Aynı gün okul çıkışı bir tekneye geldik. Saçlarının ucu mavi renge boyanmış bir çocukla yan yana oturuyordum.
"Üzgünüm dostum. Marinette kpop moduna geçtiği zaman tüm erkekleri gay ilan ediyor. Abisini bile." Luka kulağıma fısıldadığında, Marinette sanki çok güzel bir şey izliyor gibi sırıtarak bize bakıyordu.
"Biraz daha ondan bahset. Başka hangi kişilikleri var? Bu arada Marinette'i memnun etmek için rol yapmalı mıyız?"
"Dudaklarını, dudaklarımın karsisina getime yoksa dudaklarımızı birleştirir. Daha önce yaşadım. Hayır gerek yok, zaten deneme bile her türlü kaybederiz."
"Ne ciddi olamazsın?"
"Evet gayet ciddiyim abisiyle iki kez yanlışlıkla öpüştük. Geldi kafalarımızı birleştirdi."
"Şu an abisiyle aranız nasıl peki?"
"Şu an mı? Biraz tuhaf."
"Ne anlamda tuhaf."
"Sanırım flört ediyoruz. Ama tam emin olamıyorum. Tuhaf dediğim gibi."
Luka'ya inanmayarak baktım.
"Bu doğru değil, değil mi?"
Partide gördüğüm Mark kesinlikle bir erkekle çıkacak biri gibi değildi yada flört edecek.
"Evet doğru ve hepsi şu mavi cadı yüzünden."
Marinette'e bir göz attım. Bize canlı porno izlemek istercesine bakıyordu. Dur kurduğum cümle biraz tuhaf kaçtı. Her neyse siz anladınız bence.
Biraz Marinette'e yaklaşmalıydım, yoksa onu gay olmadığıma ikna edemeyecektim.
"Luka Mark gemetecek değil mi?"
"Yok gelmez. Şu an dershanede olmalı."
Marinette'in oturduğu koltuğa geçtim. Kalbim deli gibi atıyordu.
Şimdi sakin ol Adrien ve ona biraz daha yaklaş.
Direkt yaklaşamam ki!
"Marinette neden gay olduğumu düşündün?"
Marinette bana baktı. "Çünkü uke vibeı veriyorsun."
Bir saniye bu ne demek?
"O ne demek acaba?
"Yatakta altta olan."
Sanki kafamdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissettim.
Ne, cidden bir erkeğe götünü verecek birine mi benziyorum? Lan benim karın kaslarım var! Gayet maskulen görünüyorum.
"Ahh şey bir erkekle yatmam."
Marinette sanki çok sıra dışı bir şey söylüyormuşum gibi bana baktı.
Luka ise oturup konuşmalarımızda gülüyordu.
"Ama neden!? İri yapılı kaslı bir adamla çok iyi dururdun! Bence bunu bir düşün."
Ağlamaklı bir şekilde başlayıp, normale dönerek bitirdi cümlesini.
Resmen sevdiğim kız bana bir adam ayarlamaya çalışıyor!
Birden önüme gelen resimlerle ekrana bön bön baktım. Eveet tam da fiziksel olarak tipi olan bir adamın resmiydi.
"Bak bu Jeon Jungkook. Benim tipim."
Sanırım bu ismi aklımda tutmalıyım.
Hadi konuyu biraz benden sana çevirelim Marinette hanım.
"Marinette geçen gün Twice diye bir gurup hakkında konuşmuştuk ya. Bence benim için onlar gibi güzel ve zarif bir kız daha iyi olur."
Marinette birden ölümcül bakışlar attı.
Luka'ya baktığımda neredeyse gülmekten yarılacaktı.
"Twice üyeleri olmaz!" Gözlerime değen sinirli bakışlar resmen beni eritiyordu. "Onlar benim. Anladın mı? BTS üyelerini paylaşabilirim ama Twice hayır. Bir erkekle asla!"
Evet sanırım ayvayı yedim. Kaçmasam kötü şeyler olacak gibi hissediyorum.
Luka'ya baktığımda artık gülmüyordu.
"Kaç." Diye fısıldadı. Daha doğrusu ağzını oynattı.
"Onları almayacak değil mi? Onlar sadece benim."
"Evet onlar sadece senin." Dedi Luka.
Marinette'in yanına tekrar yaklaştım. "Onları senden almayacağım sadece şaka yapıyordum. Özür dilerim."
Marinette'in yüzü yumuşadığında sakinleştim.
~452 kelime~
Neden bölüm atmayayım
Bir de siz alıştınız böyle eğlenceli bölümlere heheh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More & More [Adrinette]
FanfictionÇoklu kişilik bozukluğu olan Marinette ve Hasta bir kıza aşık olan Adrian'ın hikayesi. ~~~ "Onu ölüme terk edersin yada anlaşmayı kabul edersin." "..."