Cože

79 4 0
                                    


Po 5 dnech

Ráno js vztala a viděla vedle sebe Justina a tak jsem se na něho koukla a on se usmàl věděla jsem že ví že na něho koukam ,, " Dobré ráno " ,, " Dobrý ráno Justine" ,, " Eleno tebe báví se na mě koukat? " ,, " Jo baví kdyš spíš jsem strašně roztomiléj" ,, " Co tak to děkuji ale ti jseš nejkrásnějšì" ,, " Nooo to určitě, a kdy už půjdu domů? " ,, " Dneska možná" ,, " Cože já chci domů! " ,, "  Dobrá uvidím co se dá udělat" ,, " Hm!" ,, " Eli musíš to vydržet" ,, " Tobě se to řekne" ,, " Miláčku už vidrž půjdu za doktorem" ,, " Děkuji" ,, " Ti neděkuj" řekl Justin a vztal a dal mi pusu na tvář a já jsem se jen usmála a Justin si vzal triko a šel za doktorem....

Vztala jsem z postele a šla do koupelny. Vzlékla jsem ze sebe své věci a šla pod sprchu. Pustila jsem na sebe vařící vodu a vzala si sprcháč a roznesla ho po své těle a pak si vzala šampon a aplikovala ho do vlasu a pak vše umily. Vzala jsem si ručník a omotala si ho kolem se sebe a na hlavě jsem si udělala turban, šla jsem do pokoje a Justin stál u okna a tak jsem potichu šla ke svý tašce jenže Justin se otočil a přišel ke mě a otočil mě a chitil mě za zadek a já jsem se od něho odtáhla a dala mu facku ,, " Co se stalo Eleno ? " ,, " Nechci aby ses mě tam dotíkal rozumíš mi ! " ,, " Dobře ale zato přeci mi nemusíš dávat facku " ,, " Jo musím protože já nevím jestli to bylo takhle před tím a kdyš bylo tak tetka to tak už nebude ! ,, " Dobře Eleno" ,, " Co říkal doktor?" ,, " Prej tě ještě prohlídne" ,, " OKI" řekla jsem a vzala jsem si tažku a šla do koupelny.

Vzala jsem si na sebe modré pytle a černé tílko a modrou pod pás mikinu a vzala jsem si tažku si líčením a jemně se nalíčila a pak jsem si učesala vlasi a navonila se a šla do pokoje a už tam byl doktor,," Tak jak se cítíš Eleno? " ,, " Dobře, kdy už mužu domů? ,, " Dneska půjdeš ale něco ti musím říct" ,, " A co ? " ,, " Je sto procentní že dítě už nebudeš mít a tvá pamět se ti možná během roku vráti ale stím si nejsme jestí" ,, " Vi si děláte srandu to stím dítětem ! " ,, " Né nedělám snad se vám to podaří ale je vtom jen 2% že budeš mít moc dítě" Kdyš mi to řekl tak jsem šla do koupelny a zavřela dveře a sjela po dveřích dolů a začla brečet . Po 5 Minutách přišel Justin a já jsem musela vztát , tak jsem vztala a Justin přišel ke mě a objal mě a já jsem byla ráda že to udělal, vždycky kdyš mě obejme hned mi je líp a mám pocit žít dál ,, " Eleno nebojse budem mít hodně dětí" ,, " Né nebudem si neslyšel doktora" ,, " slyšel ale tomů nevěř jsou to jen debilní kecy" ,, " Né Justine nejsouto kecy ale pravda" ,, " Eleno uvidíš za půl roku už budem mít překrásnou dcerušku " ,, " Kéž by to byla pravda" ,, " Eleno nesmíš hned myslet na to nejhorší" ,, " JAsně Justine tvoje radi mi jsou kničemu, nikdy nebudu mít bříško a pocit z toho že budu máma" ,, " Prosím nemluv takhle" ,, " A proč mužu mluvit tak jak budu chtít já" řekla jsem a šla jsem do pokoje si zbalit věci......


Z pohledu Justina


Ráno jsem vztal no to že na mě koukala Elena a tak jsem sní chvíli mluvil a pak jsem šel za doktorem se zeptat jestli dneska půjde domů a nebo né, Doktor řekl že dneska kolem půl 12 odpoledne už muže jít domů a já jsem byl strašně rád že dneska půjdem ke mě domů.

Šel jsem do pokoje a šel k oknu a slyšel jsem Elenu jak jde potichu se své tašce a tak jsem se otočil a šel kní a chitli jí za zadek jenže on se naštvala a dala mi hned jen tak facku do cela mi to bylo divný od ní dostat tak do dlouhý době facku a tak sme spolů zase chvíli mluvili a pak se šla převlíct byla strašně naštvaná že jsem jí tam sáhl a tak jsem jí slíbil že už to neudělám a taky neudělám nechci aby pak měla divnéj pocit a stejně už nikdy nebude jako před tím spíš tetka bude jiná náš vztah bude uplně jiný než předtím a nejvíc mě sere to že jí musím lhát . Přišla do pokoje a doktor už čekal naní, Kdyš jí doktor řekl to co mě už asi nikdy nebudeme mít dítě tak jen zůstala koukat a na okrají očí měla už slzy a tak šla do koupelny a zavřela za sebou dveře. Pak jsem šel za ní a šel jsem kní a objal strašně miluju a nechci aby se trápila jako před tím stačilo mi to jak jsem se kní choval a ona trpěla a už se to nesmí opakovat. Trochu sme se chitli a Elena odešla odemně naštvaná a šla do pokoje. Šel jsem za ní ale ona se mi vyhýbala a tak jsem si vzal mobil a šel před nemocnici.

Zavolal jsem jestli je už dům naprostím pořádku a je už prej připravenéj snad se Eleně tak bude líbit a jestli né tak budu v prdeli,,. Šel jsem zpátky za ní a Elena seděla na posteli a měla ruce opřený o hlavu a brečela bylo mijí strašně líto nevím co se semnou stalo že od tho dne co se jí to stalo tak jsem jak vyměnej bojím se oní a před tím mi to bylo uplně jedno, milují a nechci jí stratit a před pár týdnama mi to bylo fuk co sní je a jestli vůbec žije. Sedl jsem si kní a objal jí a ona se ke mě otočila a dala mi pusu ,, " Promin" ,, " Né ti promin že ti to jen zhoršuji" ,, " Justine ti za nic nemůžeš ti všechno děláš dobře jen já jsem jak debil" ,, " Eli prosim tě už nechci abi na to myslela uvidíš že časem je budem mít" ,, " Dobře Justine ale stejně je mít nebudem" a začla brečet a tak jsem jí ještě víc objal a dával jí pusy na hlavu,, " Milujutě Justine" ,, " Já tě víc miluju" a pak si utřela slzy a šla si zbalit ještě věci a já jí pomáhal..


Z pohledu Eleny


Justin chtěl jít za mnou ale šla jsem od něho přič a on si vzal mobil a šel někam, bylo mi strašně smutno a v tu chvíli jsem chtěla zkoncovat ze svým životem ale v tu chvíli jsem přemýšlela o Justinovi a už jsem veděla to že ho miluju a že je od tí doby pořád v mí hlavě a nemužu se zpamatovat z toho že se stala ta nehoda a nejvíc mě štve to že si nemužu zpomenout co bylo před tím , JUstin ví omě skoro všechno ale já nic nejvíc mi vadí to že mám někdy pocit jako kdyby mi v něčem lhal ale nevím v čem, Sedla sem si na postel a opřelasi hlavu a dlaně a začla jsem brečet, PO chvilce do pokoje přišel Justin a sedl si ke mě a objal mě a já jsem se kněmu otočila a dala mu pusu , sním mám tak nádhernéj pocit jeto něco neuvěřitelného jeho objetí je tak nádherný a hned mám lepsí náladu ,," Promin" ,, " Né to ti promin že ti to jen zhoršuji" řekl Justin ,," Justine ti zanic nemůžeš ti všechno děláš dobře jen já jsem jak debil" ,, " Eli prosimtě už nechci abi si na to myslela uvidíš že časem je budem mít" ,," Dobře Justine ale stejně je mít nebudem" a začla jsem brečet a Justin mě objal a bylo mi strašně líp v jeho blízkosti a Justin mi dával pusu na halvu ,, " Miluju tě Justine" ,," Já tě víci miluju" pak jsem se zpamatovala a vztala a šla si pobalit věci.......

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ VŠEM MOC STRAŠNĚ DĚKUJI ŽE ČTETE MOJÍ STORY

1994Kde žijí příběhy. Začni objevovat