Adren'dan
O günden sonra Marinette'i bir daha görmedim.
Bir haftadır okula gelmiyordu. Okula gelmesini bekleyemezdim. Ama her sınıfa girdiğimde gözüm onu arıyordu. Bunun adını koyamıyorum ama onu özlüyorum.
Bir kez gördüğüm bir kızı nasıl özleyebilirim ki?
Bunları düşünürken çoktan sınıfın kapısına gelmiştim. Kapıyı açıp içeri girdim. Oradaydı. Yine sıramda oturmuş, önündeki deftere bir şeyler çiziyordu.
Farklı görünüyordu...
(Şunu giyiyor)
Üzerinde mavi bir ekose etek, beyaz gömlek ve gömleğin yakasında mavi bir kurdele vardı.
Sıranın üzerinde mavi bir okul çantası ve o çantadan hafifçe çıkmış olan bir şeker şeklinde çubuk vardı.
(Demek istediğim şey bu. (Yüzüğü görmezden gelin.))
Ona aval aval bakan beni fark etti en sonunda ve "hey merhaba oturmak ister misin?" dedi.
"E-evet. Lütfen."
Biraz yana kaydı ve bende yanına oturdum.
"Ne yapıyorsun?"
"İdolümün resmini çiziyorum."
"Çok güzel çiziyorsun. Peki kim bu?"
"Sen onu tanımıyor musun? O Chou Tzuyu." (Kıyafet göstermek için attığım resimdeki kız.)
Marinette çantasından telefonunu çıkardı ve bana o kızın bir kaç fotoğrafını gösterdi.
"Bu kız dünyanın en güzel kızı seçildi. Gurubun diğer üyeleri de çok güzel."
"Bence sen de çok güzelsin."
"Teşekkürler ama o daha güzel." dedi ve telefonu yüzüme yaklaştırdı.
Zil çalana kadar bana gurupla ilgili bir sürü şey anlattı ve More & More şarkılarını MVsiyle birlikte dinletti.
Onu bir daha ne zaman görürüm bilmiyorum ama o günü iple çekeceğim.
💫248 kelime💫
Merhaba! nasılsınız?
Bölüm nasıldı?
Tatlıydı bence.
Burda Mari ben jgyssgkjzfjfkt
Neyse sonraki bölüm görüşürüz👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More & More [Adrinette]
FanfictionÇoklu kişilik bozukluğu olan Marinette ve Hasta bir kıza aşık olan Adrian'ın hikayesi. ~~~ "Onu ölüme terk edersin yada anlaşmayı kabul edersin." "..."