Z pohledu Eleny
A dnešek je tu asi umřu tohle jsem totálně posrala jestli to nepomůže tak se na místě fakt zabiju! Ale myslím že to bude dobrý až na pár věcí, to mi dělá hrůzu. Právě teťka jsem v pokoji a vybírám si věci, nebaví mě a proto jsem si vzala černý momma tepláky k tomů bíle upjaté tílko a černý adidasky. Šla jsem do koupelny a učesala si vlasy a navonila se šla dolů za Justinem a Ryanem, Vanessou.
Sešla jsem schody a namířila si to do obýváku odkud šel hlasitý smích no jen Justina ,,"Čauu" pozdravila jsem je všechny 3 se na mě koukli a usmáli ,,"Čauuuuu" řekli všechny na jednou při čem jsem se musala usmát, sedla jsem si na gauč vedla Justina a dala mu pusu na tvář ,,"Lásko dneska odpoledne jdeme já a Vanessa na nákupy můžu jít sní?" Justin se usmál a protočil očima ,,"Ty se mě ptáš? Kolik ti je?" ,,"Jo ptám, nevím asi 45?" ,,"Lásko můžeš mě jedno ale hlavně dávej te na sebe pozor" řekl přísně ,,"Neboj se" řekla jsem a dala mu pusu na rty.
Z pohledu Justina
Je bomba že dneska mám až do půl 9 večer volno, furt lepší tak než jít vždycky kolem půl 3 odpoledne a vrátit se v 10-11 večer. Ryan u nás budu delší dobu, důvod Maluma má ňákéj skurvenéj plán a to zabít všechny kdo je z Chrisem, to znamená že to odnesou i ti co nebyli v gangu takže rodiny a naše lásky, chtěj aby sme se trápili než nás zabijou ale já svojí lásku odvezu daleko a nechám jít a až zabiju toho kokota půjdu za ní a budu už jen sní.
Právě teťka jsem v kuchyni a nevím co uvařit, tohle myšlení co mám vařit mě nebaví,proto jsem dal kuře do trouby a nechal ho upýct, a tvářil jsem brambory. Měl jsem to hotový a všechny přišli do kuchyňe a Eleny ruce se mi omotali kolem pasu a já se kní otočil usmál se ,,"Krásně to voní" řekla ,,"Jojj dáš mi pusu?" ,,"Joo dám baby" řekla provokativně, přiblížíl jsem se jejím trům a hned je spojila v jedny. Jejich rtů se nemůžu nabažit miluju jí s celí ho srdce. Odtáhla se odemně a já jí plácl po zadku kdyš odcházela ke stolu.
Dojedli sme všechny a Ryan se pořád směje asi mu fakt totálně jeblo ten kluk by si měl zajít k doktorovi a to co nejdřív bude se to horšit a horšit mimoň ,,"Ryane co si dneska dělal?' zeptal jsem se ho a on se usmál ,,"To ten včerejšek to na hoře a dnešek" řekl a uchetl se, joo tak takhle to Ryane zavidíš že jsem si včera zasunul ale on né no počkej ti blbečku říkalo moje podvědomí ,,"Žere tě to že ti dvakrát za rok a já kdy chci?" řekl jsem povýšeně ,,"Ty seš kokot" řekl Ryan a já se usmál ,,"Né to ty seš kokot směješ se nad pičovinou" zvýšil jsem hlas a Elena se na mě koukla tím svým výrazem ať přestanu a já se hned hodil do klidu, tohle to je přehnaný Elena mě už ovladá, a nad tímhle jsem se usmál ,,"Justine mi už jdem" řekla Elena ,,"Jo dávej te na sebe pozor" ,,"Neboj lásko" ,,"Dáš mi jěště pusu Shawty?" a ona šla ke mě a dala mi pusu a šla z Vanessou pryč.
Z pohledu Eleny
Moje pocity bojím se a to hodně, nevím co mě čeká ale vím jedno že ze mě budu monstrum! Čekám na letišti už dobrou hodiny a abych řekla pravdu nebaví mě to bolí mě nohy ,,"Už jdouu" řekla Vanessa a já jsem si povzdychla a už byli u nás, Maluma se na mě koukal jak kdyby mě viděl poprví ,,"Čaute holki" řekli vsechny na ráz ,,"Ahoj" ,,"Čau" pozdravili sme na stejno z Vanessou ,,"Tak jdem někam kde si to všechno vijasníme" řekl Maluma a chitil mě za loket a táhl mě jak psa za sebou ,,"Kurva pusť mě!" zakřičela jsem na něho kdyš sme byli u auta a nikdo jiný tam auto neměl ,,"Tak jak to bude" zeptala se Vanessa a on mě konečně pustil ,,"No, vi dvě ste určitě z Chrise gangu a chce te nás zabít, takže se radči přiZnej te že nás chcete zabít" ,,"Héj klid! Mi chceme zabít Chrise a jeho lidi" řekla Vanessa a já se na ní podívala a probodávala jsem jí pohledem ,,"Tak dobře, vyžkoušime si vás, hned teď tamhle ti dva zabijete" řekl Maluma a dal Vanesse pistol a ona bez zaváhání střelila toho chlapa a on šel k zemi a tu pistol mi dala do ruky a já nevěděla co dělat ,,"Efmm... No bolí mě ruka nemůžu ho střelit" ,,"Áá takže výmlula si neskušená, buď střelíš do něho nebo já do tebe" řekl v klidu Maluma a já se na něho podívala a kívala hlavou do stran že né ,,"Já nemůžu" ,,"Baby každej ví že to chceš udělat tak kurva výstřel!" ,,"Néé!" zakřičela jsem a vystřelila jsem? Sakra já jsem kráva blbá! Já jsem asi zabila člověka! To snad né ,,"Hodná holka" řekl Maluma a políbil mě na krku a já jsem do něho celou svou silou strkla a dala mu facku ,,"Jestli ještě jednou na mě šahneš nebo mi uděláš to co teťka zabiju tě! Rozumíš!" zakřičela jsem na něho a na jeho obličeji si povrával usměv ,,"Ale noták ti nedokážeš mě zabít důvod si slabá jako Justin a ty další debilové" ,,"Sklidni hormóny!" zakřičela jsem na něho ,,"Jsi z Justinem tak tady nehraj že ho zabiješ " ,,"Ona sním není" rychle řekla Vanessa ,,"Jak jako není?" ,,"No není podvedl jí" ,,"Je to pravda Eleno?" ,,"No jo je" ,,"Dobře dobře ale jestli mě vodíte za nos tak chcipnete a vaše lásky se na to budou koukat" řekl a já jsem zalapa po dechu, musím toho Chrise zabýt co nejdřív nebo to skončí semnou špatně, proto jsem radči zalhala nechci aby se Justinovi něco stalo.
Bylo sme na střelnici a zkoušeli střilet, já jsem dala 6 ran do srdce a 2 do ruky a 1 do ruky takže žadná sláva, nevím proč ale tohle to co dělám je špatně, kdyš jsem střelila toho chlapa a viděla že je na zemi byl to zvláštní pocit, ale asi se Ze mě budu postupně monstrum. Právě teťka jedeme domů a dneska v 9 večer nás čeká menší práce a bojím se jí důvod zabijení. Konečne sme zaparkovali před domem a já hned vystoupila a šla do domů.
,,"Už sme doma!" zakřičela jsem aby mě slyšeli a do před síně přišel Justin a Ryan ,,"Kde ste byli tak dlouho?" ,,"Procházet obchody a šla jsem se kouknout na svatební šaty" ,,"Už víš jaký?" ,,"Né ale brzy si je už koupím" ,,"Volal jsem svý setřence a ona nám svatbu organizuje" ,,"Dobře ale ať to není přehnaný" ,,"Musí protože chci aby ta svadba byla nejlepší na světě" ,,"No to se bojí" řekla jsem a šla jsem k němu a objala ho a dala mu pusu, jajj ty jeho rty přímo miluju ,,"Lásko dneska v 9 musím ven" ,,"A kam?" ,,"No z holkama do klubu" ,,"Ahá do klubu joooo?" to jak to řekl jsem se musela zasmát ,,"Baby neboj žádný kluci i kdyš bych mohla" řekla jsem mu naschvál aby se rozčílil ,,"Oks tak já taky potom ňákou děvku" řekl a já ho bouchla do břicha ,,"Jestli přídu domu a bude tady ňáká kurva tak pak půjdeš do prdele" a on se usmál ,,"Mám tebe lásko" šeptl mi do ucha a dal mi pusu.
Pokračování příště, snad se vám aspoň trochu líbila :) omlouvám se za chyby :/ jestli máte nápady jak to zlepšit pište do zpráv ;)
ČTEŠ
1994
RandomElena Thomas - Madison Beer Vanessa Black Kristen Weizner Sofie Gonzáles Justin Bieber- Justin Bieber Ryan Bulter- RYan Bulter Jaden Smith- JAden Smith Alfrédo- Alfrédo Elena je normální holka která chodí z Justine do třídy a pořád jí otravuje z je...