Kdyš jsem se od něho odtáhla byla mi pořád strašne ,, " Eleno je ti dobře" ,, " Jo je" ,, " Nelžeš mi ? " ,, " Né nelžu" ,, " Pamatuješ si něco ?" ,, " A jako co? " ,, " Třeba to jak sme se seznámili" ,, " Nevím a ja sme se seznámili?" ,, " To neřeknu" ,, " Okey stejně si spomenu!" ,, " Dobře ale taki si možná ani nezpomeneš" řekl Justin a on se ke mě přibližoval a chtěl mi dát pusu a já mu dala malou facku ,, " Ale povahu máš pořád stejnou" ,, " Hm to kdybich věděla jaka jsem byla tak bych byla ráda ale já si pamatuju jen jak si mě žádal o ruku a ten náraz" ,, " Uvidíš spomeneš si lásko" řekl Justin a do pokoje přišel doktor ,, ' Tak vidím že si ho pamatuješ" ,, " Já si pamatuju to že jsem měla dítě a Justina" ,, " A ostatní co si prožila před týdnem nebo v čera nevíš ? " ,, " Né nevím, a mužu jít už domu" ,, " Ste se zbláznila dneska nikam nejde te zůstane te tady a zítra možná ale kdyš vám nebudu dobře tak tady zůstane te! " ,, " Hm tak dobře" řekla jsem a doktor šel přič a Justin šel ke mě a dal mi pusu a já jemu taky ,, " Já ti přinesu věci" ,, " Jo dobře , ale přìdeš" ,, " Jo přìdu lásko" a Justin se na mě usmál a šel prič.
Vztala jsem z postele a šla k oknu a viděla jak Justin jde k ňákymu autu a tak jsem si otevřela okno a koukla se dolů a najednou se mi udělalo špatně a tak jsem zavřela okno a šla ke dveřím a šla jsem dolů před nemocnici.
Z pohledu Justina
Byl jsem rád že mě poznala až na jmenou miluju jí a neodpustil bych si kdyby se sní něco stalo asi tak 10 minut sme si povídali a pak začla brečet a tak jsem šel kní dal jí pusu a ona mě taky a pak jsem jí objal..
Pak sme ještě spolů mluvili a doktor přišel do pokoje a somozdřéjmě Elena chtěla jít domů jenže doktor jí nepustil a možná zítra ale jáá stím počítám až tak za 3 dny. Šel jsem kní a dal jí pusu a objal jí a šel jí domů pro věci,.. Venku na mě už čekalo auta a tak jsem nastoupil a jel kní domů. Její střenka byla doma a byla celá vystrašná ,, " Kde je Elena" ,, " Strazilo jí auto a stratila pamět , pamatuje si jen to jak jsem jí žádal o ruku" ,, " Vidíš co si sní udělat ti čurákuu ! " ,, " Ona šla přes chodník a ňáká kráva zasrána jela moc rychle a srazila jí takže nesváděj vinu na mě" ,, " Mu žeš za to jen ti protože ona se kvůli tobě trápila a takhle z končila!" ,, " Héj slyšíš mě vůbec? já jsem já požádal o ruku mi spolů sme hááálo!" kdyš jsem jí to dořekl tak neřekla ani slovo a jen dala dolů hlavu ,, " Připrav jí věci!" řekl jsem její setřence ,, " Jo počkéj" a šla na horu a já jsem napsal jednomu známí mu at mi připravý dům kde budem já a Elena.
Jsem tady asi hodinu a něco a její chytrá setřenka je pořád na hoře ,, po 10 minutách konečně přišla i stou taškou ,, " Co tam dělala tak dlouho?" ,, " Nic balila jsem to co je potřebný!" ,, " Okey zítra zaní přit kolem půl 12 odpoldne" ,, " Dobře a díky že jsi tam sní" ,, " Takže už nejseš na mě nasraná?" ,, " Né nejsem" ,, " OKey tak já jdu čau" ,, " Ahoj" domluvili sme a šel jsem za ní do nemocnice.
KDyš jsem už byl v nemocnici tak jsem potkal doktora a on šel ke mě ,, " Pane Biebere bude tady 3 dny a pak jí propustíme" ,, " Dobře " ,, " A dávejte naní pozor abi nekrvácela " ,, " WTF? ,, " Co to je zavíraz?" ,, " JAk jako aby jí netekla krev? " ,, " Ona potratila a tak jí hlídej ! ,, " Dobře " řekl jsem a šel za ní.
Byl jsem už v jeím pokoji a Elena byla před oknem a tak jsem šel kní a bjal jí a ona se lekla a otočila se ke mě ,, " KDe si byl tak dlouho" ,, " Balil jsem ti věci" ,, " Ahá tak mi dej tu tažku" řekla a dal jsem jí tašku na postel a ona si vzala věci a šla stím do koupelny.
Z pohledu Eleny
Kdyš přišel přišel ke mě Justin lekla jsem se a kdyš mě objal bylo mi hned líp cítila jsem jeho lásku a ochutu ke mě proště vím jedno že ho miluju a štve mě to že si nepamatuju to co bylo před tím. Justin mi dal tašku na postel a já jsem sní šla do koupelny. Vytáhla jsem si pohodlené tepláky a tílko a položila to na takoví stůl a dala si rychlou sprchu. Byla jsem hotová a oblíkla jsem si věci a šla a Justinem.
Přišla jsem do pokoje a Justin se na mě usmíval a já jsem mu usměv opětovala šla jsem k němu a on mě chitil kolem pasu a já kolem krku ,, " Miluju tě" ,, " Já tebe taky JUstine i kdyš nevím co bylo před tím" řekla jsem a udělalo se mi zase špatně a zase jsem měla tmu a viděla jsem první polibek z JUstinem ,, " Lásko je ti dobře" ,, " Jo jen jsem viděla zese něco" ,, " A co jsi viděla" ,, " Naše první pusa" ,, " Lásko ti jsi fakt viděla naší první pusu?" ,, " Jo proč se tak diviíš?" ,, " Jen tak " ,, " Justine jsme spolů dlouho? " ,, " Jo jse me , proč pak" ,, " Jen tak cítím jako kdyby sme delší dobu spolů nebyl nelžeš mi náhodou? " ,, " Pane bože jak bych ti mohl lhát" ,, Né Justine nechci abysis to bral za zlý jen se prostě ptám" ,, " Lásko sme spolů už dlouho i kdyš o tom nevíš a určitě bych ti nelhal" ,, " Dobře věřím" řekla jsem a šla jsem si lehnout do postele a Justin semnou , Kdyš jsem si lehla tak jsem se přitiskla Justinovi a nasávala jeho krásnou vuni, nádherně voněl a mě to docela uklidnovalo ... A jak jsem tak u něho byla tak jsem i usla..
Z pohledu Justina
Kdyš přišla z koupelny Elena tak byla trochu klidnější něž ppřed tím usmál jsem se naní a ona na mě taky a přišla ke mě a já jsem jí objal kolem pasu a ona mě kolem krku a pak se jí udělalo špatně a pak mi řekla že viděla naš první polibek a abych řekl pravdu tak mi sme šli ten den na o rychle a zato jsem mohl já a dotet toho lituji a mrzímě to ,, a tak sme spolů chvíli mluvili a já jí musel za lhat jinak by mi to asi už nikdy neodpustila a já bych jí už pak stratil navždy a tak jsem jí lhal v tom že sme se spolů nikdy neožešli, a pak si šla lehnout a já šel sní a ona se ke mě přitiskla a já jí chitl a a pak usla a já taaky.....
další část je na světě a doufám že se vám líbyla a strašně vám moc děkuji za to že čtete mojí story ste užásný :D
ČTEŠ
1994
De TodoElena Thomas - Madison Beer Vanessa Black Kristen Weizner Sofie Gonzáles Justin Bieber- Justin Bieber Ryan Bulter- RYan Bulter Jaden Smith- JAden Smith Alfrédo- Alfrédo Elena je normální holka která chodí z Justine do třídy a pořád jí otravuje z je...