jasně?!

35 2 0
                                    

Z pohledu Eleny

,,"Jak jako na všechno SIS vzpoměněla?" zeptal se Justin a já se na něho koukla a nadzvedla obočí ,,"Jak na všechno?" ,,"Jo na všechno ti hajzle" ,,"Pamatuješ jak SME seděli na lavičce. Mluvil si semnou o tom že chceš semnou  zůstat a chceš vychovat dítě semnou, no pak mě srazilo auto, v nemocnici jsi mi úplně lhal , dělal si ze mě debila. Všechno co jsi mi říkal byla lež, stáhl si na mě ruku, urážel mě a nadával, už pro mě nic neznmenáš jsi ubohý, nechci aby si ti byl v mém životě nezasloužíš si to" ukončila jsem to a koukla jsem na na Ryana který furt dělal očima abych se koukla na Justina, a ten brečel na lítost je pozdě řekla jsem si v duchu sama pro sebe ,,"Takže je konec jo?" ,,"Jo je " ,,"Stejně přiležeš " ,,"Jasně?! Myslíš si že budu tak hloupá a vrátím se zpátky k člověkovy který mi lhal, o tom že jsem si ho vzala , že nikoho nemá. Co víc dodat? Vlastně díky tobě jsem pryšla o dítě a nemůžu mít děti! Díky!" prskla jsem na něho a vstala, šla jsem ven ale někdo mě chitil za zápěstí a vrátil mě zpět ,,"Dělal jsem to proto aby jsi byla šťastná a nechtěl aby jsi SIS na to špatný vzpoměla" zašeptal mi do ucha a já ho od sebe odstrčila ,,"Dost! Už nechci slyšet nic! Samá lež na lží! Už tě nikdy nechci vidět!" Zakřičela jsem na něho a on si jen povzdichl ,,"Chtěl jsem aby jsi byla šťastná" řekl a já se vimanila z jeho sevření a šla ke svému autu a odjela pryč...

Je už konec nemám se sním o čem bavit, vystoupila jsem z auta a šla do svého malé holčičky bytů. Zatím nemám nic svého tak musím čekat až mi schvali hypotéku a začnu jinde a v jiném městě. Sedla jsem si na gauč a pustila jsi televizi, nevěřila jsem svým očím Justina zatkli!!! Policie byla před jehož domem. Všechny odvezli všechny jsou podezřelí z únosu, najednou mi začal znonit mobil tak jsem si ho vytáhla z kapsi a přijmula hovor ,,"Ano?" ,,"Paní Elena
Bieberová, rozená Beerová?" ,,"Ano jsem to já." ,,"Dobrý den, tady kriminálka. Máme tady vaše ho manžela a vaše kamarádi. Pan Bieber řekl že svámá nežije delší dobu. Potřebujeme váš výslech. Mohla by jste se dostavit na kriminálku?" ,,"Ano mohla , dnes?" ,,"Okamžitě" ,,"Dobře ,. Naschle" řekla jsem a típla hovor sakra co mám dělat? Nic.... Vytáhnu je s toho. Nastoupila jsem do auta a rychle jela.

Vystoupila jsem z auta a šla ke dveřím, zatáhl jsem za kliku k sobě a otevřela dveře, vešla jsem do vnitř bylo tam hodně lidí ,,"Paní Bieberová?" Řekl ňaký muž za mnou ,,"Ano?" ,,"Dobrý den, jsem pan Brown" řekl a podal mi ruku ,,"Dobrý den, Elena Beerová" přijmula jsem jeho ruku a potřásli sme si němi ,,"Pojďte semnou, kolega vám dá ňaký otázky na který bude odpovídat pravdivě. A pak se uvidí zdá váš manžel půjde zpět mezi lidi a nebo za, velkou zdi na pár let" řekl a mě se udělalo s toho špatně, šla jsem do místnosti znáte to z filmů ta velká místnost kde je to velké zrcadlo za kterým stojí pár debilů a odposlouchají výslech, najednou jsem tam viděla Vanessu, pak Ryana a poslední byl Justin sakra!!!! .. .

,,"TadY" řekl ten muž a otevřel mi dveře, seděl tam ňáký mladý muž ,,"Posaď te se" řekl ten Brown ,,"To je ona, kdy by náhodou dáme jí na detektor lži" šeptal mu ale já jsem to slyšela , ten Brown odešel a ten muž se na mě podíval, byl mi povědomí připomíná mi jednoho kluka který bydlel vedle mě myslím si že jse jmenoval Erik ,,"Dobrý den.. Paní Bieberová" ,,"Dobrý den... Už Beerová" ,,"Jak Beerová, tady je Bieberová" řekl přísně ,,"Ano, ale dnes jsem podepsala u Justina doma papíry o rozvod" odpověděla jsem, a on se usmál ,,"Takže, dnes jse te byli spolu?"  ,,"Jako inteligentní člověk, by jste se měl představit" řekla jsem a on je podzvedl obočí ,,"Chytrá jste, jsem Erik Black" já to věděla že to je on, z blbého kluka se stal policajt pro kriminálku Hmm, sen každýho kluka skoro většina no ,,"Zopakují vám, vaší další otázku. Dnes jste byla ze vším manželem celí den?" Zeptal jse nedala jsem na sobě nic znát a hned odpověděla ,,"Ano, byla jsem sním celí den" ,,"Dobře, dnes jste přijela?" ,,"Ne žiju tam sním. Sice v jiném pokoji a nezajímame se moc o sebe. Ale pořád bydlíme spolu" ,,"Já že, sem byl informován o tom že jste přijela dnes ve 14:56 takže jak, to bylo?" ,,"Ano přijela jsem, byla jsem se uklidnit... Protože jsem se z Justinem a jeho kamarádem Ryanem hnedka ráno pohádala. Kvůli rozvodu určitě si dokážete představit jak hrozné to musí být. Oba procházíme těžkým obdobím. Sem tam hádky, pak usmiřovací sex znáte určitě že? " Řekla jsem a čekala na jeho odpověď ,," Dobře, takže z Justinem jste pod jednou střechou?" ,,"Ano" odpověděla jsem , snad tohle projde a pustí je všechny ,,"Neví te náhodou o ňakych problémech Justina z mafií?" Tak je a je to teď co? Co mám říct ,,"Určitě nic, vím o každým jeho kroků vše mi říká dokonce si vyžaduje povolení do baru nebo clubu a všude jsem sním já beze mě neudělá ani krok vážně v žádné mafií není to vím " zalhala jsem snad uvěřil ,,"Dobře, můžete odejít tohle by stačilo" řekl a hned sem odešla.

No jestli tohle dopadne dobře tak budu mít s toho radost, pokuď ne budu v tom i já, za lhaní a navíc je to trestní lhát. Po chvilce přivedli Ryana a Justina v poutech do další místnosti bylo mi jich opravdu líto , Viděla jsem Vanessu jak jí pustili a šla hned za mnou ,,"Tohle skončí špatně uvidíš" řekla a začla brečet, objala jsem jí a řekla jí ,,"Neboj se , vytáhnu je z toho... Vás všechny" ,,"Říkali tě tě dají na detektor lži" no tak jsem v háji sakra! ,,"Co teď?" Odtáhla jsem si od ní a sedla si a ona také ,,"Nesmíš se bát, musíš mluvit pořád stejně i kdyby to milión krát z opakovali, a hlavně to chce klid" ,,"Jasně, chápu" ...

Detektor lži je za mnou teď jenom čekám na testy ,,"Pojďe dál" řekl Erik a hned jsem tak udělala ,,"Vaše testy nic neprokázali , váš tep je všude stejný. Takže jste nelhala" ,,"Ano, vím že jsem mluvila pravdu" ,,"Měli jsme další svědky . Také řekli že Justin by nebyl schopen mafiánství" ,,"Takže?" ,,"Pustí me ho..  ale jedno velké ale pořád zůstává a bude všechny hlídaný. Pořád něco nesedí, momentálně nemáme důkazy a všechny důkazy co jsme měli padli takže ho musíme pustit, samozřejmě i Ryana" ,,"Já vás chápu" ,,"Dobře kontakt na vás máme takže kdyby něco najdu si vás. Může te jít" ,,"Dobře, naschle" řekla jsem a odešla.

Vyšla jsem s te budovy pryč, byla mi tam s toho všeho špatně nesnáším tyhle místa. Celí večer je pryč no úžasné. ,,"Eleno?" Řekl známí hlas za mnou, byl to on. Justin.... ,,"Ano?" Řekla jsem a netočila se za sebou přeci mu neskočím do náruče jen protože že ho zadrželi ,,"Otoč se prosím ke mě" zaprosil jse ale stejně nic, chytl mě za loket a otočil si mě k sobě ,,"Co to děláš!" Vyprskla jsem na něho a on nic, leskli jse mu oči , bál se... ,,"Myslel jsem že je konec. Moc sem se bál že tě neuvidím. Hlavou mi běhali myšlenky že jsem tě Stratil, že na mě zapomeneš . Že si zasložíš rodinu a znovu se vdáš a bude nosit jiné příjmení než to moje" řekl a koukál se mi pořád do očí, tyhle slova byli od něho vážně pěkně ale jsem tak zničena a sklamáná že tyhle slova semnou nepohli ,,"To jse stane k tak, na to jsi nemusel sedět v base" řekla jsem bez jediné emoce ,,"Prosím dej mi šanci. Dej mi šanci to napravit" ,,"Ne je konec" ,,"V den kdy jsi stála z Malumou jsem se tě snažil ochránit. Nechtěl jsem aby se nám všem něco stalo. Řval jsem na tebe a urážel tě ale to všechno kvůli tomu abych nás ochránil. Pak jsi nepřišla ani domů hledal jsem tě ale marně. Když jsi dojela do města měl jsem za to že jsi z jiným. Tak to řekla tvá sestřenice" ukončil svojí dlouhou řeč ale pořád nic, nejde to a jsem za to ráda už nejsem ta hloupá holka která se bála každé ho slova teď mi je vše jedno ,,"Proč jsi mi v ten den nezavolal? Ano bál jsi se to pěkné. Ale já tam zůstala sama vy jste všechny odešli . Tebe jsem vymazala ze svýho života ty tam nepatříš nechci tě už nikdy. Nikoho jsem neměla, i kdyby může ti to být jedno" ,,"Pořád jsme se nedozvedli jsi má žena" ,,"Podepsala jsem papíry u tebe doma!" Zvýšila jsem na něho hlas, co to kurva má být? ,,"Papíry byli falešný. Jen proto abych tě viděl prototo ty papíry" ,,"Aha tak se rozvedeme offiko" ,,"Bez mého podpisů nemůžeš" ,,"To se uvidí"

Řekla jsem a šla jsem ke švů autu, co jsi sakra myslí ? Že si bude pořád semnou hrát? Copak jsem jeho panenka na hraní? Neeee! Už dávno ne! Jsem člověk! Který dělá chybí a ponauči se sice pozdě a ale ponauči, každý dělá chybi. Každý šlápne do stejné řeky sto krát i když ví že je to špatně, tohle skončí rozvede me se ,,"Elenoo" zaťukal mi na okínko Ryan, lekla jsem se ,,"Ano?" A stáhla jsem ho dolů ,,"Nesmíš jít k sobě, jsme soudně hlídaný všechny" řekl tak to je super! ,,"Co mám dělat?!" ,,"Buď půjde Justin k tobě domů, nebo ty k nám" ,,"Tohle je vše kvůli vám! " Řekla jsem a odjela jsem , kam? No přeci před Justina dům!!! ..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 15, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

1994Kde žijí příběhy. Začni objevovat