13.

65 4 16
                                    

|Yumiko szemszöge|

- Soo! Drága, egyetlen normális lánykám!- rohantam oda a Scream előadása után.
- Mi a baj uncsitesó?
- Mondd, hogy van olyan izéd, amit felvehetsz szoknya alá harisnya helyett. Tudod, az a nadrág féle vagy mi.
- Igen, elhoztam két fajtát is.- kezdett el kotorászni hátizsákjában.
- Köszönöm, köszönöm!- nyomtam egy puszit arcára.- Megmentettél!
- Miért?
- A következő dal a Boombayah, és ott van egy mozdulatsor a koreóban, amit, ha megcsinálok, valószínűleg a fél étterem tudni fogja, hogy milyen színű az alsóneműm.- mormogtam.
- Én megtippelném.- kuncogott jóízűen Jimin.- Fekete csipke, egy egyszerű masnival.- szavai hallatán először lefagytam, majd elvörösödtem.
- Ne már~! Komolyan eltalálta?- röhögött Yeji.
- Menj te szépen vissza az apukádba Park Jimin.- szóltam rá én is nevetve.
- Hey! Szidtam én az apádat?
- Lefogadom, hogy a márkát és a méretet is tudja.- piszkálódott Sujin.
- Világ életemben ezt a fajtát szerettem, nem volt nehéz dolga.- húztam fel orrom.
- Na jó, elég legyen. Azt mondtad, hogy BlackPink koreó lesz?
- Aha!- fintorogtam.
- Ajjajj, nem kedveled a csajokat?- kérdezte Hobi.
- A YG-vel semmi bajom, a bandáikkal semmi bajom, viszont az igazgatót felgyújtanám Jennievel együtt.
- Mi a baj velük?
- Régi viszály, hagyjuk most!- legyintett Sujin lemondóan.
- No lám!- fontam keresztbe karjaim.- Elmegetsd a farkast és az mindjárt a kerted alatt kullog.- suttogtam, hogy Kai és Jennie meg ne hallja.
- Sziasztok, jó étvágyat kívánok.- mosolygott ránk Kai.
- Köszönjük, viszont!- kántálták kórusban.
- Szia!- köszöntöttem halkan, majd az EXO taghoz léptem és egy ölelés után, a szokásom szerint puszit nyomtam először jobb, aztán bal arcára.
- Mizus kislány, csinos vagy.
- Köszi.
- Amm... Látom jól elvagytok, nem is akarunk sokáig zavarni...- pillantott óvatosan Jenniere, aki szemmel ölt engem, míg én csak ártatlanul mosolyogtam rá.- de tudod Baek és Yeol nincsenek jó passzban.
- Mi történt megint?- váltottam azonnal stílust. Ledobtam kemény álcámat, ezzel megmutatva gyenge oldalamat, míg az idol csak diszkréten arrébb húzott karomnál fogva.
- Botrány botrány hátán. Emlékszel Yeol barátnőjére?
- Igen.- bólintottam mindent tudóan.- Mi van vele?
- Azt állítja, hogy Chanyeol megcsalta és ezt kikürtölte mindenkinek.
- Te Jó Isten... Megölöm azt a kis...
- Nyugi, nyugi! Inkább Yeolt vígasztald meg, a csajt később intézzük.
- Oké, hol van a két jó madár?- néztem azonnal körbe.
- Nem hajlandóak kimozdulni.- húzta el kelletlenül száját.
- Na, nem baj! Ezt én orvosolom, ha kell, katonákat küldök utánuk. Megyek, dolgom van. Érezzétek jól magatokat.- búcsúztam el tőlük röviden, s visszatértem a többiekhez.
- Mi történt? Baj van?- Sujin szemeiben aggodalmat láttam.
- El kell mennem, Baek és Chanyeol nincsenek jól.- vettem elő telefonomat és tárcsáztam Juwont.- Ellóghatok fél órára? Fontos lenne, félek, valaki felakasztja magát ma este... Köszi! Sietek, ígérem.

|Sujin szemszöge|

- Ő lesz az eddigi legjobb igazgatója az SM-nek.- vigyorgott Soo.- Már, ha ő nyer.
- Nyernie kell? Miben? És ki ellen?- értetlenkedett Jin.
- Yumiko apja ugye háromszor házasodott újra.- kezdtem.- Az első felesége elhagyta, de előtte szült neki két fiút. Aztán elvette Yumiko anyját, és most megint van egy felesége. Tehát Yumikonak van két bátyja. A kisebb Minjun, az idősebb pedig Minjae. A kissebb nagyon bohókás, de, ha kell, akkor tud komoly is lenni. Az idősebb már más tál tészta, komoly, céltudatos, okos, de nagyon szereti a testvéreit, eléggé családcentrikus. A lényeg pedig: Mr. Kim vagy Yumikora vagy Minjaere akarja hagyni a cég vezetését. Még nem döntötte el.
- Igazából nem versenyeznek és nem is akarnak. Mindenki egyetért abban, hogy Yumiko a legmegfelelőbb a posztra.- tódította Soo.
- De, ha mindenki egyetért ebben, akkor Mr. Kim miért vacillál a két gyerek között?- tette fel az ésszerű kérdést Namjoon.
- Mert Yumikonak, a látszat ellenére, vajból van a szíve és soha nem tudna ártani az SM alatt lévő barátainak.- Jimin végre letette az asztalra poharát, aminek már kitudja hányszor nézett az aljára az este folyamán.
- Pontosan!- bólintottam, igazat adva a bortól kipirult arcú fiúnak.
- Szerintem mi indulunk, eleget ittál Jiminie.- karolta át Tae az említettet.
- Hagyj már Taehyung, nem vagyok részeg.- makacskodott az említett.
- Ha te mondod hyung... De ne menjünk el a mosdóig?
- De, menjünk.- bólintott Jimin, majd felállva V eldülöngélt vele.
- Sosem iszik ennyit ok nélkül, mi van vele?- kezdtek azonnal sutyorgásba a többiek.
- Szerelmi bánat.- mondta mindent tudóan JK.
- Biztos valami családi ügy.- hagyta figyelmen kívül Kook mondatát Jin.
- Szerelmi bánat.- szólt megint a maknae.
- Lehet, hogy meghalt valakije.- találgattak tovább, mire JungKook magából kikelve kiáltott rájuk.
- Szerelmi bánata van baszki!
- Jól van már, chill van Kookie.- mondta sokkosan Hobi.
- Tuti családi ügy...- mormogott Yoongi.
- Én megverlek hyung!- nézett csúnyán a rapperre kis nyuszink.
- Lapozzunk, mielőtt még kitörne a harmadik világháború.- javasoltam.- Csiripelj csak Yeji, mi van közted és V között?
- Mi lenne? Semmi.- vont vállat.
- Aha... Szóval az semmi, hogy az ölében ülve fulladásig csókoltátok egymást.- pislogtam nagyokat poharammal babrálva.
- Sujin!- csapkodta meg vállamat.
- Szóval? Mi is ez pontosan?- érdeklődött Namjoon is.
- Csak, hát... mind a ketten részegek voltunk és az ember sokmindent... tesz, ha iszik...- halkult el hangja a végére.
- Yeji! Szerelmesnek lenni nem bűn.- ingattam fejem.
- De igen, ha egy idolról beszélünk.- dőlt vállamra Soo.
- ITT MINDENKI SZERELMI BÁNATBAN FULDOKOL?!- csaptam az asztalra.- Jackson, Soo, Chanyeol, Eunwoo, Jimin, Yeji, Yumiko, Tae, Baekhyun, Bobby, Jay Park... Van még valaki?
- Magadat kihagytad...- sóhajtott Soo.
- Nem, nálam ez nem szerelem, ez csak egy sima fellángolás, ami el fog múlni!- szögeztem le.
- Aha... Yumiko is ezt mondta... 11 évvel ezelőtt.- motyogta Yeji.
- Jesus, inkább igyatok!- adtam kezükbe a sojus üveget.

Idolok világában rekedve ✔︎Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt