Narozeniny

31 2 0
                                    

AHOJ HOLKI TAK DALŠÍ ČÁST, SNAD SE VÁM BUDE LÍBIT, A OMLOUVÁM SE ZA CHYBY, PŘÍJEMNÉ ČTENÍ :)



Vybalila jsem si věci a vzala jsem si modré momma tepláky, bíli tilko z normální vístřifem a černý Supra boty a spodní prádlo a šla jsem stím do koupelny, sundali jsem si věci a šla do sprchy, pustila jsem na sebe vaříci vodu a vzala si sprchový gel co tam byl roznesla jsem ho po svém těle a pak se osprchovala, vypla jsem vodu a vzala si ručník a omotala si ho kolem sebe , osušila jsem a se a vlasi taky, vzala jsem si spodní prádlo a pak to oblečení, vlasi jsem si vyfénovala a pak učesala a vyžehlila trochu jsem se nalíčila a navonila, šla jsem do pokoje a vzala si černou Supra bejsku a vyndala jsem si ostatní věci a odložila si je.. Po dvou hodinách jsem mě už všš hotové i Justina oblečení vzala jsem si mobil sedla si na postel a šla na fb,...


Z pohledu Justina


Elena je pořád na hoře a holki už děláj dort a náký to občerstvení a mi tak rtochu v kuchyni uklízeme a povídáme si, ještě že mám ty dva dárky u sebe v tašce kdybych jí nechal na hoře tak by to bylo na hovno, holki už dáváli na dort svíčky a Ryan nás natáčel na mobil a už mě to docela vadilo stím mobilem se blížil až do huby on není normální už dost dlouho znám a vůbec se nezměnil,,,


,,"Justine už máme všechno hotový" ,," Díky holki máte to umě" ,," Ale prosimtě" řekla Vanessa ,," Už se těším až příde dolů" ,," Počkat slyšíte už jdu dolů rychle se schovejte" řekl Ryan" a schovali sme za ten velký gauč a někdo za roh a já jsem ležel na gauči a holki se smáli a já jí pořád ukazoval at jsou ticho ,," Héj kde ste" řekla Elena a Ryan ukazoval na prstech 3,2,1 tet a my sme všechny vyskočili na horu a řekli " Vše nej k narozeninám" a Elena se usmála a šla ke mě a objala mě ,," Děkuji Justine" ,," Všechno nejlepší" řekl Jsem a holki přišli z kuchyně už z dortem a svíčky byli zapálený a všechny sme zpívali písničku, Elena byla trochu dojatá podle mě , sfoukla sviíčky a holky šli pro dárky a já jsem šel do kuchyně pro ten svůj, holki už byli vedle ní a davalli jí darký a kluci taky, šel jsem kní a popřál jí narozeninám a dal jí to, ona se na mě usmála a sedla si a my taky a rozbalila to moje kdyš viděla ten řetízek oči se jí začli blíštít a na kraji měla slzu koukla se na mě a skočila mi do nááruče a ona mi dala pusu ,," Děkuji" ,," Neděkuj a ukaž zapnuti ho" a dala mi a dala si vlasi na stranu a já jsem jí ho zapl a šla ten druhéj a zůstala jen koukat z otevřenou pusou kdyš viděla prsten tak její usměv byl ještě větčí něž před tím ,," Děkuji Justine vám všem taky" ,," Nemáš zaco Eleno" řekl jsem a ostatní taky ,," Tak tetka je na ředě si dát dort" řekla Vanessa ,," Okey řekli sme všechny a začal sme krájet ten dort a každéj měl kousek dortu,..


Z pohledu Eleny


PRÁVĚ tetka všechny sedíme na gauči a jí me dort, Dneska mám narozeniny a o tom ani nevím kdyby mi to řekl Justin dřímv tak by se na to aspon těšila ale určitě kvůli tomů je ta dnešní dovolená, bylo to žásný kdyš na mě všechny vybafli něčekala jsem too od nich jsem ráda že to tak dopadlo v kruhu kamarádu, od Justina jsem dostala překrasný zlatí řetízek z písmeny JB a diamonatový prstýnek který kdyw jsem viděla myslela jsem že spadnu z toho gauče na zem a už se neprobudím, miluju ho strašně moc a rozhodně tihle narozeniny nikdy nezapomenu at už se stane cokoli, ,," Tak co budem dělat" zeptal se Ryan ,," Nevím něco navrhněte" ,," Máš jen jednou 18 ctiny tak si je musíš pořádně užít" řekla Vanessa ,," Jo to má pravdu " řekl Justin ,," Okey tak si za tancujem a pak dáme aspon 2 flaški" ,," Tak konečně si udělala něco zprávnýho" řekl Ryan " ,," Jo chci trochu opít" ,," Tak si mi líbíš" a přišel ke mě Ryan a objal mě a já jeho taky, někdy je Ryan v pohodě ale někdy je až dost protivnéj.


Justin pustil nákou písničku a byla fakt dost dobrá dal to na plný pecki a z holkama sme začali tancovat a kluci se na náš dívali a Justin se usmíval, kluci furt do sebe strkali a ukazovali na nás , Justin se začal smát a přišli knám a začali taky tancovat, och můj bože Justin umí nádherně tancovat a ostatní kluci taky , v tanco sme se rozdělila na holki kluci a každééj tancoval zvlášt, byla jsem na řadě já a já jsem nechtěla jíst ale Kristen mě postrčila a tak jsem začal tancovat a ta písnička byla od Malumi passarla Bien (Nevím jak se to píše) a tak jsem se rozjela a Jusin přišel ke mě a byl za mnou a dělal tu stejnou vlnu v tí písničce Beaty and Beat a já jsem pak jsem přestala, sedli sme si na gauč.


Justin z Ryanem přinesli vodkku a začali nalívat do panáku , Justin mi podal tu vodku a hned jsem jí do sebe dala ,," Frajerka" řekla Vanessa ,," Ani nééé" ,," Ale jo jseš ami já tekhle nepiju" ,," Ale prosimtě" A ona se na mě usmála a já není taky ,


Justin a Ryan taky pili ale už hdoně Alfrédo tolik nepil jako oni dva oni už pili moc a už jsem se chtěla jít prič ale holki mě zastavili ,," Jdem vem Eli" ,," Jo jdem " ,," Tak pojd te holki" řekla Vanessa a já jsem se naní usmála a ona na mě taky , Šli sme ven kde byli samí palmi a tak sme si ta¨m sedli na písek a mluvili sme ,,"Už sis na něco od tí doby vzpoměla?" ,," Jo na první rozchod z Justinem" ,," Ahá si musela být na něho naštvaná ten den" ,," Jo byla ale jak se někdo muže zlobit na tak dokonalího člověka" ,,"to máš pravdu potkalo tě šteští a nesmíš ho stratit" ,," Jo to máš pravdu Sofi" a ona se na mě usmálaa, po hodině sme šli pak do vnitř a kluci byli vedle sebe a fotili šli sme blíž kním ,," Ouje tady je ale teplo" a holki se začali smát a Justin taky ,," Héj klídeček mi nejsme buzny" řekl Ryan ,," Ale někdy se tak kámo chováš" ,," Bieberová klid" ,," Já nejsem Bieberová ale THomasová koště" ,," Hé Elinka se nám rozčílila" ,," Jo vole už mě sereš" ,," Hele ona to dokonce umí i sproště mluvit" usmála jsem se a šla jsem do kuchně a vzala vodu z flaškou Ryan byl otočnéj k Justinovi a já jsem šla k Ryanovi a vyla jsem na něho celou vodu ,," Jáájj" ,," Tady máš" ,," Já jsem to věděl že něco udělá" a Justin a Alfrédo dostali záchvaty smíchu a holki takyy............................


POKRAČOVÁNÍ PŘÍSTĚ SNAD SE VÁM LÍBYLLA

1994Kde žijí příběhy. Začni objevovat