18.

66 5 13
                                    

|Yumiko sz.sz.|

- Megbökdöshetem őket?- hallottam Kook hangját.
- Nem! Nézd milyen cukik. Hagyd őket békén.- állította le a leader a maknaet.
- Na?- érkezett meg nagy zajjal Jin.
- Shh!!- pisszegett Nam.
- Még nem keltek fel?- értetlenkedett az idősebb.
- Hát látod, hogy alszanak!- kiáltott ezúttal magából kikelve Namjoon.
- Oké, kifele mindenki!- zavarta ki a társaságot Hoseok. Lépteket hallottam, majd ajtó csukódást és újra Hobi hangját.
- Kinyithatod a szemed. Elmentek.
- Honnan tudtad?- ültem fel vigyorogva.
- Tippeltem.- vont vállat mosolyogva.- Jól aludtatok?
- Aludtunk?- nyomtam meg a toldalékot. Hope sejtelmes mosolyát látva, követtem tekintetét s megpillantottam mellettem a békésen szunyókáló Jimint.
- Jézusom!- sikkantottam halkan.- Mit csináltunk?- kérdeztem inkább magamtól, de a csapat reménye erre is tudta a választ.
- Szerintem csak aludtatok, de ki tudja? Kérdezd majd meg tőle.- azzal sarkon fordult és elhagyta a szobát. Kihasználva, hogy egyedül maradtam, részben, felkeltem, hogy átöltözzek. Először leellenőriztem, hogy Jimin biztos alszik e, majd benéztem a szekrénybe. Itteni ruhatáram sajnos csak néhány farmerból, rövid ujjúból és egy BTS lógós, hatalmas, kapucnis felsőből állt.

 Itteni ruhatáram sajnos csak néhány farmerból, rövid ujjúból és egy BTS lógós, hatalmas, kapucnis felsőből állt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Vállat vonva kivettem.
"Majd máskor jobban figyelek."
Elkezdtem levedleni tegnapi, alkoholtól bűzlő ruháimat, s felvettem egy csipkés alsónemű szettet, és a kiválasztott darabokat. Mikor kész lettem, a komódhoz léptem, hogy felvegyem bőr karkötőimet és nyakláncomat.
- Hmm... Szeretem a csipkét, főleg rajtad.- szólt egy morgós hang. Felpillantottam, s Jimin nézett vissza rám huncut mosollyal ajkain.
- T-te... te... végig...- dadogtam össze vissza zavaromban.
- Igen, mindent láttam.- könyökölt fel, hogy megtámassza fejét. Én csak tágra nyílt szemekkel bámultam rá pár percig, majd felocsúdva kergetni kezdtem körbe a szobába, aztán le a lépcsőn és keresztül az egész házon. A végén pedig mindketten kinyúltunk a konyhaasztalon.
- Nem vagy te egy kicsit túl agresszív?- kuncogott.
- Nem, csak tudod... ez egy allergiás reakció. Hirtelen kiújult a Park Mochi allergiám.- villantottam rá egy győztes vigyort.
- Tényleg? Azt mondják, hogy a tökéletes gyógyszer erre az, ha beleülsz az allergiát okozó mochi ölébe, de kizárólag piros csipkében.- pimasz mosolya majdnem körbeérte a fejét, míg én lefagytam, majd újra futásnak eredtünk.
- Megöllek!!!- ordítottam elhaladva Jin és Tae mellett.
- Mi folyik itt?- döbbent le az idősebb.
- Hyung, segíts!- visítozott Jimin, miközben Jin mögé bújt, élő pajzsnak használva őt.- Én csak meg akartam gyógyítani, de nem tetszett neki a tanácsom és most ki akar csinálni. Állítsd meg őt hyung! Kérlek! Nem törhetem össze millió lány szívét egy ilyen csúf halállal.- játszotta el Chim a haldokló kisfiú drámáját.
- Meggyógyítani, mi?- hüledeztem eszelősen mosolyogva.- Nem tudom, hogy melyikünknek kedvezne az, ha belemásznék az öledbe egy falatnyi, piros csipkés rongyban.- ironizáltam.
- Nekem az Ádám kosztüm is megfelel.- kacsintott. Szemeiben huncut fény csillant, mintha már el is képzelt volna "Ádám kosztümben", azaz meztelenül.
- Jin!! Szólj rá!- kiáltottam kínomban, s éreztem, hogy arcom lassan kigyullad.
- Nem vagytok normálisak... Kora reggel kezditek ezt a macska-egér játékot.- sóhajtott a legidősebb.
- Menjetek szobára.- szólt ránk Hoseok kótyagosan, biztos fájt a feje az esti alkohol mennyiség miatt.
- Hova kerültem Istenem?- tettem össze két kezem, mintha imádkoznék.- Hol van Sujin?
- Az egyik szobába alszanak.- ásított Hobi.
- Kivel?- tettem fel az újabb kérdést.
- Szerinted? ... Mr. "Sosem lesz barátnőm, pedofil cukorka maradok" valószínűleg megb*$z...
- Jeon Jungkook!- vetett az említettre egy szigorú pillantást Namjoon.
- Az nem lehet...- hitetlenkedtem s az emeletre siettem. Végig száguldva a folyóson, sorra benyitottam minden szobába, míg végül meg nem leltem a gerle párt. De csak Yoongi volt ébren. Barátnőm mellett feküdt és nézte a fehérneműben alvó lányt.
- Ugye nem?- nyögtem ki bénán, kérlelő szemekkel. Suga rám kapta tekintetét s ijedten figyelte zilált külsőmet.
Pár perccel később újra a folyóson álltam és vártam, hogy a rapper felöltözzön. Nyílt az ajtó s Yoongi lépett ki rajta lehajtott fejjel, majd halkan bezárta a falapot.
- Nem az történt, amire gondolsz.- kezdte azonnal.- Vagyis... nem egészen. Én tényleg nem akartam, hogy olyasmi történjen, amit bármelyikünk megbánhat... Csak egyszerűen elment az eszem... és az a másik is be...
- Láttad a True beauty-t végig?- kérdeztem, félbeszakítva kis depis monológját.
- Igen, de...
- Van egy rész, amiben Hwang Inyeop azt mondja feldúltam, hogy: "Szerelmesnek lenni nem bűn!" És igaza van, ez nem olyan dolog, amit szégyellni, rejtegetni vagy bánni kell. Ez egy csodás ajándék is lehet, ha hadjuk kibontakozni.- paskoltam meg vállát.
- Menj már vissza hozzá.- szóltam rá mosolyogva a ledermedt fiúra.
- J-jó...- köszörülte meg torkát.- De te se hagyd sokáig lógva Jimint. És ne játsz vele!- fenyegetett meg vigyorogva.
- Te se Sujinnal!- mutattam rá fenyegetően, majd visszaindultam a földszintre.

Idolok világában rekedve ✔︎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora