Proč!Sakra já!!

129 6 2
                                    

Kdyš jsem si přestala z Justinem spát tak jsem sešla dolů si vzít něco pod buz a pak šla zpátky na horu a dala jsem si telefon na nabiječku a šla konečně spát.

RÁNO

Ráno jsem vztala na rámus mi setřenky kdyš něco dělala tak jsem vztala celá ospalá a šla rovnou do kouplny dala jsem ranní svrchu a udělal jsem si raní hygienu.Kdyš jsem byla vysprchovaná tak jsem se lša převlíct a vzala jsem si černé tepláki kterí byli napodobeny jako střecové rifle a vzala jsem si bíle tílko a černou miniku a modré converski vzala si tažku a telefon a šla jsem co nejrichléjc na bus jen abych se nesetkala z mojí setřenkou.

Z POHLEDU JUSTINA

Kdyš jsem ráno vztal tak se mi nechtělo do školy a tak jsem se roznýšlel jestli mám jít a nebo zůstat doma po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodl že půjdu a bych mohl přemluvit Elenu a tak jsem vztal z postele a šel jsem rovnou do koupelny a dal jsem rychlou ranní sprchu kdyš jsem se vysprchoval tak jsem še oblíct vzal jsem bíle rofle a dal je po zadek k tomu bílé tílko a černvou košili která byla jako triko a vzal si bílé SUPRA baty vzal si telefon a peníze a šel jsem z chutí na bus ,Kdyš už přijel tak jsem nastoupil šel si sednou a jeli sme k další zazstávce.

Z POHLEDU ELENY

Kdyš přijel bus tak jsem nastoupila a byla jsem ráda že semnou nejela moje setřenka a tak jsem nastoupila a kdyš jsem šla si sednou tak jsem viděla Justina uplně vysmátýho a tak jsem si ho vůbec nevšímala a sedla si vzala si telefon a vzala si sluchátka a pustila si nahlas písničku a poslouchala

Kdyš sme byli u školy tak jsem rychle vystoupila a šla do školy,Ale kdyš jsem šla tak každá holka a kluci taky na mě ukazovali a šlyšela jsem tohle: Hele koukněte to je naše Elena která se včera robrečela jak malá holčička jen kvůli tomu že nechtěla sex a já jsem rychle utekla na záchod opřela se o zed a zjížela jsem z brekem po zdi a sedla si.

A najednou přišel Justin a "řekl" Co tady děláš a proč brečíš a jáá jsem se na něho koukla a "řekla" Nic jen nechci jít do třídy protože se to každéj dozvěděl že jsem e nenechal od něho od pannít a Justin si přisedl ke mě a "řekl" Nojo někdy je to težký ale pot a ser na všechny a bud sama sebou a tak jsem vztala a šla do třídy bylo to tak trapný a ponižujicí jít tam a být stěma lidma v jední třídě a tak jsem se vykašlala i na učení a vzala si telefon a radči si poslouchala písničky,Kdyš nám zkončila hodina tak sme měli zase taneční telocvik kvůli Justonovi a tak sme šli a zase se učli 4 hodiny tanec na jeho písničku a první hodinu jsem sním tancovala a další jsem si pustila svoje a tancovala podle sebe a bylo mi hned líp kdyš jsem začla tancovat prostě kdyš mi je nejhůř tak mi pomuže bud tanec a nebo hudba

KDyš sme skončili ve škole tak na mě čekal bratránek a tak sme jeli domů kdyš sme dojeli domů tak všede byl zase nepořádek a já jsem si připadala jak ňáká uklízečka která jen pořád uklízi a vaří a pořád do kola a tak jsem všedu uklidila a u vaříla špagety a šla jsem se koukat na ňáké horrori kdyš jsem si pustila film tak mi přišla sms od Justina.

Justin: Tak co jak dlouho budu čekat až přídeš a konečně se po milujeme?

Elena: Nevím ?

Justin: Cože co se stebou stalo že píšeš nevím?!

Elena: Tak prostě nevím nebaví mě pořád si stebou psát o tom kdy přídu dej radči jinou tému prosím :)

Justin: Hm ňáka naštvaná tak dobře.Co bysi udělala kdy bi si ke mě přišla?

Elena: Nic a ty

Justin: Kdy by si přišla tak bych tě vzal za ruku a šel steou do mého pokoje

1994Kde žijí příběhy. Začni objevovat