Určitě

32 2 2
                                    


Byli sme pořád u Ryana a mě se už chtělo jít domů jenže z Justinem to ani nehlo ,," Kdy už půjdem domů?" ,," Zachvilku zlato" ,," Kam pospícháš El" řekl Ryan ,," Domů kam asi" ,," Ahá zase ti hrátky žejo" ,,"Ti jseš ale debil" ,," Proč pak" ,,"Ti se ani trochu nestidíš před Justina rodičema taklhle mluvit" ,," Jůj náká slušná" ,," Jo já jsem ale ti jsem jeden a velké kokot" ,," Hm a tetka si řekla co?" ,," Nic" ,," Héj Ryane sklidni se" ,," Okey broo" řekl Ryan a mrkl na mě a já jsem pokroutila očima.


Byli sme tady další hodinu a už bylo půl 10 večer a Justin pořár nic, jen se těš Justine doma vezmu na tebe pánvičku a omllátím ji o hlavu v duchu jsem si říkala a nad tím jsem se prostě musela usmát.


Z pohledu Justina


Právě sme u Ryana doma a je to tady fakt super, piju chlast ze svým tátou a je to tady v plném proudu zábavi a to je dobrý aspon se můžu trochu odreagovat od těch všech problému a hádek z Elenou, Elena si dobře padla do oko z mojí maminkou kterou na devšechno miluju, mluvili tam o něčem a já jsem chlastal a mluvil z klukama, musím říct že můj táta se vůbec nezměl pořád si žije jaako 18 leték kluk a to je dobře, Elena byla náká spokojená a nic jí nevadilo ale pak se stoho doma vyklubí hádka a na to jsem už připravéný.


Je asi 11 hod večer a já už v sobě mám náký to promile a tak asi dneska nikam nepojedem, Šel jsem za Vanessou do kuchyně která něco připravovala , byl jsem už u ní ,," Héj musíš mi pomoct" ,," A jako sčím?" ,," Z Elenou musíš jí nějak zase přesvědčit o tom od mi odpustí" ,," Hele broo co je mezi vámi doma je vaše věc tak mě do toho laskavě už neplet, už jsem ti pomohla dost" ,," Okey tak si porádím sám" ,," To by si měl" a šel jsem zase do obýváku.


Ryan se fotil z Elenou a tak jsem tam rychle šel a udělali sme pár Selfie a pak sme zase pili dál ,," Justine kddy půjdem domů?" ,," Jo už jdem" řekl jsem a ona jen přikívla a já jsem pokračoval dál v chlastu z kámošema a ze svým tatínkem...


Z pohledu Eleny



Uběhla další půl hodina a Justin pořád nic už jsem byla docela v nervech a už jsem se jen přetvařovala nebavilomě to , Justina máma mi nadzvedla náladu a tak mi bylo hned líp, Justin šel do kkuchyně za Vanesso ani nevím proč, Ryan šel ke mě vzal můj mobil a začali sme se fotit byli ti fotky dost pěkný a pak přišel Justin a fotili sme se dál, Justin to do sebe dával jak limonádu a bylo mi to jedno aspon to bude lehký ho zmlátit doma ,," Justine kdy půjdem domů?" ,," Jo už jdem" řekl Justin a dál pokračoval, už mě do docela štvalo.


Konečně Justin vztal a vzal si klíčki a rozloučíli sme se z ostatníma a šli sme k autu ,," Eleno já nemůžu řídit" ,," hm tak mi dej klíčki" ,," U míš vůbec jezdit?" ,," Zkusit to mužu vole" ,," Okey ná" a nastavil svojí ruku z klíčkama a já je vzala a nastoupili sme a já nastartovala a jeli sme domů, cesta domů byla dobrá jízdu jsem vzládla docela dobře teda podlemě. Vystoupili sme a Justin zase zakopl a já se začal smát jak debil a on taky ,," Nesmějse" ,," Já mužu al ti né" ,," Pomocmi" ,," Určitě" a šla jsem pro hadici která byla na zahradě pustila vodu a šla k Justinovi ,," Eleno nedělej to" ,," Ale jo to máš zato že sme tam byli víc než ta tvoje slíbená hodinka" a stříkala jsem na něho vodu a Justin se smál jak debil.


Justin ležel na trávě a já jsem vypla vodu a šla ke dveřím a alárm začal houkat a Justin šel ke mě a dal mi ruce do zádu ,,"Ste zatčena máte právo nevipovídat" a já jsem se začal smát a on taky, lidi křičeli at to vypneme a já jsem se z Justinem ,," Však ddobrý ne posertese" řekl Justin a lidi přestali, odekl dveře a šli sme do vnitř ,," Budeš spát semnou lásko" ,," Né nebude" ,," Já to bez tebe nevydržím" ,,"tvoje věc kámo" ,," Eleno prosím" ,," NNé Justine" ,," Hm" a šel na horu a já jsem se šla najíst, najedla jsem se a šla na horu do ložnice pro věci ,," Eleno prosím" ,," Klid nebo tě zmlátím" ,," Prosímmmm Elenoo" ,," Bud ticho nebo vezmu pánvičku a budeš mít ti otřes mozku" ,," Hm" a Justin udělal uraženou hubu ale mě to nezajímalo, kdybi splni svoje slovo že tam budem jenom hodku tak sní bych byla ale on to porušil tak tetka mužu být v postílce sám, vzala jsem si noční košilu nad kolena a šla jsem do pokoje pro hosty.


Byla jsem už v pokoji a šla jsem si dát rychlou sprchu, Byla jsem vysprchovaná a šla si lehnout a vzala si telefon a koukla se na fotki co sme u Ryana fotili a smála jsem se, dala jsem to na Fb a hned tam byl like od Ryana ten asi nikdy nedá pokoj.Položila jsem mobil a otočila se na stranu a usla....


Z pohledu Justina


Elena zaparkovala před dům a motala se mi hlava stoho chlasti , Eleno jízdu zvládla na jedničku potrženou a já jsem vystoupil a zakopl o něco a začal jsem se smát a Elena taky, Elena na mě vzala hadici a začala na mmě sní stříkat a já jsem se jen smál, Elena šla ke dveřím ale zapoměla vypnou alárm a začal houkat a tak jsem šel kní a dal jí ruce do zádu a dělal sní debilnosti samozdřejmě sme zase začali smát a sousedi na nás začli řvát a tak sem na něho trochu zbýšil hlasék a už byli v klidu.


Tetka jsem v ppokoji sám a Elena je v druhý pokoji asi bez ní neusnu, vztal jsem z postele a šel vedle do pokoje, Elena už spala a tak jsem šel kní a dal jí pusu na hlavu a lehl si vedle ní a chitli a hned jsem usnul...


Z pohledu Eleny


Slyšela jsem jak Justin otevřel pokoj a šel ke mě skontroval jestli spíš a kdyš se ujistil že jo tak mi dal pusu na hlavu a hned mi bylo líp jeho přítomnost mi dělá strašně dobře i kdyš se na něho zlobím a mám ho chut zabít ale stejně ho miluju a co bylo ppřed tím mě už asi nezajíma tetka žiju jiný život a jsem z Justinem štastná a už asi celéj život možná budu , Justin si lehl vedle mě a chitil mě a hned jsem se uvolnila a otočila jsem k Justinovi a chitla ho taky a usla už tvrdě.....


DALŠÍ ČÁST JE NA SVĚTĚ, SNAD SE VÁM LÍBYLA OMLOUVÁM SE ZA CHBYI, A DĚKUJI ŽE ČTETE MOJÍ STORY

1994Kde žijí příběhy. Začni objevovat