí příběhy. Začni objevovat