Cooo!

32 1 0
                                    

AHOJ HOLKI MÁM TU PRO VÁS DALŠI ČÁST SNAD SE BUDE LÍBYT, OMLOUVÁM SE ZA CHYBI A PŘIJEMNÉ ČTENÍ

Probudila jsem se a jen tak jsem pootevřela oči a viděla Justina jak brečí, sáhla jsem mu na stehno a pohladila muho, Justin mi dal pusu a lehl si vedle mě, nevîm proč ale nějak se mi jeho přítomnost vedle mě nelíbý, a tak jsem si sedla  ,,"On tě" ,,"Né ale došlo by ktomů kdyby si nepřišel" a nakonci se mi zlomil hlas  ,,"Neboj se už to bude dobrý" ,,"Jasně co se tady vlastně děje" ,,"Nic" ,,"Tak proč tady tě hledal" ,,"Chtěl se ujistit že tu stebou někdo není" ,,"Ti snima něco máš?" ,,"Teťka už jo a hodně" ,,"Justine já takhle nechci žit" ,,"Milujuš mě nebo né??",,"Miluju tě ale nevím jestli tohle zvládnu" ,,"Nebojse půjdem od tuď přic" ,,"Hm" Justinbse na mě usmál a já jsem dala hlavu dolů, Justin šel ke mě a chitil mě za bradu  ,,"Už mě nemiluješ?" ,,"Miluju tě chápeš mě" ,,"Já tě miluju víc" Justin se ke mě naklonil a dal mi jemný polibek a já jsem se jen pousmála, hnes mi byli trochu líp, lehla jsem si a dala si ruku na Justina hrud.

Z pohledu Justina

Právě teťla ležím z Elenou v posteli, němužů přestat mysler nato co jí ten hajzl udělal, nejvíc mě mrzí to že má monclá a cucáky na krku, musím Elenu od cať dostat, možná by mohla jít mímu bratrancovi, snad do zítřka něco vymyslím.

Elena stala z postele a šla do koupelny, vztal jsem z postele a šel kní, koukála se na sebe do zrcadla a brečela, šel jsem kní a objal jí ze zádu, dal jsem jí pusu do vlasů, pohladil jsem jí po břichu  ,,"Justine musí me jít odtuď" a konci se jí zlomyl hlas  ,,"Neboj se půjdeme,ale aspoň měsíc tady musíme zústat" ,,"Justine jestli tady budem díl než dva měsíce tak se rozejdem" ,,"Přísahám že nejmíň dva měsíce a pak půjdu pryč" ,,"Dobře lásko" a Elena se ke mně otočila a omotala si ruce kolem krku a já zase ti svým dal na její boky  ,,"Miluju tě" řekla Elena  ,,"Miluju tě" A dal jsem jí pusu, ale pak sme se začli líbat a ona spolůpracovala, odtáhla se odemně a šla si lehnout,  viděl jsem že zavřela oči, a tak jsem šel kní a přitiskl jsem se kním a dal jí pusu a usnul taky.

Ráno

Ráno jsem vztala a Justin nebyl vedle mě, a tak jsem rychle vztala z postele a šla dolů po schodech. Justin v obýváku nebyl a tak jsem šla do kuchyně a tam seděl a na židli a něco dělal z penězma? Už mu asi hrabe poslední dobou má jen v hlavě peníze  ,,"Na co počítáš peníze?" ,,"Tak první dobré ráno, tobě na letenku" ,,"Mě na letenku?" ,,"Jo tobě dneska jedeš prič" ,,"Já nikam nejdu" ,,"Ale jdeš nechci aby se ti něci stalo" ,,"Bez tebe nikam nejdu!" ,,"A tak chceš být tady co kdyš tě zabyjou coo!" křikl na mě Justin a já seho lekla  ,,"Tak ať mě zabyjou nechci žít bez tebe!" křikl jsem na něj a in se jen pouze usmál ,,"Dobře tak tam pojedeš zněkym jiným" ,,"Kurva Justine nikam nejdu a kdyš si tak moc přeješ tak potom já jdu sama ale bbez tebe a už tě nikdy nechci vidět!" Justin vztal že židle a šel ke mě  ,,"Coo?  To myslíš vážně?" ,,"Mám jít?" ,,"Né nikam nechoď, dobře budeš tady ale budeš muset všude chodit semnou" ,,"Noa co?" řekla jsem a šla su sednou na židli.

Z pohledu Justina

Někdy si myslím že Elena se musela pořádně zbláznit, chci pro ní dobře ale ina je strašně tvrdohlavá, chci aby jela prič ale ona nechce, asi budu muset jít sní a pak jí tam nechat, půjdu do Canady za svojí mámou a tam jí nechám,  nemužu riskovat že umře ona a pak i já, jeden znám stejně umře, darmo jim budu pomát kdyš mě pak stejně zabyjou, Elena seděla na židli a dělala uraženou? Neměl to být já? A tak jsem šel do ložnice a lehl si,  musí Elena vědět že pro ní chci jen bezpečnost a tu teťka semnou fakt nemá, kdyš už má někdo umřít tak to jsem já a né moje rodina, ze mě by mohl být normáně někdy herec, nad tímhle jsem se usmál.

Po 10 minutách se rozletěli dveře a v nich byla Elena, hmm tak teťka to schitám pořádně, Elena si lehla a dělala tam že nemá zájem, okey tak dneska budem dělat že se neznáme, ach jo proč je to tak komolikovaný?

Elena se ke mě otočila a bouchla mě loktem do žeber, abych řekl pravdu nebolelo to ale neschvál jsem udělal že to bolí  ,,"Auu!" ,,"Nebuď jak holka" ,,"NO vždiť já jsem holka" ,,"Hej" ,,"Já jsem žena a ti můž" ,,"No a já mám mezi nohama obojí a ti jen jedno malí" ,,"Héj tak to už přehániš" ,,"Noo to určitě kámo" ,,"Ti máš taky malí kozy" ,,"Hm stím se asi budu muset smířit, větši už nebudou" ,,"Ale mohli by být" ,,"Co jsem děvka si dávat silikoný? To ti by sis měl dát zvětčit kámoše" a Elena se začla smát a já taky.

Z pohledu Eleny

Vzala jsem si čisté spodní prádlo a tepláky a tílko a šla jsem stím do koupelny,vzlékla jsem ze sebe ru košili co mi dal Justin, šla jsem do sprchy a pustila na sebe vařící vodu, vzalq su sprcháč a roznesla ho po svém těle a pak si umyla vlasi, vzala jsem si ručník a omotala si ho kolem prsou a osušila se, vzala si to spodní prádlo a pak jsem se oblékla, šla jsem do ložnice a šla do šatníku a vzala si bíle ponožky a černé adidasky,a pak jsem šla dolů za Justinem a on už byl celí své kráse, ti jeho rifle pod zadkem jsou uplně fascinujîcí, ale taky má sexy zadek.

Další část na světě, snad se vám líbyla :) omlouvám se za chyby

1994Kde žijí příběhy. Začni objevovat