32.

38 2 1
                                    

|Yumiko sz.sz.|

Az este hosszúra nyúlt. A végére a fiúk mind szerte szét szóródtak. Jin és Kook kaptak egy szabad estét a dormban, Namjoon a családjával volt a saját házukban, mint mindig, Hobi hotel szobát bérelt, Eunwoo hazakísérte Soot, Yoongi Sujinhoz ment, Tae lelépett Yejivel. Engem pedig Jimin elrabolt. A lakásán akartunk palacsintát sütni az éjszaka közepén. Vagyis csak próbáltunk... Kicsit elrontottuk... Na jó, nincs mit szépíteni, szinte teljesen tönkretettük a tökéletesen felszerelt konyháját. Hiába, nincs két dudás egy csárdában. Mindketten uralkodó, domináns jellemmel rendelkezünk. Bár Jimin néha meginog és átengedi a gyeplőt, vele ellentétben én soha nem hagyom kicsúszni a kezemből az irányítást.
Végül nem törődve a káosszal, lefeküdtünk aludni pár órát. Hajnalban, ötkor éreztem, hogy fáj a hasam, de nem törődtem vele. Vártam egy kicsit, hátha elmúlik, de nem így lett. Ezért elmentem a mosdóba s egy csomó káromkodás kíséretében konstatáltam, hogy bizony megjött a májusi mikulás. Szuper.
- Minden oké Jagi?- kopogott be hozzám Jimin. Hangja rekedtes volt, most kelt fel ő is.
- Hát izé... Azt nem mondanám.
- Jesszus! Mi történt? Menjek be? Tudok segíteni?- pánikolt.
- Ugye szeretsz?- kérdeztem bátortalanul.
- Persze Yumiko, de mondd már, hogy mi van?- türelmetlenkedett.
- Mindenre hajlandó vagy a szerelmedért?- kíváncsiskodtam, ezzel mégjobban felpaprikázva a, már éber kedvesemet.
- Igen!- fújta ki a levegőt frusztráltan.
- Akkor hozol nekem a gyógyszertárból fájdalom csillapítót és a boltból betétet?
- H-hogy mi... micsodát? És miért?- dadogott s szinte láttam magam előtt értetlen fejét.
- Mert megjött Chim! Vérzek! Menstruálok! És fáj a hasam!- emeltem fel én is hangomat.
- Jó, rendben! Sietek, mindjárt visszajövök!- hallottam ahogy elrohan öltözni.- Ne mozdulj! Mindjárt itt vagyok!

|Suga sz.sz.|

Feszülten vártam, hogy a nő végre előkeresse a megfelelő pirulákat és elhúzhassam a csíkot. Nem elég, hogy korán van, és itt ez a kínos szituáció, de még az időt is húzza a kis szemét. És megtörtént amitől féltem, az ajtó fölötti kis csengő megszólalt, jelezve, hogy újabb vevő jött.
- Hyung?- szólalt meg az új vásárló mögöttem.
- Jimin?- fordultam meg.
- Mit keresel itt?- kérdeztük egyszerre.
- Fájdalom csillapítóért jöttem. Yumiko épp... Fáj a hasa.- magyarázta.- És te?
- Itt az anti baby uram.- szólt közbe a nő.
- Kösz!- morogtam és gyorsan a zsebembe süllyesztettem a karton dobozkát, míg Jimin továbbra is nagy szemekkel meredt rám.
- Hyung!- kezdte csipkelődve.
- Siess már, megvárlak kint.- forgattam szemeimet.
- Eljössz velem a boltba?- lépett ki az ajtón csapattársam.
- Hogy ma már másodszorra égessem le magam veled egészségügyi cuccok vásárlásával? Kösz, nem! Hívd fel Jungkookot, ő is vásárol, mert Jin hisztis.
- Oké, kösz az infót. Aztán csak óvatosan.- röhögött, miközben hátat fordítva elindult.
- Neked sem ártana vigyázni. Egy hárpia vár otthon, úgyhogy vegyél valami csokit is.- szóltam utána, s kis gondolódás után követtem őt.
- Mit csinálsz?- értetlenkedett Jimin.
- Elmegyek veled vásárolni, szerinted?
- Tényleg?!- lelkendezett.

|Jungkook sz.sz.|

- Bocsánat!- szólítottam le az egyik dolgozó csajt.- Nem tudja, hol találok ilyen gumicukrot?- vakargattam tarkómat, megmutatva a listámat.
- Ez a fajta elfogyott. Sajnálom!
- És raktáron nincs esetleg?- néztem rá kétségbeesetten.
- Nincs.- rázta meg fejét, majd otthagyott.
- Nem igaz!- temettem arcom tenyerembe.
- Heló Kook, mi a baj?- szólt egy ismerős hang. Oldalra pillantva megláttam Jimint és a morgó Yoongit.
- Mit kerestek itt?- értetlenkedtem, de minden világos lett mikor pár perccel később mindhárman tanácstalanul álltunk a két millió féle e.ü. cucc előtt.
- Mit is keresünk pontosan?- kérdeztem Chimtől.
- Nem tudom...- motyogta.
- Vegyél egy nappalit és egy éjjelit, mindkettőből viszonylag közepeset.- tanácsolta Suga hyung.
- Oké, de melyík márkát?- nézett körül sokkoltan.
- Keresd ki a neten, hogy melyík a jobb.- vontam vállat mosolyogva.
- Hülye!- röhögött fel hangosan.
- Eci, peci kimehetszi...- motyogta Yoongi, amitől mégjobban elkezdtünk nevetni.
- Oké, legyen ez!- vett le egy lila csomagolásút.
- Jiminie!- vigyorogtam- I purpule you!

Idolok világában rekedve ✔︎Où les histoires vivent. Découvrez maintenant